هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

هیوای آسمانی من

تخفیف ویژه در سایت مادران امروز

1392/10/22 23:05
نویسنده : ساحل
1,333 بازدید
اشتراک گذاری

امروز هیوا بعد از چند روز تعطیلی بالاخره به مدرسه رفت. دوباره دوست دارم از همه دوستان خوبم تشکر کنم. باطر تماسها و اینکه اینقدر به من انرژی میدن. 

دوستان به دنبال استقبال بی نظیر شما از کارتونهای جدید سایت و بسته آموزش زبان تخفیف ویژه سایت که تا انتهای دی ماه برای محصول زبان play & learn English تمدید شده بود ، هم اکنون شامل تمامی کارتونهای جدید نیز می شود. با مراجعه به سایت از میزان این تخفیف مطلع شوید. 

بهترین راه برای یادگیری زبان دوم با بازی و شعر و فعالیت تا آخر دی ماه با تخفیف ویژه. با خرید بالای هفتاد هزار تومان از هدایای ویژه برخوردار شوید. 

تمامی محصولات موجود در سایت مادران امروز همراه با مشاوره رایگان از طریق ایمیل تلفن یا موبایل من می باشد .

 

ضمنا آدرس فیس بوک ما رو که دارید. هم مادران امروز هم مونستوری . مطالب خیلی زیاده دوستان. میدونم دوست دارید بخونید و بیشتر بدونید درباره مونتسوری لطفا در فیس بوک جدیدترین مطالب درباره مونتسوری رو با تمام فعالیتها بطور کامل بخونید. 

هر روز با شنیدن صدای شما امیدوارتر میشم. ممنون که هستید.

پسندها (1)

نظرات (11)

