هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

هیوای آسمانی من

کتابهای جدید نمایشگاه کتاب

1391/3/11 16:56
نویسنده : ساحل
1,984 بازدید
اشتراک گذاری

دختر کوچک و زیبایم.....

 

اینها لیست کتابهای جدید تو هستند. از نمایشگاه کتاب تا هدیه های هفتگی...

کتابهای هنری :

کتابی برای نمایش های عروسکی قدیمی و سنتی همراه با بازی. این خانم خود برگزار کننده سری بازیهای نمایشی در ایران و اروپا میباشند. خریداری شده از نمایشگاه کتاب/غرفه کتابهای خارجی.

 

 

کتابهای هنری

این کتاب داستان کودکی است به نام هنر. در این داستان اتواع نقاشیهای جالب با تکنیکهای مختلف با این پسر عنوان و اموزش داده میشود. خریداری شده از نمایشگاه  کتاب / غرفه کودکان و نوجوانان

 

کتاب

از این کتابها چندین سری موجود میباشد . که هر کدام به توضیح و اموزش تکنیک خاصی میپردازد.

کتاب

.................................................................................................................................

کتابهای علمی :

سری کامل هر کدام در باره موضوع خاصی است.خریداری شده از نمایشگاه کتاب. غرفه انتشارات مدرسه.

سری کامل.نمایشگاه کتاب/انتشارات مدرسه

این کتاب به بحث و بررسی انواع اجسام میپردازد با شکلها و تصاویر بسیار خوب.

کامل برای پاسخ هر سوالی. متابی که فکر میکنم داشتنش برای هر کودک و مادری الزامی است. 

نمایشگاه کتاب.

 

به قدری زیبا همراه با تصاویر خوب و با کیفیت هست که از دیدن و خوندنش سیر نمیشیم. برای ظهرها بیشتر ازش استفاده میکنم.

..................................................................................................................................

کتابهای داستان و بازی 

این کتاب سرگرمی و بازیهایی است که باز فکر میکنم داشتنش بسیار برای من و هیوا مفید بوده است. بخصوص برای زمانی که بیرون از منزل در رستوران یا سفر هستیم میتواند بسیار سرگرم کننده باشد.

نمایشگاه کتاب/انتشارات بتفشه

عالی برای قصه گویی شب. انشارات بنفشه

عالی. مناسب برای روزها.

این مجموعه قصه درارای تصاویر بهترین نصویر گران کودک هست . از غرفه مشهد خریدم .  تعجب کردم اینقدر با کیفیت خوب داستانها همه درباره بهترنیهای حکایات شاعران و نویسندگان قدیمی تاریخی مت..از جامی گرفته تا سعدی و نظامی و همه و همه ساده شده با کیفیت. کل داستانها 10 کتاب بود در یک کاور زیبا. اینها هم برای قصه خوانی روز بسیار توصیه میکنم.

کل مجموعش عالیه. من همرو خریدم.

اینها بودند سری کتابهای جدید هیوا. بهترینها رو برایتان ارزومندم.

پسندها (1)

نظرات (1)

فرانک
20 خرداد 91 22:08
ساحل جان ممنون برای معرفی کتابها
من از مطالب خوبتون در مادر کافی خیلی استفاده میکنم متشکرم که دوستانه و خالصانه به سوالات پاسخ می دید . میشه لطفا ناشر کتابهایی را که ننوشتید هم بنویسید .
دوستون دارم وبراتون آرزوی خوشی وسلامتی دارم


خواهش میکنم عزیزم. حتما دوست خوبم.