هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

هیوای آسمانی من

روز کودک

1391/7/16 11:48
نویسنده : ساحل
2,263 بازدید
اشتراک گذاری

روز جهانی کودک بر تو هدیه زیبایم مبارک .

روز کودک

این نوشته را با موسیقی زیبای یانی برایت مینویسم. امیدوارم چنان که از دل بر میاید بر دل نشیند. امروز هفته جهانی کودک است. براستی پاکتر و بی پیرایه تر از کودک چه چیزی در این دنیای پهناور خلق شده است. و چگونه باید این روز را جشن گرفت. دیروز برایت چند کتاب خریدم و حدود 15 جلد از کتابهای خوبی را که قبلا انتخاب کرده بودم از سایت کتابک برایت سفارش دادم. چون میدانم بهترنی هدیه ای که میتوانی همیهش ان را همراه داشته باشی و به یاد مادرت باشی همین نوشته های رویایی و زیبای کتاب است. صبح برای جشنی که در مهد داشتی این لباس کردی را به تن کردی عزیز دلم. و مادربزرگها باید فقط در جشن شرکت میکردند و پدربزرگها. مامانم اومد دنبالت و رفتی. برایت بادکنک خریدم و آب نبات و امروز روزی است که هر کاری دوست داری میتوانی انجام دهی. هر کاری. :))) از داشتنت خوشحالم و بخود میبالم. روز تو عزیز دردانه ام را به تو و همه بچه های خوب سرزمین پهناور ایران و دنیای بزرگ تبریک میگویم. باشد به یاد بچه هایی که غم دارند..تنها و گرسنه اند..از نعمت مادر محرومند...سختی میکشند و کار میکنند. عزیزانی که هنوز تحت ازار جسمی قرار دارند ..قلبهای پاکی که بیمار و مریضند را گرامی بداریم. برای همه کودکانم اروزی بهترینت زندگی سلامت و خانواده ای گرم را دارم. 

روزت مبارک فرزندم.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

حسنا
16 مهر 91 12:38
سلام ساحل جون ببین چقدر زود به زود بهت سر می زنم
هیوا گلی روزت مبارک چه خوب شد یادم اوردی برم امروز برای پسری جشن بگیرم


سلام عزیزم. مرسی که زود بهمون سر میزنی. ممنونم. اره حتما براش هر کاری دوست داره بکن امروز.
حسنا
16 مهر 91 12:40
راستی هیوا گلی چه ناز شده با این لباس من عاشق رنگ زردم


مرسی عزیزم.
فروغ
16 مهر 91 12:40
روزش مبارک
چقدر این لباس بهش میاد و چقدر هم قشنگه


ممنون. مرسی.
سوده
16 مهر 91 14:06
روز گل دخترت مبارک باشه
تازه با وبلاگ شما آشنا شدم بسیار بسیار آموزنده و مفید هست. دارم کم کم آرشیو شما رو می خونم.
من یه دختر ناز دارم که امروز هفت ماهه میشه خیلی دلم می خواد از الان براش یه مادر خوب مثل شما باشم ولی نمی دونم چکار باید کنم و از کجا شروع کنم و آیا اینکه در این سن میشه کارهای آموزشی مفیدی کرد؟
ممنون میشم کمکم کنید دلم می خواد بصورت مستمر با شما در ارتباط باشم از چه طریقی ممکنه؟
در مورد روش مونتسوری، به نظر شما کدام مهدها این روش را دارند.

ممنونم یه دنیا


سلام سوده عزیز. ناز گلت الان فقط به حرف زدن با تو نیاز داره نه هیچ اموزش دیگه ای. فقط کنارش باش و اونواع بازیها تحرکی فکری همه رو باهاش انجام بده. کتاب بخون براش خیلی زیاد . خودت هم هرچی میتونی کتاب کودک بخون. درباره تربیت کودک. مونتسوری مهدهای زیادی داره در تهارن مجتمع مهدوی هست ولنجک و چند تای دیگه که اگر سرچ کنی و از سازمان بهزیستی بپرسی حتما راهنمایی بیشتری میکنن. من همیهش به اینجا سر میزنم. فیس بوک هم همیهش هستم. خوشحال میشم بتونم کمکی بهت بکنم. مطمئنم مادر بسیار خوبی هستی عزیزم.
سوده
18 مهر 91 10:54
ساحل جان ممنونم که پاسخم رو دادی
این هفته می خوام برم نمایشگاه غنچه های شهر. حتماً از اونجا براش کتاب می گیرم. ولی چه کتابی؟؟؟؟ یعنی همین کتاب داستان های کودک بدردش می خوره؟
بازیهای تحریک فکری شامل چه چیزهایی هست؟ حالا می خوام براش کتاب بازی با کودک رو بگیرم
تا 2 سالگی پیش مامانم هست و بعد اون می برم مهد کودک که فکر کنم همون موقع ها هم بدردش بخوره
منم تو فیس هستم
soudeh ghavami
پ
lخوشحال می شم باهاتون در ارتباط باشم


