هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

هیوای آسمانی من

نهال سبز

1390/1/12 14:01
نویسنده : ساحل
2,001 بازدید
اشتراک گذاری
هر روز که از خواب بلند میشویم...روبروی خونمون یه باغه که خیلی بزرگ و قشنگه...ژر از درختای چنار و سژیداره....یه درخت هست که درست روی تراس خونمون هست دخترکم...درخته خشک خشک بود یه روز بلند شدیم و من بهت گفتم هیوا جان ببین تن درخت از جوونه ژر شده تو ژرسیدی جوونه چیه و من برات گفتم اولین نشونه بهار....حالا هر روز که بلند میشیم جونه ها بزرگتر میشن و الان شدن یه عالمه برگ سبز و قشنگ. این درخت منو یاد تو میندازه که چطور از یه نطفه بی ارزش تبدیل به درختی بزرگ شدی که هرگز ژاییز و خشکی نداره...فقط بزرگ و سبزتر میشه. دوستت دارم زیاد و زیادتر...نمیدونم مامان خوبی هستم یا نه اما تمام سعیمو میکنم تو خیلی باارزشی و من امیدوارم معنای لرزش و زندگی رو خوب درک کنی. ژرنده کوچک قشنگم.
پسندها (1)

نظرات (2)

سودابه
12 فروردین 90 19:03
سلام راستش من مدتیه وب های دیگه رو چک میکنم تا کوچولویی رو در سن و سال دخترم پیدا کنم . در واقع با همون هدف تبادل اطلا عات . امیدوارم بتونیم دوستان خوبی باشیم.
ساحل
13 فروردین 90 14:26
سلام. ممنون به اینجا سر زدی سودابه جان منم امیدوارم همیشه با همب اشیم و کلی حرف بزنیم. من یه تاپیک هم دارنم در سایت نینی سایت به نام آموزش زبان انگلیسی به کودکان. امیدوارم اونجام ببیتمنت . منتظرت هستم بازهم .