هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

هیوای آسمانی من

نوروز 92 در مهد

1391/12/16 14:23
نویسنده : ساحل
2,021 بازدید
اشتراک گذاری

سلام :)

 

گفته بودم خونه ما زودتر نوروز اومده ببینید اومده :)) 

دیروز جشن هیوا در مهد بود. جشن همیشه خیلی خوب برگزار میشه چیزی فراتر از یک جشن برای بچه

هاست. واقعا روزها زحمت کشیدن و مربیها واقعا کار کردن با بچه ها. همه چیز عالی بود . یک نمایش

اجرا کردن هیوا و دوستانش به نام " آلیس در سرزمین عجایب "  و هیوا در نقش گربه بود :) دکور و تصویر

پشت که با صدای پرندگان جنگلی همراه بود بسیار عالی بود انگار واقعا در جنگل بودیم :)

 

مهد

 

بعد همه با هم در انتهای نمایش زیبا این جمله را گفتند " خوابها فقط یک رویا هستند اگر به حقیقت

بپیوندند دیگر زیبا نیستند سال مار مبارک " :)))

سرودی خواندند به نام " شد شب عید " :))) من در تمام مدت گریم گرفته بود :))

بعد از سرود دوم به نام " سفره هفت سین " عمو نوروز و حاجی فیروز امدند با ساز و اواز و دست و

پایکوبی با همان اهنگ مخصوص سال تحویل :)) عالی بود :)

بچه ها خیلی خیلی خندیدند و خوشحال بودند :)))

 

عمو نورروز به بچه ها عیدی داد و برایشان از عید گفت. قبل از اجرای سرود هم بچه های گروه دیگر

سمبل های سفره هفت سین را یکی یکی شرح دادند :)

مراسم تمام شد و رفتیم به حیاط. هیوا با پگدرش عکس گرفت و بعد با مربیهای خوبش. بخصوص فرزانه

عزیز که دو سال مربی هیوا بودند و زحمت بسیاری کشیدند و امسال آخرین سال است که هیوا با ایشان

و کلا در مهد جوانه هاست :) من از همینجا صمیمانه از زحمات زیادی که برای دختر من کشیدند و رفتار و

آموزشهای خوبشان کمال تشکر را دارم و ما هرگز فراموششان نخواهیم کرد .

و سرکار خانم شفیعی عزیزم. دوست بسیار خوب من. مدیر محترم مهربان و مقتد رمهد کودک جوانه ها.

که من همیشه از تصمیمات رفتار گفتار و حمایتهای بی دریغ ایشان نام برده ام. هیوای عزیزم با ایشان

هم عکسی گرفتند . سرکار خانم شفیعی برای مهد بچه ها و مربیهایشان واقعا از صمیم فلب زحمت

میکشند و از هیچ خدمتی به آنان فروگذار نیستند. من دوباره از اینجا تکشر مخصوص میکنم و از بودنشان

در کنار بچه ها سپاسگزارم .

و هستی دوست صمیم و خوب هیوا. تمیدوارم بتوانند روزهای مدرسه را نیز در یک جا و در کنار هم طی

کنند . 

 

این بود مراسم جشن هیوا و عکسهایی که قول داده بودم. پیشاپیش عیدتان مبارک. سالم باشید و شاد

و خوب.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نگین ( مامان آرتین )
17 اسفند 91 11:35
سلام ساحل نازنین ، من هم مثل شما تمام طول مراسم گریه ام گرفته بود پیش خودم فکر می کردم چرا من اینجور شدم ! اگه اشکام بریزه چکار کنم ؟!!..... انشالله که هیوای گلم همیشه سالم و موفق باشه


سلام نگین عزیزم. از دیدنت خیلی خوشحال شدم. بلی طبیعی هست فکر میکنم شما اولین سالتون هم هست و بیشتر احساساتی میشید ممنونم. امیدوارم آرتین و نگین عزیز هم همیشه شاد باشند. سال خوبی داشته باشید عزیزم.
مامان سام
17 مرداد 92 3:55
سلام دوس خوب اگه اشکالی نداره .ممکنه بگین هزینه مهدجوانه ها و پیش دبستانی ای که الان هیوای عزیزمیره چقدره؟
خیلییییییییی ممنونم


حتما عزیزم.
جوانه ها امسال 4 میلیون شده!!!!!!!!!!!!!!

مهرتابان پیش دبستانی بدون سرویس و ناهار 1 میلیون .