هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

هیوای آسمانی من

نازلی برای تو.....

1391/1/19 18:46
نویسنده : ساحل
2,602 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با تو آشنا شدم...شاید کمی دیر...شاید کمی دور اما احساست را به خود آنچنان نزدیک یافتم که از دور بودنم خجل شدم. میدانم که هرگز نخواهم توانست دوری عزیزت جگر گوشه ات را احساس کنم....فقط میخواهم بدانی در درهایت اشکهایت....خاطره هایت مرا شریک بدان. شاید بتوانم با نوشته هایم کمی از بار دردت بکاهم..که اگر این باشد بسیار خشنود خواهم شد. میدانم در خانه ات صدای پای انارکت میپیچد و در گوشهایت مدام صدای چهچهش نوا می افکند میدانم گرمای آغوشت همواره او را کم دارد.....خداوندگارا به این مادر نمونه و صبور صبر عطا کن...و برایش زندگی و روزهایی بهتر بیافرین. برای خوابهایش امید و برای بیداریش زیبایی عطا کن. نازلی به احترام نبودن انارت..عزیرت...فرزندت...که امروز با در آغوش کشیدن یگانه دخترم برایش بسیار گریستم....یک هفته مطلبی جز سکوت در وبلاگ نخواهم گذاشت. میدانم اینها هیچ نمیتواند درد تو را ارام سازد اما شاید بتواند حس مرا به تو برساند و بدانی هرگز تنها نیستی. مرا بخاطر نبودنهایم ببخش.

بهار بود و تو بودی و عشق بود و امید

بهار رفت و تو رفتی و هر چه بود گذشت.

 

و دگر سکوت............................

پسندها (1)

نظرات (4)

فرشته
20 فروردین 91 11:23
سلام ساحل جان میتونی یه زحمت بکشی آدرس وبلاگ این عزیزو به منم بدی...


سلام دوست من بله حتما :
http://www.emkanebudan.blogfa.com/
مريم مامان آريا
22 فروردین 91 10:56
سلام ساحل جان

تازه چند روزي بود كه سعي مي كردم كمتر چهره انار رو توي ذهنم تجسم كنم و همش ببينمش
غمي كه خيلي داغونم كرد چه برسه به پدر و مادرش رو
كه اگر هزار فرزند بعد از انار بياد هم فكر نكنم غم انار اندكي كم بشه
و وقتي وبلاگش رو باز مي كردم تمام وجودم مي لرزيد
خيلي وحشتناكه خدايا


سلام مریم جان. اره سعی کن وبلاگش رو نخونی من که زیاد روم تاثیر گذاشت همینوطریش حساسم دیگه واقعا اذیت شدم. خدا بهش صبر بسیار بده.

مريم مامان آريا
22 فروردین 91 14:02
سلام دوباره به ساحل عزيز
مي خواستم بپرسم اون كتاب ( درخت زيباي من) براي بزرگسال هست يه براي خود بچه هم مي شه خوند؟ اينطور كه از خلاصه كلي داستان خوندم نوشته بود : (او بدترین بازی ها را- که خودش خلق کرده – سر برادران وخواهرانش و مردم محله در می آورد.) مي خواستم بدونم خوندنش براي بچه ها ضرر نداره ؟
ساحل اينقدر سوال دارم كه ازت بپرسم كه خدا مي دونه !
ولي وقت نمي شه ذهنم رو جمع و جور كنم و يه نامه حسابي برات بنويسم
راستي حالت بهتر شد ؟


مریم جان....ذهنتو جمع کن همه سوالاتو بپرس عزیزم . اره میتونی بخونی...نه ضرری نداره. بببین من معتقدم بچه ها باید از بچگی با مفهموم نداشتن فقر مرگ بیماری هم آشنا بشن. بچه های ما باید بتونن از خودشنو در مقابل همه اینها دفاع کنن باید بدونن در اجتماع هم خوب هست هم بد. اما نحوه اموزش این مفاهیم خیلی مهمه. مثلا باید بدونی رد چه سنی و چطور به بچه بگی روزی ما پیر میشیم. یا بهش بگی بچه هایی هستن فقیر یا ندار یا هر چیزی. درباره تین کتاب برای اریا بخون اما اگر خودت میدونی اریا رو مسائلی حسایه میتونی اون قسمتهارو حذف کنی ون خودت جایگزین گنی. مرسی دوست خوبم حالم زیاد خوب نیست کلا هنوز نفهمیدم مشکل سر درد و گوشم از چی هست اما میفهمم همین روزها. مرسی از لطفت. متظرت هستم. میبوسمت.
مريم مامان آريا
24 فروردین 91 10:25
ساحل عزيزم
خيلي ناراحت شدم و دلم گرفت كه هنوز خوب نشدي كامل و واقعا از صميم قلبم دعا مي كنم كه به زودي هيچ اثري از ناراحتي و بيماري در تو نباشه كه واقعا دركت مي كنم كه يك مادر وقتي مريض مي شه چقدر خونه و برنامه ها قاطي پاتي ميشه
من بوشهرم و شايد بزودي بيايم يه سر شيراز
اما خيلي زوده و پر رويي هست كه ازت بخوام ببينمت ضمن اينكه در اينجور موارد من خيلي خجالتي هستم خفن !
دوستت دارم خيلي مهربوني
خيلي خوبي ساحل


سلام دوست خوبم. مرسی از اینهمه مهربونیت.اره واقعا سخته...حالم خیلی بده و خیلی هم عصبی شدم. چه خوب که بوشهر یو نزدیک. چرا فکر میکنی دیدن یک دوست پررویی هست!!!!!!!!! من اصلا خجالتی نیستم..خیلی هم رک و پررو هستم....))))) اگه دوست داری بهم اس ام اس بده و بیا ببینمت عزیزم. 09173169411 شمارمه...منتظرت هستم..ممنون منم دوستت دارم و بزودی جواب بقیه سوالاتو میدم عزیزززززززم.