هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه سن داره

هیوای آسمانی من

سایت کودک سالم و گروه " کودکان مونته سوری " در فیس بوک برای روش مونته سوری

1392/10/19 17:32
نویسنده : ساحل
1,434 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان. از شهری برفی و یخ زده. یک هفته است ما همچنان به علت بسته بودن راه و یخ زدگی در منزل گرفتاریم و با هیوا و کارهای منزل و آشپزی وقت می گذرانیم :)

همینجا از دوستانی که سفارش خود را در سایت مادران امروز ثبت نموده اند و هنوز موفق به دریافت بسته ها و خریدهای خود نشده اند عذرخواهی می کنم. چون تمام جاده ها و مراکز پست بسته بوده اند. و خوشحالم با این وجود با موبایل توانستم تا آنجاییکه مقدور بود پاسخ گوی تلفنهای شما و شنیدن صدای گرم شما عزیزان باشم. 

پیش از رسیدن به یک پست جدید درباره زبان انگلیسی و تلفیق آن با کاردستی که قبلا درباره آن سخن گفته بودیم خبر جدید در احتیار شما می گذارم :

بسیاری از دوستان تمایل به بیشتر دانستن درباره روش مونته سوری داشتند و دوست داشتند سایت یا مرکزی باشد که با هزینه کم قادر به شناخت و کسب اطلاعات درباره روش آمزوشی مونتسوری و انجام آن فعالیتها با کودکان خود باشند. در حال نوشتن کتاب بسیار کاملی در این باره هستم که البته زمان زیادی برای تدوین و کسب اطلاعات جامع و کاملتر می طلبد. بهمین خاطر بر آن شدیم تا در دو سایت یکی سایت دولتی به نام " کودک سالم " به آدرس اینترنتی :

 http://koodakesalem.com/  و دیگری در صفحه فیس بوک که کاملا تحت اختیار و مدیریت خودم می باشد به آدرس :

 https://www.facebook.com/groups/128240577269776/  با نام " کودکان مونته سوری montessori kids " تمامی اطلاعات مربوط به روش آموزشی مونته سوری و هر هفته سه الی چهار فعالیت از هر بخش را با ذکر ابزار و منابع و تصویر و بطوری کاملا ایرانی در اختیار دوستان قرار دهیدم. سایت کودک سالم هم اکنون یکی از بزرگترین وبسایتهای آموزشی تربیتی کشور می باشد که فروش محصولات زبان من در این سایت نیز در دسترس بوده و تمامی مطالب مربوط به زبان دوم و مونته سوری را خود من می نویسم. 

 

گروه " کودکان مونته سوری " بدین منظور در صفحه فیس بوک برقرار شده که امکان مانور و درج مطالب گسترده تری در آنجا برای من وجود دارد. همچنین اعضای خارجی بسیاری در آن عضو می باشند که در ارسال مقالات به من کمک می نمایند. با فیلتر شکن براحتی می توانید در این گروه عضو  شده و براحتی به تمام مطالب منوع آن من جمله سایتها ، تصاویر ، مطالب دسترسی پیدا نمایید. 

این کار برای نخستین بار در ایران انجام می شود و دوستان می توانند هر هفته براحتی با فعالیتهای این سایتها آشنا شده و در صورت لزوم با من تماس بگیرند برای مشاوره . همچنین چون عمده آموزش زبان انگلیسی در بسته های play & learn English  بر طبق روش مونتسوری می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هدف این بسته و چگونگی تلفیق آن با زبان به این مطالب مراجعه نمایید. 

امیدوارم از این پس بتوانم بیشتر و بهتر در این راه به شما عزیزان کمک کنم. سعی میکنم به محض اضافه نمودن مقاله جدید در وبلاگ شما را آگاه سازم تا بتوانید به لینکهای مورد نظر براحتی دست پیدا کنید.

موفق باشید .

