هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

هیوای آسمانی من

اموزش در دنیای مجازی

1396/7/20 17:19
نویسنده : ساحل
1,031 بازدید
اشتراک گذاری
سلام دوستان عزیز.
پاییزتان هرچند گرم همچنان خوش.

پیج من و دختر خلاقم
فعالیتهای من و پسرای گلم
مامان خلاق
Playtime .....
Creativity .....
English kids
این اسامی اینستاگرامی حتما براتون اشناست.
برای من هم. مدتهاست از قیل و قال فعالیت گذاشتن و اشتراک گزاری این قبیل کارها بیرون زده ام.
چرا ؟؟؟

تمام زندگی مادران ایرانی گاها خلاصه شده است در :

آموزش خودمحور و زودهنگام
اشتراک گزاری فعالیتها در فضاهای مجازی
کانال های تلگرام و خلاقیتها
تبلیغات کلاس های مختلف و دوره ها

بماند کنار فخرفروشی هاس درونی و پولدار بازی و سفرهای اروپایی و بقیه.

در هیچ کجای دنیا هیچ کجا ندیدم والدین این اندازه کودکان خود را درگیر فعالیتهای پیش از دبستان کنند و پیج های محتلف اموزشی داشته باشند. هرگز ندیدم.

مدتهاست تاثیرات منفی این نوع دخالتهای والدین ثابت شده اما همچنان موج ان ادامه دارد.
همچنین تبلیغات انواع دوره ها و کلاس ها و موارذ تازه وارد به ایرانمان هم دامن گیر ذهن والدین شده است.

در این میان مدتهاست خودم را از این دریای مواج بیرون کشیدم و تا دلیلی نباشد فیلم یا فعالیتی گذاشته نمی شود.
اما از برنامه ها و تفکراتمان همچنان می نویسم شاید علاجی باشد بر دردی که سالها پیش خودم داشتم.

پی نوشت : در هر کار تعادل را رعایت کنید. اموزش زودهنگام بیشتر منفی است تا مثبت البته بسته به نوع انجامش.

موفق باشید.
پسندها (1)

نظرات (1)

مریم
11 آبان 96 22:26
سلام. اینکه مامانی با بچه ش قبل مدرسه کار کنه به نظرم خوبه چون تو مدارس ما هیچی به بچه ها یاد نمی دن! فقط خلاقیت بچه هامونو میکشن. البته غیر مدرسه تیزهوشان و بعضی از غیردولتی ها!