عزیزم در فیس بوک ادت کردم. چه نی نی خوشگلی داری عزیزم. )) کنابهای مجموعه خوشحالم رو براش بگیر و مجموعه ماشینها...حمام...از این نمونه ها. که دو زبانه هم هست. اگر از سایتها خرید کنی هم خیلی کمکت میکنه. سایت غنچه ها و من و مامان. دو سه تا پیوند در وبلاگ دارم.کتابک و هد هد. تمام کتابهای کانون اموزشی فرهنگی کودکان که بهترین کتابها هستند رو داره بر طبق سن و میتونی بصورت ان لاین خرید کنی. یک سر به این سایتها بزن. اسباب بازی هم اگر به مرکزهای بزرگ بری که در تهران زیاد هست میتونی بر طبق سن خرید کنی. بازیهای فکری فکر میکنم الان هنوز زود باشه. اما خیلی چیزها برای تقویت معارت شنوایی لامسه بویایی برای بچه های این سن هست. امیدوارم کمکت کرده باشم.
نیلوفر مامان آوا
18 مهر 91 12:03
سلام سحر عزیز
ماشالله دردونه ی نازت چقدر ماه شده. خدا حفظش کنه. وقتی سایتتونو باز می کنم بی اختیار لبخند میزنم و خوشحال میشم ازتون بخونم و عکساتونو ببینم و از حالتون باخبر بشم.
مثل همیشه دوستتون دارم. مراقب پرنسس با هوشمون باش. هزار ماشالله


فرح عزیزم از اینکه تو این دنیای بد و روزگار بدتر لبخند تو رو باعث میشم خیلی خوشحالم. خیلی دوست دارم ببینمت هم تو هم آوای خوشگلمو. به امید دیدار عزیز دلم.
سوده
19 مهر 91 10:39
ممنونم از تعریفتون ساحل جان
حتماً به این سایت ها سر می زنم
ممنونم از کمکت




به امید دیدار عزیزم.
بهناز مامان نازنین
19 مهر 91 14:17
روز دخملی مبارک



بهمچنین دوستم.
مریم
20 مهر 91 10:34
سلام


سلام
کتی
20 مهر 91 10:40
سلام ساحل عزیز دخترت خیلی نازه خدابرات نگه دار من تازه با نظرات ووبلاگ شما اشناشدمدختر من نه ماهشه دلم می خواد مثل شما براش مادری کنم ولی نمی دونم چگونه شروع کنم لطفا راهنماییم کنید من شهرستان زندگی میکنم


سلام کتی عزیز. زنده باشی گل کوچولوت. اصلا لازم نیست از کسی مادری کردن رو یاد بگیری. تو مادر خوبی هستی این در ذات هر مادری هست فقط روشهای عمل کردنش متفاوته. میتونی از انواع بازیها حرف زدن شادی کردن کتاب خوندن شروع کنی و البته کتابهای زیادی هست که میتونی خودت بخونی در مورد بچه ها که خیلی خوب راهنماییت میکنه. لیست کتابها رو بزودی میذارم عزیزم.
مامان سارا...(دردونه جون)
22 مهر 91 18:52
مبارک باشه این روز و همه ی روزهایت عروسک خانوم
چه لباسش قشنگه سحر جان خیلی بهش میاد ماشالله


ممنون عزیز دلم. برای تو هم زهرای عزیزم.
نازنين
11 اسفند 91 0:39
سحر جون خيلي اين وبلاگ رو دوست دارم،هميشه بهش سر مي زنم و هميشه گريم ميگيره :-) دوستت دارم،پرنسس خوشكل رو كلي بوس كنيد از طرف من.


عزیزم ممنون از اینهمه احساس خوب و زیباتمنهم خیلی دوستت دارم.
مامان شراره(راحله عباسی)
25 شهریور 93 9:04
چه زیبا شده این دختر ایرانی شیرین
ساحل
پاسخ