هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

هیوای آسمانی من

نوشته

1392/9/12 16:47
نویسنده : ساحل
2,189 بازدید
اشتراک گذاری

چرا بعضی آدمها هر طور میخواهند حرفهای یک نفر را تعبیر میکنند بعد میبرند پشت میز محاکه رای میدهند اجرا هم میکنند بدون اینکه حتی بفهمند و بدانند در مغز نویسنده چه بوده است؟؟؟

 

من وقتی متنی می نویسم باید ریز ریز و جزء جزء مغزم را بازگو کنم؟؟؟؟؟

 

یعنی الان آتیش گرفتم در حد اورست . البته نه در اینجا در فیس بوک :)))))))))

 

واقعا من مسوول برداشت هیچ کسی از نوشته هایم نیستم .

پسندها (1)

نظرات (6)

شقایق
13 آذر 92 0:16
سلام عزیزم.سبز باشی و سر حال.هدف این موجودات به ظاهر انسان تنها مردم آزاریست.احساس حقارت می کنن و اینطور خودشون رو تخلیه می کنن.و شما با تلاشتون و زحمتهای فراوونتون بیشتر این دو پایان رو عصبانی می کنید. پس هر بار چیزی دیدید یا مطلبی شنیدید که باعث ناراحتیتون شد،تنها با موفقیت بیشترتون آتش بر دلشان می زنید.پس شاد باشید و موفق و سر حال تا بسوزند این موجودات دو پا. ....خیلی خوشحالم که صداتون رو شنیدم و باز ممنون بابت مشاورتون. راستی شایدم هر کی ناراحتتون کرده به خونه خوشگل هیوای عزیز حسادت کرده.حتما همین بوده.نبینم غمتو عزیزم.
ساحل
پاسخ
ممنون عزیزم. متشکر از اینهمه لطفت
مامان طلا
13 آذر 92 7:51
سحر جون امیدوارم مغز کوتاه این آدمها ارادهات رو قویتر و گوشت رو دروازه تر کنه ... نکنه یه وقت با دنیای نت خداحافظی کنی دختررررررر
ساحل
پاسخ
ممنون عزیزم. کوه با یک باد که هیچ با تند باد هم درهم نمیشکنه. )))
مامان آرشين
13 آذر 92 14:50
سلام ساحل جون. من 3تا بسته آموزشي سفارش دادم و مبلغ رو به حسابتون واريز كردم اما كد پستي رو اشتباه تو سفارشم ثبت كردم ميتونم تصحيحش كنم؟
ساحل
پاسخ
بلي عزيزم حتما درستش كن
مامان آرشين
13 آذر 92 17:12
ببخشيد ساحل عزيز براي تصحيحش مجددا بايد محصولات رو سفارش بدم يا تو همون ثبت قبلي ميشه تصحيح كرد؟ ميشه لطفا راهنماييم كني.
ساحل
پاسخ
فکر میکنم که میشه. اگر نشد برام بنویس در قسمت نظرات درستش میکنم عزیزم.
مامان آرشين
13 آذر 92 18:31
ساحل جون هر چي بيشتر وبلاگت رو ميخونم بيشتر چيز ازت ياد ميگيرم و شيفته ي شخصيتت ميشم... ممنون كه هستي
ساحل
پاسخ
من شرمنده محبت تو هستم. واقعا اینهمه لطفت رو شاید بشه فقط با نوشته هام جبران کنم دوست خوبم. مهربون ممنونم
مامان آرشين
14 آذر 92 10:27
صبحت بخير دوست عزيز. نتونستم كد پستي رو تغيير بدم برات مينوسم كه لطف كني درستش كني. كد پستي:3135855636 فقط ساحل جون اگه زودتر برام بفرستي كه بدستم برسه ممنون ميشم
ساحل
پاسخ
درست کردم عزیزم. امروز پیامت رو دیدم شنبه برات ارسال میشه. ممنونم.