هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

هیوای آسمانی من

جشن نوروز در مهد هیوا...

1390/12/18 13:02
نویسنده : ساحل
2,562 بازدید
اشتراک گذاری

این عکسهایی است که گفته بودم میذارم از جشن نوروز مهد کودکت هیوای نازم. نمیشه ویدیو اینجا آپلود کنم اما میتونی بزرگ شدی همرو در آرشیو ویدویوهات ببینی عزیزم و صدای قشنگتو زمان اجرای سمبل نوروزی که مال تو نقش سنجد بود رو ببینی و بشنوی . از تزیین و میز هفت سین خیلی خوشم اومد. واقعا با سلیقه و زیبا بود. واقعا انگار در دریا شناور بودی. امسال سال نهنگ هست و سعی کرده بودن از لباسهای خوشگل تو گرفته تا تزیینات همه مربوط به دریا باشه. لباس شما همه لباس نیروی دریایی بود با یک کلاه خوشگل آبی. وقتی عکسها از مهد بدستم رسید حتما برات میذارم دخترم. 

ورودی و میز هفت سینمیز پذیرش مهد

نمای کل لابی

هیوای عزیزم در کنار هفت سین

بچه ها واقعا ذوق زده شده بودن. همه میودن روی این صندلی همینطور مینشستن.

دخترم...

عروسکم.....

میز هفت سین

میز با تزیینات مربوط به اقیانوس برای ترغیب سال نهنگ در بچه ها.

حاجی فیروز

هفت سین

اینهم از عکسها.....دختر نازم....امیدوارم از سفره هفت سین خودمون هم خوشت باید..هنوز هیچ کاری نکردم اما بزودی شورع میکنیم با هم عزیزم.....میریم بازار وکیل خرید و باهم درست میکنیم عزیزکم. دوستت دارم دختر آرومم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

فرشته
20 اسفند 90 10:00
پیشاپیش سال نو بر شما و خانواده محترمتون مبارک باشه...امیدوارم سالی سرشار از سلامتی و شادی در کنار یگانه دخترزیباتون داشته باشید...


ممنون فرشته عزیزم. منهم برات سالی بدون غم و پربار و شاد آرزو میکنم. لطف کردی دوست خوبم.
سودابه
21 اسفند 90 10:30
عطر نرگس، رقص باد. نغمه شوق پرستوهای شاد.خلوت گرم کبوترهای مست.نرم نرمک میرسد اینک بهار.خوش به حال روزگار.سال نو پیشاپیش مبارک . زودتر شروع کردم که اولین نفری باشم که سال نو را تبریک میگم . اما مثل این که نبودم .



عزیزم ممنون. تو همیهش بهترنی و اولینی دوست خوبم. برات سالی بی غم و زیبا ارزو میکنم.
مامی هلیا
21 اسفند 90 11:30
یعنی آخر ژستی خاله.خوش تیپ.خوشگل معصوم دیگه چی بگم آخه؟؟؟منم بازار وکیل می خوام.


مررررررررررررسی دوست خوبم. کاش میومدی شیراز. عید واقعا عالیه. حتما میرم جاتو خالی میکنم به یادتم و برات یک عکس میذارم که بدونی چقدر به یادت بودم عزیزم. هلیای منو ببوس.)