هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

هیوای آسمانی من

جشن هالوین

1394/9/4 10:03
نویسنده : ساحل
1,507 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی از زمان جشن هالویین گذشته ببخشید دوستان.

 

اما این کاردستی ماست برای جشن هالویین. برای هر جشن اروپایی ما در مکان کارگاهامون مراسم داریم. :)))

دخترکم هم همیشه همراهمه...

این کاردستی با شیشه ی مربا یا خیار شور و لوازم ساده ی کاردستی قابل انجامه و کاری بسیار زیبا شد. که هیوا برای جشن هالوین کلاس باله تقدیمش کرد به مربی باله اش .

 

اینهم کیک بسیار زیبایییییییییییییی ما در جشن هالوین که سمیه ی عزیز مامان ارین شاگرد زبان انگلیسی خوبم زحمت سفارشش رو داده بودند و ما رو حسابی سوپریز کردن

پسندها (1)

نظرات (1)

لیلا پیمانی
27 آذر 94 9:47
سحر جون سلام و ممنون که جواب ایستاکرامم دادی. من تو کانال شما عضو شدم. الان پسرم دو سالشه. این طوری متوجه شدم که باید براش کارتونها زبان انگلیسی خوب از کانال مادران امروز تهیه کنم. بعد چقدر ببینه چطوری ببینه که باعث عوارض زیاد دیدن تلویزیون نشه......لطفا راهنماییم کن. تو گوگل سرچ کردم و یک چیزهایی خوندم اما نظر شخصیت برام خیلی اهمیت داره. یک دنیا سپاسگزارم به قول مسیحا چراغی روشن کن. واقعا هم در این راه خیلی بی اطلاعم ونیاز به بدست آوردن آگاهی..... باز هم ممنونم
ساحل
پاسخ
عزیزم در تلگرامم باهام صحبت کن راهنماییت میکنم دوست خوبم. دوستای مشترک من و مسیحا همیشه جایگاهشون ویژه هست عزیزم. 09304302927