هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

هیوای آسمانی من

بدون عنوان

1391/7/26 15:09
نویسنده : ساحل
912 بازدید
اشتراک گذاری

لیست جدید  کتابهای هیوای من : متشکرم از سایت خوب هدهد برای عناوین عالی و سرعت بالای ارسال کتابها.بسیار با کیفیت هستند و همگی از بهترنیهای دنیا.

 

 

بوسه هایی برای بابا

از این کتاب خیلی زاید خوشم اومد. تمام شعرهای قدیمی رو خانوم باغچه بان بصورت کتاب دراوردن با تصاویر عالی.

 

خانم حنا به گردش می رود

 

دست هایت را بشوی

دودو به سفر می رود

سه جادوگر

لطفا چراغ را روشن بگذار

من مامانمو می خوام

مجموعه ای بسیار عالی برای پردازش ذهن بچه ها. بصورت چیستان هست این کار.

واژه نامه چیستانی - تصویری

چرا من بابامو دوست دارم

یک داستان محشر

سعی میکنم سه ماهی یکبار از این سایت خرید کنم. چون عناوین کنابهایش بسیار جدید هست و کتابهایی که در سایت اینترنتی اروپایی میبینم اینجا ترجمه شده و هست. امیدوارم هیوا هر چه زودتر بتونه کتابهای خوبشو بخونه.

 

پسندها (1)

نظرات (10)

مامان زهرا
26 مهر 91 15:46
سلام
تبریک به هیوای عزیز به خاطر این مامان گرانقدر

در ضمن با افتخار لینک شدین


ممنون عزیزم. باعث خوشخالیمه.
لیلا
27 مهر 91 10:17
عزیزم آدرس سایتو میشه بزارین؟


ادرس در پیوندهام هست دوست خوبم.
فروغ
27 مهر 91 16:02
عزیزم میشه آدرس سایت هد هد رو بذاری...ممنونن.هیوای عزیزم رو ببوس


فروغ عزیزم در پیوندهای وبلاگ هست. میبوسمتون.
لیلا
29 مهر 91 16:02
سحر عزیزم کتابهایی که میفرستن همون هایی هست که توی کانون پرورش فکری هست. یعنی شیراز جایی نیست که بشه رفت و خرید؟


عزیزم انتشارات های مختلفی در این سایت هستند. کانون شیراز زیاد مجهز نیست.
سودابه
5 آبان 91 13:15
سلام ساحل جان ممنونم بخاطر اموزشهای خوب ومفیدت وما مادرهای کم تجربه را با راهنماییهات کمک می کنی یه دنیا ممنون میشم تاقبل از یکسالگی هم بگی که چه کتابهاوبازیهایی بادختر گلت داشتی وازکجا تهیه کردی وبرای اموزش زبان از سایت غنچه برای شروع چی استفاده کنم وکتابهایی برای هیواجان گرفتی برای بچه ده ماهه خوبه بگیرم همیشه شاد سر بلند باشی ممنون


سلام عزیزم. ممنون از لطفت و شرمندم میکنی. یک سایت هست به نام بریم بازی خیلی راحت میتونی بازیهارو از اونجا پیدا کنی و تاپیک در نی نی سایت هم هست بهمین اسم.http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=133309&PostID=11990102#11990102
ادرسش این هست خیلی کمکت میکنه. در سایت غنچه ها کتابها و عناوین بازی و اسباب بازی همه رده سنی داره عزیزم حتما میتونی خیلی چیزها برای کوچولوت پیدا کنی. هم کتاب هست هم اسباب بازی اما اگر چیز خاصی در نظرت بود برام بذار تا راهنماییت کنم.
سودابه
7 آبان 91 11:32
سلام ساحل جان ممنون برای لیست کتابها دخترم ده ماهشه از سایت غنچه ها بیبی انیشتن وsimply kids گرفتم ممنون میشم بگی چطور استفاده کنم ولطف میکنی بگی چه کتابها واسباب بازیهایی برای این سن مفیده بگیرم وازکجا برای همه مهربانیهایت یه دنیا ممنون دختر گلتو ببوس


عزیزم سودابه جان. بیبی انیشتین رو که طبق برنامه خودش باید پیش بری. سی دی اهنگ رو تا 1 سالگی هر روز براش بذار. از سی دی اول شروع کن و اصلا مهم نیست گوش میکنه یا نه. و چه اهنگی. سی دی اول که تموم شد برو سراغ بعدی و وقتی همه تموم شد از اول شروع کن. دخترت کم کم شورع میکنه به تکرار اوای اهنگها ) کتابهارو همین سایت غنچه ها و سایت عماد شاپ و همچنین Plantoys که خیلی گرونه البته. و انتشارات با فرزندان . امامزاده ای گلدونه و سری کتابهای فندق و قدیانی همون بنفشه طبق رده سنی بهترنی هستن. موفق باشی.
سودابه
20 آبان 91 11:18
سلام ساحل جان ممنونم از راهنماییت نمی دونم چگونه جبران کنم این همه لطف شمارو اگر برات زحمتی نداره چه آموزشهایی برای سن دخترم تایکسالگی یا دوسالگی که برای هیواجان انجام دادی را به منم هم بگی یاچه اسباب بازیهایی براش مفیده من بگیرم مرسی از کمکت دختر نازنین تو ببوس موفق باشی همیشه


سلام سودابه عزیز. اسباب بازی که براش از گلدونه و بازیهای فکری میگرفتم. بعضی اوقات هم چیکو و عروسکهاش. لگو خیلی براش میگرفتم و کتاب هم. بازیهارو هم باور کن یادم نیست اما حتما میذارم. سایت بریم بازی خیلی میتونه کمکت کنه و کتاب هایی که بازیهای این سن رو رده بندی کرده و داره اسمشو یادم نیست اما هست در بازار. موفق باشی.
ثمین مامان سامی
23 دی 91 20:17
سلام عزیزم چقدر دنبالت گشتم، تاپیک مادر کافی رو گم کردم..خوبی ؟دلم برات تنگ شده!
ببین من دنبال یه سری کتاب قصه مفید و مصور برای سامی هستم سامی الان سه سالشه...میتونی بهم کمک کنی.این سایت هد هد هم دیدم ولی یه سری از کتابهایی که انتخاب کردم بگیرم رو بصورت انلاین نمیفروشه... ترو خدا راهنماییم کن عزیزم. منتظرتما. ایمیلم هم اینهaol.katy@yahoo.com

عزیزم در همین وبلاگ قسمت کتابهای جدید کلی کتاب هست. امیدوارم به سن سامی جونم بخوره. اگر نمیخوره برو کتابفروشی و ببین و بخر. و سایت غنچه ها و من و مامان هم کتابهای خوب یداره. منم دلم برات تنگ شده.
ثمین مامان سامی
23 دی 91 20:20
منتظرت هستما دوستم... کتابهای خوب و مصور برای سامی میخوام که سه سالشه..ترو خدا هر چی برای هیوا جون گرفتی بهم بگو چی بوده...


این رو هم ببین
http://www.niniweblog.com/usercp.php
و کتابهای مصور هیوا مجموعه من به تنهایی میخوانم. من خوشحالم خیلی خوبه.
مامان شراره(راحله عباسی)
25 شهریور 93 8:45
عزیزم تصویر کتابها باز نشده و یه علامت سوال روشون هست حذف شدن؟
ساحل
پاسخ
حتما توسط مدیریت