هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

هیوای آسمانی من

سوالات هیوا

1391/7/15 16:47
نویسنده : ساحل
2,095 بازدید
اشتراک گذاری

طرفای عصره و هیوا نشسته گوشه مبل چشم دوخته به من. بابا هم داره تی وی میبینه. چشماشو دوخته به من از اون نگاها که میتونم حسابی خستگیمو توی عمق نگای خوشگلش غرق کنم. با اشاره به سهند گفتم که الان یک سوال میپرسه. هروقت اینطوری دقت میکنه میدونم باید خودمو برا یک سوال فلسفی آماده کنم :))) 

" مامان..مامانییییییییییییییییییی "

" بفرمایید گلدونه خانوم "

" تو و بابا با هم ازدواج کردی من اومدم "

" آره مادر"

" مامان هما و بابایی هم همینطور "

" آره دخترکم "

" خب...بابا نصی با کی ازدواج کرده ؟ " ( بابای همسرم که از همسروشن مدتها پیش جدا شدند) :)

با عمه تارا ازدواج کرده ؟

گفتم تو بهش جواب بده به بابا :)))

" نه بابا عمه تارا خواهر منه..مامانم اسمش .........بوده. یجای دیگس. "

" آهان " .

" خب زن و شوهرا لب همو میبوسن بچه دنیا میاد ؟ "

داشتم میمردم از خنده از دست این ناز دختر.. 

" نه مادر بهت گفتم که بای بریم از روی کتاب بهت بگم "

رفتیم...

" خب مامان بدبختم دردت گرفت منو دنیا آوردی ؟ "

" نه عزیز دل مادر..شیرینترنی درد زندگیم بود "

" پس منم میتونم بزرگ شدم یکیو ببوسم "

" آره مامی میتونی "

" بعد تف دهنش میره تو دهنم که "

" مراقبی مادر بای بریم شام "

یجوری قضیه رو ختم کردیم به جاهای باریک نکشه :)))))))

 

اینروزها بیشتر و بیشتر سوالایی میپرسه که واقعا باید اطلاعات کافی داشته باشم و توضیح زیادی هم ندم. اینهم از این....

دیروز رفتیم دندونپزشکی و بچم خیلی خیلی درد کشید. این دکترها بی رحم میشن یوقتایی. بچم تمام تنش عرق خالی بود. بعدم سرما خورد. امروز تازه رفت مهد...بقول خوشد حسابی هم قاطی بود :))))

تا بعد .

پسندها (1)

نظرات (6)

حسنا مامان ایلیا
16 مهر 91 7:28
ای جان ان شالله همیشه شاد باشه
فروغ
16 مهر 91 12:39
سلام ساحل جان
دختر ناز و عاقلی دارید ماشالا زنده باشه اسم قشنگی هم داره
ببخشید ساحل جان خیلی دلم میخواد بدونم چه جوابی دقیقا به هیوا میدید وقتی میپرسه یه بچه چطور به وجود میاد؟؟فکر میکنم خیلی سخته بخوای جواب همچین سوالی رو به بچه بدی آخه نه میشه کل ماجرا رو گفت و نه بچه های امروز با اینکه دعا کردیم و غیره قانع میشن
ممنون میشم جواب بدی


سلام دوست خوبم. از آشناییت خوشحالم. متشکرم از لطفت. برای پاسخ به سوالات فلسفی و جنسی بچه ها باید واقعی و کوتاه توضیح بدی. برای این مورد من داستان آشنایی اسپرم و تخمک رو براش تعریف میکنم. بدین صورت که یک روز چند تا اقا اسپرم وارد بدن مامان شدن و با چند تا خانوم تخمک آشناشدن. یکی از اونها بین راه زنده موند و بیقه از بین رفتن اون یکی با یک تخمک مخلوط شد و از اون حالت نطفه بوجود اومد که اون نطفه کوچولو تو بودی. اگر پرسید چطوری رفت تو دل مامان و از کجا رفت باید دیگه از روش پرت حواس استفاده کنی. چون جواب در همین حد برای سن 4 5 سال کافیه. البته من فیلم مستند تولد نوزاد رو از یوتوپ دانلود کردم و برای هیوا گذاشتم تا ببینه.
مصی
16 مهر 91 16:24
خیلی با حال گفت - تف دهنش میره تو دهنم _ کلی خندیدم.
با اینکه پسرم به این مرحله از پرسیدن ها نرسیده ولی مطمئنم که جواب دادن به این سوالات سخت ترین کاراست که دقت زیادی می خواد.


) آره جوابهای جالبی میدن بچه ها ))
بهناز مامان نازنین
19 مهر 91 14:14
ای جونم ماشالله چقدر با نمکه


ممنون عزیزم.
مینو
20 مهر 91 9:09
سلام .خانومی دندون پزشک اطفال خوب و مهربون تو شیراز ترجیحا خانوم میشناسی؟


سلام به شما. خانوم دکتر شادی اشتری خیابان خلدبرین البته در حال حاضر سفر هستند. خانوم دکتر فرزانه هم هستند.
مامان سارا...(دردونه جون)
22 مهر 91 18:51



فدای تو عزیزم.