maryam
22 دی 92 23:47
سلام سحر جون.خسته نباشی عزیزم.امروز هم نتونستم باهات تلفنی حرف بزنم.ولی اگر ممکنه می تونید به سوالاتم جواب بدید.یکی اینکه واسه تاسیس کارگاه مادر کودک باید از کجا برای گرفتن مجوز اقدام کنم؟و اینکه یک دوره مربی گری مونته سوری توسط جناب یدالله سعید نیا در تهران 22 بهمن تا 25 برگزار میشه.به نظر شما واسه تاسیس کارگاه نیاز هست این دوره رو بگذرونم؟چون هزینش خیلی زیاده .در ضمن من این ماه نمی تونم برم تهران به خاطر مرخصی نداشتن شوهرم.ولی ممکنه بعدا دوباره دوره بزاره.در ضمن با اقای سعید نیا تماس گرفتم .فرمودند خودشون ابزارهای مونته سوری رو میفروشند.به نظر شما معتبره
ساحل
پاسخ
عزیزم شرمنده هستم. ببیا اقای سعید نیا کارشناس مونته سوری نیست و اجازه برگزاری دوره هم نداره. دوره ها فقط زیر نظر خانم جواهری رد تهران معتبره و مدرک معتبر داره. ضمنا وسایل و ابزار ایشون بسیار بسیار گرونه. نه نیازی نیست شما اگر هیمنطور مطالب رو در صفحه فیس بوک من بخونی میتونی پیش بری. رایگان هم هست. ابزار هم زیاد نمیخواد. ابزار فعالیت های اولیه مونستوری خیلی ساده هست. در حدود وسایل آشپزخانه. نمونه ایرانی بعدیها هم خیلی زیاده که من معرفی میکنم .
maryam
23 دی 92 1:41
سحر جون یه سوال دیگه .اینطور که من دیدم و شنیدم در خانه های مونته سوری نیاز نیست از تزیینات رنگارنگ.اویزها.سرسره.استخر توپ.ترامبولین و ........ که معمولا در خانه های بازی دیده میشود استفاده کرد چون تمرکز بچه ها را به هم میزنه.درسته؟یا اینکه من می تونم مکانی را برای این بازی ها اختصاص بدم که هر وقت بچه ها از بازی های فکری خسته شدن بتونم برن سراغ سرسره الاکلنگ و ........؟؟؟؟؟؟؟
ساحل
پاسخ
مریم جان حتما برو و فیس بوک کودکان مونته سوری رو بخون. من حتی تصویر مهد ها و مدارس مونته سوری رو هم میذارم. بزودی هم تصاویر مهد هیوا رو میذارم با مصاحبه هاشون. بلی میتونی . شما باید تلفیقی عمل کنی. اگر بخوای صرفا مونتسوری عمل کنی اصلا موفق نمیشی. در شیراز هنوز جا نیفتاده چه برسه به بوشهر. باید مطالب من رو بخونی. این مطالب دقیقا تلفیقی هستن. و ضمنا اصلا لازم نیست کامل مونتسوری باشه. شما اول شروع کن یک خانه بازی یا کارگاه آموزشی رو. بخش زبانش رو با بسته های من میتونی کاملا هدفمند اداره کنی. اگه لازم داشتی من با هزینه خودم میام و چند تا مربی رو که انتخاب کردی آموزش میدم. کامل بهشون برنامه میدم. میتونم ماهی یبار هم بیام برای سرکشی و احیانا سوالات مادران. برای مونتسوری نمیخوام بعنوان یک دوست زحمت زیادی بکشی. برای همین میتونم فعالیتهای بخش اول رو بهت کامل بدم/.جزوه خودم رو. رایگان هم هست. تمام کارهایی که میکنم برات. جزوه کامله و اوریجیناله برات کپی میکنم میام و برات توضیح میدم خودم دو سه روزه بهت یاد میدم. فعلا با فعالیتهای اولیه شروع کن بعد کم کم بقیه رو کار میکنیم. تو الان با ایا تعاریف هم بخش زبان مونتسوری رو داری هم مهراتهای زندگی رو. من جدی گفتم بهت و هدفم پیرفت بچه هاست. فکر نکن اذیت میشم یا مزاحم میشی اصلا. فقط قول بده برام یک ماهی شکم پر درست کنی من خیلی دوست دارم. یروز بهم بدی بخورم همین کافیه ))))) منتظرم. هر روز چک میکنم. تایید کن تا برنامه رو بریزم.
نسرین
23 دی 92 2:20
من میخوام از شما تشکر کنم من از شما ممنونم که اینقدر خوبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــید
ساحل
پاسخ
عزیزم من باید از شما تشکر کنم که اینقدر به من محبت دارید و انرژی میدی. ممنون که هستید .
محبوبه
23 دی 92 14:20
با سلام دوست عزیز من نتونستم توی فیس بوک شما را پیدا کنم
ساحل
پاسخ
عزیزم این فیس بوک مادران امروز https://www.facebook.com/www.madarenemrooz.ir صفحه خودم رو اگر میخوای برام اییمل بزن تا بهت بدم.
سمیرا
24 دی 92 0:27
سلام سحر جان خسته نباشی سفارش منو فرستادی برام هنوز به دستم نرسیده
ساحل
پاسخ
عزیزززززززززززززززم به چه نامی بوده؟ همه سفارشهارو فرستادم. اسم رو بگو برام اس ام اس کن حتی شماره رهگیری رو هم میذارم بعد از راسال در سبد خریدت. حتما منتظرم.
maryam
26 دی 92 12:54
azizam man y chand roozi net nadaram.vali azet kheili kheili mamnoonam.az mehraboonit.az komakat......hatman bayad biai bushehr khoonamoon.ma az khodemooneh shoma biai khoonamoon.ghelyeh mahi ro balad nistam vali az mamanam yad migiram barat dorost mikonam
ساحل
پاسخ
مریم عزیز منتظر خبرت هستم. خیلی دویت دارم کمک کنم عزیزم. یکی از دوستانم بوشهر زندگی مکنه. در وبلاگت برات مینویسم خصوصی حتما. برای کارگاه بهزیستی هم میتونه کمک کنه.خانه کودک هم هنبنطور،ارشاد فقط مجوز نرکز فرهنگی هنری نیده که اونهم کاربردیه البته.
maryam
26 دی 92 12:58
sahar joon bara gereftan mojavez bayad beram amoozesh parvaresh ya vezarat ershad
maryam
27 دی 92 14:36
پس حالا باید چی کار کنم؟برای گرفتن مجوز باید به چه مراکزی سر بزنم؟
ساحل
پاسخ
عزیزم ایمل دادم خوندی ؟ توضیح دادم برات.و یک پیشنهاد از طرف یک دوست. به پیشنهاد من فکر کردی؟ یا اصلا جدی نگرفتش؟؟؟
maryam
29 دی 92 18:01
ببخشید سحر جون من متوجه ایمیل شما نشدم.[پاسخ خوندی و متوجه نشدید یا نیومده ایمیلم به شما عزیزم؟
maryam
29 دی 92 18:26
عزیزم الان ایمیل رو چک کردم.راستش من با یکی قرار گذاشتیم شراکت کنیم.دیگه نمی دونم اگر من به این دوست همشهریمون زنگ بزنم.امکانش هست که من رو راهنمایی کنه؟
maryam
29 دی 92 18:57
سحر جان با فاطمه جان صحبت کردم.قرار شد فعلا با هم در ارتباط باشیم تا ببینیم خدا چی می خواد.از کمکهای شما دوست عزیز هم خیلی خیلی سپاسگزارم.
ساحل
پاسخ
خوشحال شدم عزیزم. موفق باشی. روی کمک من حساب کن.