هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

هیوای آسمانی من

هیوای خوب من......

1391/1/13 17:19
نویسنده : ساحل
1,608 بازدید
اشتراک گذاری

سیزده بدر در حیاط مامان بزرگ با خاله ها....

عزیزززززززززززززززم......عاشقتم........عروسکم....با خاله ها رفاید در حیاط و این عکسو خاله نگین ازت گرفته...دخترم....امیدوارم سالی خوب و زیبا  داشته باشی. از فردا مهد کودک شروع میشه و همیتجا دوباره از مسیحای خوبم برای همه حرقهای خوبش ممنونم که من رو از شر وسوسه بی پایان کلاسهای زیاد و خسته کنندت نجات داد. امیدم امیدوارم هر چه زودتر بیماری یر دردم خوب بشه و بتونیم با هم کلی بازی کنیم. من را تنها تو امیدی با تجابت پاک طلایی گیسوانت و حضور گرم انگشتان پاکت و تمام انچه در مهر نگاهت داری.من دریایی از سکوت اواز جیر جیرکها و لطافت مخمل نرم شب را در پوست زیبای صورتت میبینم و تنها و تنها برای دیدن این همه زیبایی از خواب برمیخیزم که جز تو مرا امیدی نیست. دوستت دارم عشق جاودانی من.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان هوراد
13 فروردین 91 19:39
سلام عزیزم سال نو مبارک سالی سرشار از شادی و برکت برایتان آرزومندم


ممنون. شما هم روزهایی خوب و شاد داشته باشید.
مسیحا
14 فروردین 91 20:10
سحر باید یه روز بزنمتاااااا

عکسای خوب و واضح بذار ازین ماهچهره ی نازنین


ما کتک خوردتیم دختر.....)) باشه حتما عزیزم. ببوس گل نازتو از طرف خاله و بگو خیلی زیاد دوستش دارم.
مامی کسرا
17 فروردین 91 1:56
تبریک سال نو مرا با آرزوی بهترین ها برای شما و هیوای دوست داشتنی پذیرا باشید


ممنون دوست عزیزم. سالی خوب و خوش و زیبا داشته باشید.
مامان فرنیا
19 فروردین 91 11:59
سلام
سالی شاد همراه با سلامتی و خوشی کنار همسر و دختر نازت برات آرزومندم.
ازته قلب دعا می کنم خداوند به دل بزرگ و دریایی شما لطف کن و سلامتی و شادی به شما ببخشه .لبت همیشه خندون باشه من واقعا دوست دارم به خاطر لطفهایی که می کنی و به ما در تربیت بچه ها کمک میکنی.


دوست خوبم. ممنون از اینهمه لطف و بزرگواری تو. من که کاری نکردم و نمیتونم برای شما بکنم اما اگر بتونم کمکی بکنم و همفکری از شما عزیزان بگیرم باعث افتخار و خشنودی من هستش. برات سالی خوب و خوش ارزومندم.
مامان دينا
19 فروردین 91 20:58
سلام خانومي سال نوتون مبارك ما تازه از سفر اومديمسلام عزیزم. خوش اومدی. خوش گذشت. سال نو توهم مبارک دوست خوبم.میبوسمت