هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

هیوای آسمانی من

عکسهایی از هفت سین هیوا

1391/1/6 13:06
نویسنده : ساحل
2,180 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوبم....نوروز با نام تو شروع شد...البته ما همه خواب بودیم :) اما اومدیم بالای سرت و با خنده زبای تو وآغوش گرمت سال نو شد. بعد لباس پوشیدی و کنار هفت سینی که با مامان درست کرده بودی نشستی. این هفت سین تخم مرغهاش گل بنفشه ای که تو گلدون هست و ریختن مواد هفت سینش در ظروف همه کار هیواست. با هم عکسهارو میبینیم.

دخترم اولین ساعات سال نو

میز هفت سین کوچک ما...

من قبل زا اینکه مارد بشم..هیچ وقت هفت سین نداشتم....اعتقادی به این رسم نداشتم اما بخاطر هیوا از وقتی اومده هر سال براش میندازم و امسال خودش تمام سمبلهای نوروزی رو میشناخت و بهم زیاد کمک کرد.

بخند غنچه زیبای من

اون جعبه ای که روی کاناپه مشاهده میکنید عیدی هیواست که عمو نوروز براش آورده بود...کیفی بود که خودش باید درست میکرد..دست ساز بود و خیلی کار جالبی بود.

عشق مادر.

جشن نوروز در کلاس موسیقی

ایشون جناب ایرانبان مربی خوب موسیقی هیواست. کلاس موسیقی بچه ها جذابیت کودکانه خاصی داره. براشون سفره انداختن عکس گرفتن و آهنگ عید شما مبارک رو برمون زدن و بهشون حسابی خوش گذشت. البته این تصویر مربوط به 4 شب پیش از سال نو هستش.

خواب...

فرشته من در خواب.....شاید باروت نشه اما وقتی خوابی دقیقه ها به این صورت پاک نگاه میکنم...به ارزوهایی که برای ایندت دارم...دوست دارم همونی بشی که میخوای عزیزکم....واقعا صورت بچه ها وقت خواب زیباترین تصویری هست که بی بدیل هست و انسان نمیتونه ازش چشم برداره. عروسکم....دوستت دارم..عاشقانه...تو تمام ذرات وجود منی...مثل سلولهای یک انسان زنده....دوستت دارم دختر من. امیدوارم سالهای سال کنار هم زندگی کنیم و من بتونم برات مادر خوبی باشم همیهش هر سال تنها آرزوم همینه. عزیز دل مادر.

پسندها (1)

نظرات (3)

h&T
7 فروردین 91 0:55
عید همگیتون مبارک
وجود هیوا جون این حُسن رو داره که چیزهای از یاد رفته رو به یاد بیاره
خوشحالم که دیدت نسبت به بهار و هفت سین و نوروز بخاطر یک فرشته ، عوض شده
همیشه همینه با وجود خیلی ها خیلی چیزها برای آدم معنای دیگه پیدا میکنه


ممنون عید تو هم مبارک. برات بهترینهارو آرزو میکنم.
مامی هلیا
12 فروردین 91 1:36
نگاه نو از دید هیوای عزیز رو بهت تبریک می گم.


ممنونم.
نیلوفر(فرح) مامان آوا
14 فروردین 91 10:26
فدای عروسک هنرمندم. جیگر هیوای نازنین با هنرهای دستی قشنگش. ماشالله. سلام سحر جان. سال نو مبارک عزیزم. دلمون براتون تنگ شده.