هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

هیوای آسمانی من

صدای خواندن هیوا

1392/9/16 22:18
نویسنده : ساحل
1,387 بازدید
اشتراک گذاری

رهرو آن نیست که گه تند و گهی خسته رود

رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود.

 

دخترم پس از چند جلسه صحبت ، امروز با خواست خود یک شعر را که قبلا کار کرده بودیم برد و در مدرسه برای معلمش خواند. صدای هیوا در رادیو مدرسه ضبط شد و معلمش در ابتدا بیان کرد هیوا در منزل توانایی خواندن را آموخته است. هفته آینده صدای او قابل پخش خواهد بود و لینک را خواهم گذاشت. خوشحالم هیوا به مدرسه عادت کرده و اینقدر سریع خود را به آنچه می گویم وفق میدهد. خوشحالم میتواند آ«چه را در ا« تواناست بروز دهد. 

:)

پسندها (1)

نظرات (9)

مامان آرشين
16 آذر 92 22:24
خوشحالم براي دختر و مادر موفق
ساحل
پاسخ
مممنون دوست مهربونم
سعیده مامان هلیا
16 آذر 92 23:51
سلام سحرجانم ازموقعی که باوبلاگتون آشنا شدم تقریبا هرروز بهت سرمیزنم وخیلی خوشحالم که پیدات کردم . البته چندروز پیش باهات آشناشدم قرارشده بابت آموزش زبان به دخترم راهنماییم کنی . بی صبرانه منتظر تماست هستم .راستی میخواستم بدونم ماکه تهران هستیم میتونم از طریق سایت من ومامان محصولات رو تهیه کنم ؟ آخه دل تودلم نیست میخوام زودتر شروع کنم . بهرحال خوشحالم از آشناییت . من شمارو لینک کردم دوست دارم شماهم منو لینک کنی عزیزم . هیوای خوشگلت رو ببوس و همیشه موفق باشی نازنین
ساحل
پاسخ
عزیزم از اینکه قبل از پاسخ به پستت باهات حرف زدم خیلی خوشحالم. موفق باشی عزیزم.
مریم مامان نورا
17 آذر 92 12:11
وای خیلی خوشحال شدم برای شما وبرای هیوا ممنون از راهنماییت بابت کتابها
ساحل
پاسخ
ممنون عزیزممممممممممممممم
نيايش
17 آذر 92 14:36
سلاممممممم آفرين به مامان و دختر زرنگ و فعال منتظر شنيدن صداي هيواي گل هستيم.
ساحل
پاسخ
[ماچ
نسیبه
19 آذر 92 7:59
سلام سحر عزیزم.این موفقیت بزرگ را به شما وهیوای عزیزم صمیمانه تبریک می گم.
ساحل
پاسخ
ممنون عزیزم.
مامان آرشين
19 آذر 92 11:10
سلام عزيزم پكيجي كه سفارش داده بودم رسيد دستم ممنون از لطفت دوست خوبم سوالاتم رو ميتونم ازت بپرسم ساحل عزيز؟
ساحل
پاسخ
خواهش مي كنم دوست عزيزم_بلي حتما فقط اول همه كتاب رو بخون بعد هر سوالي داشتي روزهايي كه در سايت نوشتم به دفترم تماس داشته باش. موفق باشي دوست من
مامان آرشين
19 آذر 92 11:48
خيلي خوشحالم...ممنون..احساس ميكنم ميتونم خيلي راحت ذهن آرشين رو از cdتراشه ها به سمت simplyمنحرف كنم ساحل جون تا پايان 2 سال بهتره فقط simply رو كار كنم درسته؟
ساحل
پاسخ
بلی عزیزم. خواهش میکنم. کتاب هم میتونی کار کنی. سی دی های محدودی هم میتونی براش بذاری. البته وقتی دو ساله شد. الان میتونی بیبی انیشتین و بیبی تی وی رو که من و مامان داره تهیه کنی. و در سایت من کتابها آپلود شده حتما سر بزن و خرید کن. کتابهای بسیار خوبی هستن.
