هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

هیوای آسمانی من

راه اندازی دوباره ی کانال

1395/9/10 13:03
نویسنده : ساحل
999 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم روزتون خوش تعطیلات بهتون خوش بگذره .

 

راستش هفته ی پیش تصمیم گرفتم بخاطر پاره ای مشکلات کانال هیوا رو حذف کنم. عدم آگاهی بسیاریی از همراهان غیر وبلاگی بخصوص اینکه فکر می کردند کانال هیوا یک زندگی خصوصی است درباره ی من و هیوا من را خیلی نگران کرد و تصمیم بر این مطلب گرفتم.

 

اما پیامهای زیادی دریافت داشتم مبنی بر استفاده ای که از مطالب می کردند. 

 

دوباره تصمیم دارم کانال را همسو با وبلاگ راه اندازی کنم :))

 

فقط برای خودمانی ها. حتی اگر نتوانم هر هفته هم پست برایتان بگذارم اما سعی بر انجام کارهای مهمی دارم و تمام مطالب کانال را در وبلاگ هم خواهم گذاشت. بنابراین هفته ی دیگر پیام دهید و وارد کلبه ی گرم خودمانی مان شوید.

 

 

09304302927  همراه تلگرامی من محبت

 

شاد باشید و خوب

پسندها (2)

نظرات (1)

فاطمه
22 آذر 95 12:17
سلام سحر جان مطالب كانالتون رو هميشه پيگيرم هم براي دوقلوها و هم براي احسان. متاسفانه نظام آموزشي ما، از الان بچه ها رو به رقابت واميدارن و با اينكه نميخوام احسان رو به استرس تست و رقابت وارد كنم ولي چاره اي ندارم چون از ملاك هاي ارزشيابي شده. ازتون راهنمايي ميخواستم كتاب كمك آموزشي چي براي احسان بگيرم كه مناسب باشه كه تكميل كننده درسش باشه نه خود مطالب كتاب؟ ممنون