 

پسندها (1)

نظرات (5)

نسرین
20 دی 92 4:58
سلام خسته نباشید واقعا از این همه لطف ممنونم من میخوام بسته آموزشیتون رو تهیه کنم با توجه به توضیحاتتون simply kids-your baby can read هم در کنار play learn باید داشته باشیم ضمن اینکه طی مکاتبه قبلی که با هم داشتیم خدمتتون عرض کردم دختر من 6 ماهشه ودر حال حاضر طبق توضیحات خودتون simply kids براش میشه استفاده کرد میخواستم همرو با هم تهیه کنم ولی توی سایت مادران امروز متاسفانه simply kids موجود نیست لطفا بفرمایید چه طور میتونم تهیه کنم ممنون
ساحل
پاسخ
عزیزم الان موجودی داره میتونی براحتی خریدت رو‌انجام بدی
maryam
20 دی 92 12:37
سحر جان سلام.مریم هستم از بوشهر.روز پنج شنبه هر چه تماس گرفتم ج ندادید.گفتم شاید شماره موبایلتون عوض شده.اگه ممکنه یه بار دیگه شمارتون رو اعلام کنید.ممنون میشم
ساحل
پاسخ
عزیزم پنج شنبه ها تلفن رو جواب نمیدم. شماره همونه. فردا در خدمتم عزیزم.
maryam
20 دی 92 15:23
سحر جان میدونم ترجمه کتاب مونته سوری و روشهاش هنوز چاپ نشده.شما میدونید کتاب مونته سوری رو از کجا میتونم خریداری کنم؟خیلی لازمش دارم .چون اگه بخوام کارگاه مادر کودک تاسیس کنم قصد دارم تلفیقی از روشهای اموزشی مونته سوری استفاده کنم.قصد دارم از روشی استفاده کنم که جدید باشه.این جوری میتونم بعضی از روشهاش رو خودم ترجمه کنم
ساحل
پاسخ
عزیزم هیچ کتابی به فارسی یا انگلیسی درباره فعالیتهای مونتسوری نیست. حتی به انگلیسی. فقط میتونی از سایت و ادرس فیس بوک من فعالیتها رو ببینی و یاددشات برداری. و در سایت گوگل سرچ کنی بعضی از کتابها قابلیت پرینت گرفتن دارن
مامان طلا
20 دی 92 23:38
سحر جان تولد دختر زیبایت هر چند باتاخیر تبریک می گم . عززم تو اسباب کشی بودم و تازه به نت دسترسی پیدا کردم . میخواستم لطف کنی و سبد خرید منو مجددا چک کنی یه سی دی رو اشتباهی فرستادی
ساحل
پاسخ
ممنون عزیز دلم. کارتون peg & cat و word world رو داشتی کودومش اشتباهه؟؟؟
مامان طلا
22 دی 92 6:58
سلام دوباره سحر جون پگا پیگ رو با کت داشتم
ساحل
پاسخ
عزیزم ببین این لیست سفارشت هست. پپا پیگ نیست !!!! دیکشنری تصویری کودکان بهمراه سی دی picture dictionary 7,500 تومان 1 7,500 تومان 114765 The wrong kind of Knight / داستان کوتاه انگلیسی songbirds. تصویر دار و رنگی 2,000 تومان 1 2,000 تومان 114759 No milk today / امروز از شیر خبری نیست . مجموعه کتابهای داستان کوتاه کودکانsongbirds/ تصویر دار و رنگی 2,000 تومان 1 2,000 تومان 114758 " Where is it " /"هر چیز کجاست ". کتاب داستان انگلیسی بهمراه فعالیت با سی دی 4,000 تومان 1 4,000 تومان 114754 Kids can read / کتابهای داستان کوتاه کودکان 2,000 تومان 1 2,000 تومان 114771 The shopping list/کتاب داستان کودکانsongbirds.تصویر دار و رنگی 2,000 تومان 1 2,000 تومان 114782 Moan.Moan.Moan! / کتاب انگلیسی کودکانsongbirds/تصویر دار و رنگی 2,000 تومان 1 2,000 تومان 114794 Top Cat / کتاب انگلیسی کودکان songbirds/تصویر دار و رنگی 2,000 تومان 1 2,000 تومان 114793 where were you bert?/کتاب انگلیسی کودکان songbirds/تصویر دار و رنگی 2,000 تومان 1 2,000 تومان 113345 مجموعه آموزش زبان Word World 17,500 تومان 1 17,500 تومان 113346 مجموعه Peg + Cat