هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

هیوای آسمانی من

خرید کتاب های انگلیسی ارزان قمیت در سایت مادران امروز

1392/9/20 14:30
نویسنده : ساحل
3,852 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان.

 

با تلاشی بی وقفه در طی هفته پیش کلیه کتابهایی را که مد نظرم بود و هیمهش دوست داشتم در دسترس همه شما عزیزان قرار داشته باشد خریداری کرده و هم اکنون در سایت مادران امروز برای خرید آماده می باشد. کلیه توضیحات مربوط به هر محصول در صفحه بطور کامل نوشته شده است. قبل از گزاردن لینک به توضیحات زیر توجه نمایید :

کتاب چیست و تاثیر آن در آموختن زبان دوم به چه صورت است ؟ 

در مورد کتاب زیاد صحبت کرده بودم. کتاب یکی از مهمترین عوامل رشد گفتار و تکلم در کودک هست. چه فارسی چه انگلیسی . در واقع کتاب جزو ابزاری هست که بجز زیبایی ظاهری و موضوعی که باید داشته باشه میشه حتی در دوران بارداری از اون برای ایجاد انگیزه و رشد استعداد کودکان در علاقمندی به زبان دوم استفاده کرد. زمانی که باردارید میتونید هر روز در زمان مشخصی برای جنین کتاب بخونید. با اینکار هم صدای مادر در ساعت مشخصی به زبان دیگری شنیده یمشه توسط جنینی هم گوش کودک که نخستین عوضی هست که در دوران بارداری شکل می گیره و تمام صداهای اطراف رو میشنونه و صدای مادر رو بخوبی تشخیص میده ، با زبان دوم آشنا میشه. بعد از تولد گذاشتن آهنگ و خواندن همان کتابها اعجاز شگفت انگیزی در رشد مهارت شنیداری و گفتاری کودک خواهد داشت. 

پبا این مقدمه می خواهم به این موضع برسم که کتاب و سی دی صوتی نخستین ابزار آموزشی ما هستند. در مجموعه هم اشاره کرده ام که برای کودکان از همان ابتدای تولد کتاب بخوایند. هم فارسی هم انگلیسی . 

هیمشه دوست داشتم کتابهایی را که مورد تایید خودم است و ارزان قیمت هستند داشته باشم تا شما براحتی بتوانید تهیه کنید و نیازی به دادن لینک نداشته باشم. 

هم اکنون تمام عناوین بروز کتابها در سایت مادران امروز قابل خرید می باشد. خصوصیت بسیار منحصر بفرد این کتابها که در واقع فکر میکنم برای نخستین بار اقدام به این کار شده است این است که : 

تمام کتابها در گروه های مشخص شده دسته بندی شده و برای هر کتاب سن خوانش مشخص شده و در مورد همان کتاب توضیحاتی مبتنی بر هماهنگی آن کتاب با آموزش زبان انگلیسی داده شده است. شما میدانید کتابی را که می خواهید تهیه کنید تا چه اندازه به روش مجموعه ای که تهیه کرده این نزدیک است . 

مورد مهم دیگری که برای نخستین بار در سایتها اضافه شده : 

شما می توانید برای خرید هر کتاب نیز همانند محصولات دیگر مشاوره داشته باشید. کافی است فرم را تکمیل کنید و مرقوم بفرمایید قصد مشاوره برای خرید کتاب را دارید. من با شما تماس میگرم و مطابق سن و سلیقه کودک شما به شما عناوین مربوط به او را پیشنهاد میکنم با اسم . 

اینها همه برای ارتقا روحیه کتاب خوانی و دوم رشد زبان دوم در کودکان سرزمینم است. توصیه میکنم هرچقدر می توانید برای کودکان کتاب تهیه کنید. 

تمامی عناوین کتاب از جنس بسیار خوب با کیفیت چاپ و کاغذ مرغوب و قیمت بسیار ارزان در نظر گرفته شده است . 

 

و لینک های خرید کتابها  :

http://madaranemrooz.ir/products/kids_books

 محصولات حاوی کلیه عناوین مهم کتابه داستانهای کوتاه songbirds , Dolphin readers , Sails , و مجموعه کتابهای مرتبط با کارتونهای والت دیزنی که ضخیم و بسیار زیبا می باشد تحت عناوین گربه های اشرافی ، پینوکیو ، دامبو ، بامبی و دیگر عناوین می باشد . تمامی کتابها برای استفاده و پیشرفت زبان انگلیسی در نظر گرفته شده و روش کار را با هریک نیز توضیح داده شده است. علاوه بر این مجموعه دیکشنری تصویری آکسفورد که دوستان بسیاری علاقمند به تهیه آن بودند نیز در سایت موجود می باشد و روش کار نیز عنوان شده است .

 

محصولات کارتونی دیگری نیز به سایت اضافه شده است .

محصولات و کارتونهای جدید : 

یک عنوان جدیدی در سایت من و مامان اضافه شده یک کارتون جذاب و آموزشی به نام Charlie and Lola . می توانید مراجعه کنید و تهیه کنید. 

سه عنوان جدید در سایت مادران امروز اضافه شده و قابل خرید می باشد. تمامی کارتونها با توضیحات نوشته خود من منطبق بر روش زبان آموزش نوشته شده است. عناوین بسیار جذاب و زیبا هستند. 

Ben and Holly ,s little kingdom . دوستانی که کارتون معروف پپا پیگ را دیده اند از دیدن این مجموعه نیز لذت خواهند برد. زیرا کارگردان آن و کاراکترهای موجود در آن همان کارگردان پپا پیگ است. ساختار و رنگها و صداها همانها هستند. داستانها بسیار جذاب و دیدنی هستند و جملات بسیاری در طی دیدن کارتون برای کودکان برای آموزش وجود دارد . 

Pet + cat نمونه دیگری است از آموزش جملات کوتاه برای کودکان زیر 3 سال. تصاویر و داستان بسیار ساده و زیبا هستند . 

World word همانطور که از نامش هم پیداست دنیایی است از کلمات در یک داستان با کاراکترهای عروسکی . در طی این مجموعه طویل ، کودکان یا کلمات بسیاری از طریق تصاویر رآشنا می شوند. بار لغتی آنها بهمراه آشنایی با استفاده از کلمات بسیار بالا می رود . این مجموعه نیز در سایت موجود می باشد . 

تمام محصولات کتابها و بسته ها قبلا توسط خود من دیده شده و مورد تایید می باشد. 


لینک خرید : http://madaranemrooz.ir/products/english_cartoons

هر سه عنوان جدید هم اکنون برای خرید موجود می باشد .

برای هر مشاوره در مورد موارد بالا میتوانید با من تماس بگیرید .

به امید شادمانی تمام دوستانم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهره مامانی مرسانا
20 آذر 92 20:55
سحر جان تقریبا جوابمو گرفتم عزیزم. واسه همین فعلا سی دی play and lear, simply kids,cat peg سفارش دادم امیدوارم درست متوجه شده باشم
ساحل
پاسخ
بلی عزیزم. سفارشت ثبت شده. در خدمتم دوست خوبم
نگین
28 اردیبهشت 94 7:54
سلام دوست عزیزم ، ممنون از لطف و محبتی که نسبت به بچه ها دارین ، و همینطور تشکر می کنم از شما بابت راهنمایی های خوب و دلسوزانه شما ، سایت مادران امروز برای من باز نمیشه ، نمیدونم واسه بقیه هم همینطوره ؟!!
ساحل
پاسخ
ممنون عزیزم. نه باز میشه من هر روز باهاش کار میکنم . بروزر تون رو تغییر بدید عزیزم.