هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

هیوای آسمانی من

تبریک اقای فرهادی..بزرگ مرد ایران

1390/12/8 17:15
نویسنده : ساحل
1,275 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بلند شدم و دیدم همسرم بیداره و خوشحال..وقتی گفت ای ول...فهمیدم اقای فرهادی اسکار رو برد.....خیلی خیلی خوشحال شدم و غمگین....برای تمام کسانی که از شادیش شاد نشدند و لحظه ای ازش حرفی نزدند...امروز برای هیوا از فرهادی زیاد گفتم..امشب میخوایم فیلمو دوباره با هم ببینیم..براش شیرینی گرفتم و از این افتخار گفتم. از اونجایی که عاشق فیلم هست و کاملا فرهادی رو میشناسه خیلی خوب درک کرد و ازم کلی سوال پرسید. از همینجا به این کارگردان بزرگ و تمام بازیگران توانا  و مقتدر فیلم جدایی نادر از سیمین برای بازی قهارانه و زیباشون تشکر میکنم. وظیفم بود همه جا از این ایارنی که بقول دوستی هیچ جا نامی از خودش نبرد و فقط از مردم کشورش گفت تشکر کنم....متن زیر تقدیم به ایشون هست.

 

امروز روز شادی ملی ما است. روزی که شایسته است از سوی دولت محترم ایارن تعطیل رسمی اعلام شود...مکانهایی برای شادی در نظر گرفته شود. از صدا و سیما سرودهای ملی و غرور آفرین پخش شود...مردم همه بخندند و بهم تبریک بگویند...اینها همه یک پاسخ دارند. دریغ و دریغ....../اما شادی را نمیشود پنهان کرد..شادی همراه با غمی پنهان که چرا اینگونه است....اقای فرهادی عزیز...از اینکه پس از مدتها شادی را به نهانخانه دلمان دعوت کردید ممنونیم...از حرفهای پر معنایتان در وصف فرهنگ از یاد رفته ایارن ممنونیم..از اینکه آنچنان کردید که نیمی از مردم دیشب را از دلهره اهدای جوائز و صبحدم از ریزش اشک شوق از این افتخار ملی چشم بر هم نگذارند هم ممنونیم...شما برای روزی حجم سنگین تکرار را از دلمان زدودید...یادمان آوردید هستیم..به یاد دیگرنا آوردید زیر خاکستر سیاه سیاست..مردمانی هستند زندگی میکنند و نفس میکشند و از جنگ و همهمه و بازیهای سیاست بیزارند. با دیدن اشکهای دخترتان لبریز غرور شدیم..با دیدن چهره زیبای لیلا افتخار را درونمان حس کردیم و با چشمهای پر غرورتان به خود بالیدیم. امروز بزرگترین شادی ایارن و نوروز تمام ایرانیان خواهد بود. برایتان روزها...لحظه ها و آینده ای پربارتر و سبزتر آرزومندیم....سپاس و سپاس و سپاس...بزرگ مرد سینما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا
1 آبان 91 13:12
ببخشيد طبق پست صفحه 13 يا 12 فكر كردم از شوهرتون جدا شديد




پستهارو نگاه کردم.چیزی ندیدم که باعث شده باشه این فکرو کنید. نه خانومی اشتباه متوجه شدید.