هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

هیوای آسمانی من

عمو نوروز

1390/12/15 18:51
نویسنده : ساحل
1,531 بازدید
اشتراک گذاری

امروز چند تا خبر خوب دارم. یکی جشن مهد کودک هیواست. الان برگشتیم و نتونستم نیام و نویسم. عکسهارو بعدا میذارم...از سفره هفت سین و کل مهد که خیلی خیلی خوشگل و متفاوت بود. هیوا دو تا سرود اجرا کرد و نماد سنجد بود و اونرو هم اجرا کرد. صداش بین همه بلند بود و من واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم با دیدنش برا یاولین بار در میون جمع. :) دخترم عالی بودی عالی و زیبا. دومین خبر این هستش که دیروز ماهنامه شهرزداد رو گرفتم و در مسابقه درختها اسم هیوا و گفتش در مورد اینکه اگه درختی بود که برگاش میریخت چکا رمیکرد چاپ شده بود. کلی ذوق کردم و خندیدم. الان هم دارم آدرس وبلاگ و مطالبشو برا یمسابقه وبلاگ نویسی مینویسم. و ایمیل میکنم. شهرزداد واقعا مجله بسیار خوبیه. کیفیتش خیلی خوبه و قرار هست دو بار در ماه چاپ بشه . خب زود برمیگردم دخترم با عکسهای خوشگلت. راستی حاجی فیروز و عمو نوروز هم اومدن و برنامه اجرا کردن و بهتون یک ماهی و یک عیدی هم دادن. عزیزم دوستت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)