هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

هیوای آسمانی من

نوروز 1391

1390/12/28 16:58
نویسنده : ساحل
1,816 بازدید
اشتراک گذاری

 

مقبره کوروش

دختر زیبایم....بهار بر تو سبزترین نهال کوچکم...درخشان ترین آفتاب آسمان زندگیم....شیرینترین خاطره جوانیم....پر شورترین لحظاتم.....عزیزترین موجودیتم...تنها عشق زمینیم مبارک باشد. شاید این تصیور برایت الان ب یمعنا باشد..گرچه میدانم که نیست..اما روزی خواهی دانست تاریخی از جندین هزار تمدن و زیبایی در نامت نهفته است . این تصویر تقدیم به تو و همه دوستانم هزاران هزار دوستان من و تو که یک سال خواننده وبلاگ تو و نوشته های من بودند . برای همه دوستانمان عزیزانشان آرزوی سالی خوش همراه با شادی روزافزون..دور از غم و نگرانی..سلامتی و شور و شادمانی داریم. هیوای عزیزم تمامی سعی من این است که نوروز خوبی داشته باشی. امروز تمیز کردن خانه تمام شد..وحشتناک سردرد دارم و هزار بار متاسفم که هفته ای خستگی مادر رو تحمل کردی. قول میدم این 2 هفته تمام جاهای دیدنی شیراز رو بهت نشون بدم...خاله هات از تهران اومدن و روزهای خوبی خواهی داشت . :) نمیدونی با چه شوق و شوری دوست داری زودتر کنار سفرت بشینی و لباسهای عیدت رو بپوشی.با دیدن این حالت و چهره خوشحالت واقعا انتظار رسیدن سالی بهتر در منهم به وجود میاد. 4 ساله نوروز منو سبز کردی...روزهای من و بابارو نورانی کردی..لحظه های سال تحویل فقط و فقط به چشمهای تو نگاه میکنیم..برای تو بغض میکنی...شب و روز تلاش میکنیم زندگی خوب و تربیت سالمی داشته باشی. در این یک سال عزیزم مارو بخاطر هر کار نادرستی که کردیم ببخش و بدون هرگز..هرگز هیچ لحظه ای وجود نداره که عاشقانه دوستت نداشته باشم.... فردا قراره باهم بوته های بنفشه ای رو که بارت خردیم بکاریم. هر روز 4 تا گلدون عیدیت رو با شادمانی آب میدی و برگاشو تمیز میکنی. چند تا عدس هم کاشتی در یک گلدون کوچولو که با اون دستای کوچولوت داره سبز میشه. سفرتو فردا آماده میکنیم...چندین ماهی و نهنگ درست کردیم که باید باهم تزیینشون کنیم. از بازار وکیل یک کلاه سنتی خریدی که خیلی بهت میاد. بزودی عکس میذارم. باز هم برای همه دوستانمون عیدی پربار رو ارزو میکنم. دوستتون داریم .

نوروزت مبارک عزیز دل مادر.

سحر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)