هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

هیوای آسمانی من

کاردستی تلفیقی با آموزش زبان انگلیسی

1392/10/19 22:57
نویسنده : ساحل
7,070 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان.

درست کردن کاردستی اگر همراه با آموزش باشد نام " آموزش غیر مستقیم را به خود می گیرد. برایتان بخشی از چگونگی درست نمودن کاردستی را تهیه کرده ام که در طی این روزهای سرد زمستان انجام شده است. فقط برایتان بگویم برای ما دعا کنید چون دوباره از روز دوشنبه هوای بسیار سردی را زیر صفر در شیراز خواهیم داشت که احتمال بارش برف و قطعی برق و گاز را نیز خواهد داشت. :((((

*************************************************************************

نخست مقوای بزرگی را تهیه کردیم و البته قبلا تصمیم گرفتیم تا یک عدد شیر درست کنیم. شما ضمن درست نمودن شیر یا هر حیوان دیگر میتوانید درباره آن حیوان محل زندگی آن حیوان بدن آن حیوان و خوراک و دوستهای او صحبت کنید. برای کودکان بالای 4 سال یا همسن هیوا میتوانیم بصورت کامل مکالمه ای به انگلیسی داشته باشیم. 

 

با شابلن روی مقوا چند گردی میکشیم

کاردستی

مقوا را روی سطح بزرگ و محکمی قرار می دهیم و میبریم و اطراف آن را با ماکارونی پیچ دار و موجی بصورت یال آن می چسبانیم. ماکارونی کمی سخت می سبد و برای چسباندن آن سطح کاغذ را به چسب بسیاری آغشته و ماکارونی را نیز به چسب آغشته می کنیم.

کاردستی

می توانیم قبل از چسباندن ماکارونی چشم و قیافه شیر را رسم کنیم. بگذارید ماکارونی دور سر شیر به اندازه کافی خشک شود .

کاردستی

روی یک مقوای دیگر به رنگ سبز ترجیحا جنگلی رسم میکنیم. توجه کنید در طی تمام این مراحل میتوانید تمام مراحل را به انگلیسی تعریف کنید یا برای کودکان کوچکتر فقط نام هر قسمت را بگویید . مثلا : jungle , Lion , trees / pasta / paper  یا بصورت جمله : we are making a loin . now let,s draw a jungle. give me siccors , what a pretty trees ....

برای درست نمودن جنگل خلاقیت داشته باشید و از انواع ابزار استفاده کنید. هیوای ما با ماژیک تنه درخت را کشیده و بعد با استفاده از کلاژ و چسب ماتیکی برگهای درخت را چسبانیدم .

کاردستی

و نتیجه..

شیر را که کاملا خشک شده روی مقوای جنگل خود می چسبانیم . دخترک ما برای شیر خود پا و دم هم کشید .

کاردستی

اینهم شیر ما در یک جنگل پر درخت. البته ما یک شیر دیگر را نیز درست کردیم که یال او با استفاده از نخ کاموای زرد درست شد و آن را نیز با همین شیوه کشیدیم و چسباندیم برای مدرسه هیوا .

کاردستی

بعد دختر ما میخواست حیوانات دیگری را به جنگل خود اضافه کند. یک عدد زرافه :)

ما بیرون رفتیم تا خودش کمی به تنهایی کار کند. این مراحل ابداعی هیوای من :

ابتدا زرافه را روی مقوای زرد کشید و رنگ کرد و برید

کاردستی

سپس خالهای روی بدن زرافه را خودش با استفاده از کاغذ رنگی نارنجی برید و روی بدن زرافه چسباند و دور این حیوان را برید. بعد با مگنت روی درب اتاقش چسباند .

و روز دیگر بعد از تولد هیوا یکی از هدیه های خوب از طرف بهترین دوست هیوا هستی عزیز یک پک از مجموعه بازیهای فکری plantoys بود. این بسته حاوی سنگ ها و رنگ و ابزار دیگر بود برای ساختن مجسمه های سنگی. از همان شیوه فوق برای ساختن و درست نمودن یک داستان با سنگها و انواع بازیهای نمایشی و داستان پردازی استفاده نمودیم. شما نیز می توانید از کلمات برای کودکان کوچکتر و جملات و داستان برای بزرگترها استفاده نمایید . 

اینهم چهار مجسمه سنگی کوچک ما :

کاردستی با سنگ

بزودی با مجموعه کاملی از بهترین کاردستی های بروز دنیا همانند بالا با تصویر در خدمت شما هستیم.

موفق باشید و در این روزهای سرد دلتان گرم و شبهایتان زیبا .

پسندها (1)

نظرات (8)

