هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

هیوای آسمانی من

تموم نمیشه این تعطیلات.

1391/1/10 18:03
نویسنده : ساحل
2,290 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بابا برات یکصفحه در فیس بوک ساخت. تا نقاشیهات رو بذاره اونجا. البته من زیاد موافق این کار نبودم و نیستم چون اونجا فقط دوستای من و بابا و تعدادی از دوستان خوبم که نی نی دارن و اوجا همهستن میتونن بیان و کارهای تو رو ببینن. اما اینجا صفحه تو هست با تمام دوستانی که مثل من مادرن و فرزندی مثل تو دارن و تو میتونی بزودی بیای و خودت اینجارو اداره کنی. امروز نشستی و نقاشیهاتو بارم تعریف کردی و من زیر همه اونها داستانشو نوشتم. این تعطیلات واقعا زیاد و خسته کننده هست. دو روزه اینجا حسابی بارون میاد و پارک هم نتونستیم بریم. من هم که همچنان درگیر این درد مرموز هستم..صبح ها نمیتونم سرمو بچرخونم و یا حتی درست ببینم و مدام باید مسکن بخورم و زیاد سرحال نیستم. هفته آینده باید برم دکتر متخصص. نمیدونم چرا آدمها بطور کاملا ناگهانی دچار اینهمه بیماری میشن!!!!!برام جالبه ادمهای بزرگتر از من با چنین روحیه و قوای جسمانی راه میرن و من امسال اینقدر درگیر بیماری بودم....بخصوص این ایام عید که تماما مریضم و چیزی که زیاد اذیتم میکنه کنار تو نبودن هست. خیلی زود خسته میشم و نمیتونم برنامه هایی روکه برات داشتم انجام بدم. با اینحال تونستیم کاردستی و چاپ و نقاشی دفتر خاطراتت رو تموم کنیم. در مطلب بعدی برنامه عیدت رو میذارم عزیزم. باز هم منو ببخش گل تازه من بخاطر اینهمه خستگی و بیماری.....

و تو چون مصرع شعری زیبا

سطر برجسته ای از زندگی من هستی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان دینا جون
10 فروردین 91 18:47
سلام.
وبلاگ خوبی دارین و دختر خانم ناز خوشکلی.
هیوا در زبان آذری به معنی میوه به نیز هست.کلاً اسم قشنگیه.


ممنون لطف دارید .
مامی هلیا
12 فروردین 91 1:33
سحر جون آخه چرا اینقدر مریض می شی گلم.مواظب خودت نیستی ها


نمیدونم عزیزم......این یکی دیگه ولم نمیکنه.
نگار
13 فروردین 91 1:29
زیبا و قشنگ مثل همیشه
نگار
13 فروردین 91 1:32
هنرمنــــــــــد خاله مث همیشه...


مرسی خاله نگار.......چقدر زود گذشت.........(