هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

هیوای آسمانی من

تابستان

1393/2/18 17:36
نویسنده : ساحل
1,504 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان. کارگاه ما در بوشهر اگرچه خوب نبود اما تجربه ای شد تا با هر فردی کار نکنم. :)

هفته دیگر پایان مدرسه ها و هیوا جشن آخر سال را با لباس باله برگزار میکند. با حضور والدین. من هیوا را همان مدرسه مهرتابان ثبت نام کردم و راضی هستم. دخترم در مسابقه زبان مقام اول را کسب کرده و امتحان نهایی comparing دارد. در این مورد برایتان پست خواهم گذاشت. باید اشیا و حیوانات و میوه ها را از لحاظ شکل و اندام و خصوصیت باهم مقایسه کند و میکند :)

این روزها آنقدر درگیر بودم که حتی کلاسهای هیوا همه کنسل شده است.

برنامه ما برای تابستانی گرم :

کلاس شنا / با حضور من و هیوا / :)

کلاس اسکیت / با مخالفت شدید خانواده همراه است فعلا / :)

کلاس شطرنج / همچنان ادامه دارد /

کلاس باله / ادامه دارد و شیرین است/

کلاس موسیقی / پایان دوره ارف و انتخاب ساز / :)

هفته ای یک روز مکالمه با خانم برقانی معلم نیتیو زبان

فعلا ....

خیلی کارهاست که در خانه قرار است انجام دهیم. بعد مینویسم. :)

دوستان برای انتخاب اسباب بازی همیهش به مراکز فروش محصولات هوشی و فکری سر بزنید. محصولات بسیار خوبی در بازار است که هم آموزشی است هم بازی. مجموعه کارهای شرکت تاب . من بدن انسان را برای هیوا گرفتم و کار میکنیم. مجموعه های فکری بازیهای صفحه ای. کارهای خیلی خوبی هستند. از بازیهای قدیمی غافل نشوید. دویدن و شعر خواندن وشش خانه و گل کاری.

موفق باشید.

 

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان آندیا
19 اردیبهشت 93 12:31
سلام عزیزم.آفرین به هیوای باهوش. هور ی ی ی ی ی . چه برنامه تابستونیه باحالی. کاش منم الان بچه بودم.خوش باشید با هم همیشه. چرا کارگاه خوب نبود عزیزم؟
ساحل
پاسخ
چون برنامه درست و حسابی نداشت.
نازگل
20 اردیبهشت 93 7:56
سلام ساحل جون.ببخشید هیوا جون کجا کلاس باله می ره؟اگر ممکنه اسم باشگاهشو واسم می نویسید عزیزم.دختر من هم 4 سالش هست و شیراز زندگی می کنم ولی فعلا هر باشگاهی رفتم رقص باله رو نداشتن.متشکرم
ساحل
پاسخ
نازگل عزیز کلاس خانم فرذوتن میره خیابان ارم. بپرسم اگر اجازه دادن شمارور بدم خدممتون.
پروین
20 اردیبهشت 93 23:21
سلام عزیزم من این پست رابرای هیوا جون میزارم:هیواجان خداوندتوراخیلی دوست داشته که یه مامانی داری که اینقد بهت توجه میکنه واینقدبرات وقت میزاره.مامانی با قلبی پاک ووجودی بخشده .ااینروزا ادما اینقدخودخواه شدن وفقط به فکر خودشونن که با دیدن ادمایی مثل ساحل جون ادم به زندگی امیدوارترمیشه که ادمای خوب هنوزهم هستن.ادمایی که بدون هیچگونه چشمداشتی برای دیگران وقت میزارن.هیواجان امیدوارم قدرمامان خوبت را بدانی.
ساحل
پاسخ
خالتم دادی پروین جان. ممنونم. برای هیوا میخونم.
مامان آراد و نیکراد
21 اردیبهشت 93 0:18
سلام عزیزم ... خسته نباشید به خاطر این همه وقتی که برای دخترتون میذارید. وب آموزنده و جامعی دارید و از فرصتهای زندگی کوچولوتون خوب استفاده می کنید. خیلی دلم میخواد از تجربیاتتون استفاده کنم . و برای دوقلوهام به کار بگیرم. اگه اجازه بدید لینکتون کنم
ساحل
پاسخ
خوشحال میشم عزیمز. ممنونم. ببوسید دوقلوی زیابتون رو