یاسمین
20 دی 92 11:13
عالی بود عزیزم من همیشه دنبال کاردستیم مخصوصا کاردستی های هیواجوووووووووووووووون اد شاد باشید عزیزم منتظرکاردستیهای دیگه هم هستیم عزیزم
ساحل
پاسخ
مامان فاطمه
20 دی 92 21:11
سلام عزیزم تولد هیوا جون مبارک خیلی خیلی از صمیم قلب دوسش دارم باور کن و از پیشرفتاش لذت میبرم و تبریک به مادر ی چون شما که تمام همت و وقت و ... خودش را برای دخترش میگذارد. امیدوارم موفق باشید و سربلند و از شنیدن صدای هیوا جون در رادیو بسیار بسیار خوشحال شدم عزیزم. موفق و شاد باشید کانون گرم خانوادتان پر از صفا و صمیمیت
ساحل
پاسخ
ممنون دوست عزیزم. قربان شما دوست خوبم
همراه همیشگی وبلاگ
20 دی 92 21:17
عزیزم تبریک به مناسبت تولد و پیشرفت های روز افزون زبان هیوا جان و همچنین تبریک به مناسبت پشتکار و اراده قوی ات هر چند که مخالف همسرت است و اگر نگفته بودی هم از پست ها کاملا حس میشه. خیلی خوبه که هر چند مخالف همسرت باشد کارت ولی درست بر آن مداومت میکنی. یه موضوع بسیار مهمی است که مدت اخیر باهاش مواجه شدیم و وبتون مث قدیم نیست این پراکندگی است که دایم آدرس میدهی از سایتت به فیس بوگ به وبلاگ مادران به سیت فلان و تبلیغات اخیر . برای بازدیدکنندگان کمی خسته کنندس.اگر ممکنه در پست ثابت در ابتدای وبلاگ همه توضیحات راجع به اونا را بنویس که هر کیخواست مراجعه کنه و اینجوری پست ها تودرتو و خسته کننده نباشد ممنون ببخشید البته این نظر من و تعدادی مادران بود که بسیار به وبلاگتون سر میزنیم و استفاده میکنیم روز و شبتان بخیر
ساحل
پاسخ
سلام به شما دوست همراه. نخست منظورتون رو درباب مخالفت همسرم متوجه نشدم!!!! همسر من مخالف آموزش زبان نبوده و نیست. بیشتر توضیح بدید لطفا. و دوم قبلا وبلاگ من فقط یک وبلاگ خاطره نویسی بود و بعضا اموزشی. الان اموزشی تربیتی هست و من تنها وبلاگ نویس نیستم. وظایفی دارم که مجبورم به دلیل بازدید کننده های زیادی که دارم به مرور آدرسهایی رو اضاه کنم به وبلاگ. همیشه این لینکها و ادرسها با همون اسم نوشته میشه مثلا لینکهای خرید در مادران امروز یا سایت های جدید من . هیچ وقت درون پست تربیتی اموزشی لینگ یا ادرسی نمیدم که باعث گیجی بشه. و مادرهای دیگه تا بحال چنینی چیزی نگفتن به من. پست ثابت وبلاگ ایده خوبیه اما خیلی از دوستان جدید متوجه ادرسها در اونجا نمیشن و نمیدونن این وبلاگ همون نویسنده مادران امروز یا فیس بوک من رو داره. میتونم اونجا ادرسهارو بذارم اما باز مجبورم برای اطلاع عده ای بازدید کننده جدید بنویسم در پستهای جداگانه. و چون مادران امروز سایت من هست باز مجبورم درباره محصولات اونجا که کاملا در راستای اهداف قبلی من که آموزش زبان انپلیسی کودکان بوده بنویسم. و این ادرس جدید بسیار برای بازدیدکننده ها مهم بوده چون همیشه دنبال ادرسهای سایتی بودند که مونتسوری رو رایپان اموزش بده. بهرحاال اگر هم سردرگمی ایجاد شده باید ببخشید وظایف من ایجاب میکنه لینک بذارم. موفق باشید.
anisa
21 دی 92 13:03
سلام عزیزم با چند روز تاخیر تولد هیوا جون تبریک میگم. ببخشید چندوقت بود به اینترنت دسترسی نداشتم عزیزم میشه لطف کنید برنامه‌های آموزشی که تو تبلت هیوا جون ریختید اسمشو بهم بگید.من میتونم الان از نمایندگی مشهد بسته تهیه کنم؟
ساحل
پاسخ
سلام عزیز دلم.ممنون از مهربونیت دوست خوبم. بلی میتونی تهیه کنی فقط باید بعد از خرید به من ایمیل بزنی تا ضمیمه و کارورزی رو برات اییملکنم. من در موبومارکت میگردم و سرچ میکنم learn English for kids age 6 بعد سرگرمی ها و اژ ها میاد براش دانلود میکنم. یا بنویسید phonics for kids , smart game for kids , puzzle game for kids بعد دانلود میکنم. بازیها زیاده اینطوریکه سرچ کنید کلی سرگرمیمیاد عزیزم.باز هم ممنونم.
maryam
21 دی 92 15:17
سحر جون امروزم نتونستم باهات بحرفم
ساحل
پاسخ
من شرمنده هستم. با خواهرم رفته بودم آرایشگاه و بعد هم دوباره برف و بارون بارید حسابی برگشتمخونه نتونستم برم سر کار. قول میدم عصر باهات صحبت کنم یا فردا عزیز دلم.
anisa
23 دی 92 0:08
مرسی عزیزم که راهنمایی کردید لطفا برام آدرس کامل سوپرمارکت بنویسید.در ضمن سیستم قبلت اندرونی میتونم استفاده کنم. عزیزم متوجه منظورت نشدم. سوپر مارکت چی؟؟؟
anisa
24 دی 92 14:29
عزیزم اشتباه تایپ شده منظورم موبومارکت بود.
ساحل
پاسخ
آهان////عزیزم موبو مارکت یک سیستم دانلود آنلاینه که روی همه سیستم های اندروید نصبه. اگر نداری تبلت رو ببر نمایندگی یا پیش یک فرد مطمئن بگو برات نصب کنه روش.
عسل طرز تهيه زندگي
6 اسفند 92 10:57
سلام از آشنايي با اينجا خوشحالم مرسي از اين ايده هاي قشنگ
ساحل
پاسخ
از دیدنتون خوشحالم دوست عزیزم