مامان مهرسا
19 آذر 92 16:40
سلام سحر عزيز خسته نباشي دوست خوبم. موفقيت هيوا جان مرهون زحمتهايي است كه شما با صبر و حوصله و خلاقيتي كه در وجودت هست برايش كشيدي وكم كم روزهايي فرا ميرسد اين دختر باهوش جواب محبتهاي مادر نمونه اش را بدهد كه سحر عزيز ما تلاشهايش به اين زيبايي كه ميبينيد به ثمر نشسته، ما هم منتظر صداي هيوا گلي هستيم. به اميد فرا رسيدن اون روزها.
ساحل
پاسخ
ممنون دوست نازنینم. اینها بخاطر دلگرمی و انرژی شما عزیزانم هست. خوشحالم شما رو کنار خودم دارم. کلی میبوسمت.
مامان مبینا
20 آذر 92 0:01
سلام دوست خوبم.من دورا دور گاهی به وبتون سر میزنم. در مورد مهد کودک های شیراز میتونید بهم اطلاعاتی بدید؟اینکه دختر شما کدوم مهد رفته و با چه متدی کارمیکردن و اصلا راضی بودید یا خیر؟البته میدونم رضایت نسبی هست پیشاپیش ممنونم
ساحل
پاسخ
سلام عزیزم. پست درباره مهد زیاد دارم. بخصوص جوانه ها. دخترم جوانه ها می رفت. امسال بردم برای پیش دبستانی همون دبستانی که سال دیگه هم میخواد بره. خوب نمیتونم بگم کاملا راضی بودم. چون هیوا رو طوری تربیت کردم که هم خودش ور به محیط وفق بده هم اون چیزهایی رو که بهش یاد میدم در محیط فراموش نکنه. برای همین نگرانیم زیاد نبود. جوانه ها از لحاظ محیط و بهداشت و امنیت شماره اول رو توی تمام ایارن داره. میتونم به جرات بگم. ساختمونی که داره مال خودشه و همه چیز برای مهد ساخته شده . دستشوی یها در حد اعلا تمیزه و کلاس ها همه نورگی رو مرتب. اما فقط اینها مهم نیست. مربی های خوبی نداره. مربی ها خسته هستن و زیر فشار مدیریت. سیستم اموزشی مونتسوری رو داره که ابدا این سیستم رو بطور درست اجرا نمیکنه. بچه ها بسیار تحت فشار و بکن بکن هستن. ازادی ندارن و تمام انرژی کودکانشون درونشون حبس میشه. امزوش خوبی داره البته اگر مربی بتونه انجامش بده. برای همه چیز قانونهای سخت گیرانه درست مثل مکتب خانه های قدیم دارن. حتی برای حیاط رفتن . حشن هاشون خیلی خوبه. رفتارشون خوبه . اما بچه ها عموما افسرده و بسیار گوشه گیر میشن. چون مرتب بهشون میگن که نباید به حق دیگران تجاروز کنیم اروم باشیم ساکت باشیم. اینجا ایرانه و نیمهش دقیقا روی این صفات خوب متمرکز شد. بچه وقتی یمره پارک تناقض میبینه وقتی یمره مدرسه کلا دنیاش عوض مشه. الان تازه هیوای من با محیط مدرسه وفق شده چون بسیار زیاد متفاوت بود. هنوز اونجا دستشویی نمیهر چون فرنگی ندارن و میگه کثیفه. بچه ها هل میدن میزنن باید بتونه گلیم خودش رو بکشه بیرون و بچه های جوانه ها متاسفانه این کارهارو نمیکنن. اینها نظرات من بود. اگر باز هم کمک خواستی من در خدمتم. مهدهای دیگه فقط قصه رو میشناسم و مهستان هم شنیدم خیلی خوبه.