هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

هیوای آسمانی من

بیماری

1392/7/8 0:00
نویسنده : ساحل
2,014 بازدید
اشتراک گذاری

سرما خوردم در حد وحشتناک. کلو درد و افت فشار و ابریزی بینی زیاد خارش گلو. حتی نمیتونم بشینم تایپ کنم. بدنم همچین درد میکنه انگاری تریلی از روی رد میشه. شبها هم خوابم نمیبره.

 

همه اینها به کنار امروز با همین حالم رفتم چاپخانه دفترم اما یک کودوم از شیرازیهای با وفا هم نیومدن. اینطوریه که میگن شیراز شهر علم وادبه!!!!!!!!!!!!!!!!و بعد هم به همه بر میخوره. ببینید تهارن وضع چطور بود اینجا چطوره....

و مورد بعدی خیلی خوبببببببببببببببب به مناسبت سرماخوردگی من و انتقال خودم به روی مبل در هال دیشب هیوا کلا تنها خوابید تا صبح. :) روندی که میخواستم به مرور انجام بشه انجام شد. امشب هم من رختخوابم رو بیرون نیاوردم و هیوا مثل همیشه قصه گوش کرد و خوابید. عالیه عالی. هر روز یک ستاهر 5 ستاره یک هدیه بزرگ. برای این استقلال زیباش.:)

 

هیوا امروز یک ریشه گیاه رو در آب گذاشت و برد مدرسه. معلمش بهش ستاره داد و هیوا عاشق کار عملی هست. با مدیرش صحبت کردم که بدونه هیوا کلا دوست داره تحقیق کنه کاردستی درست کنه . خیلی استقبال کرد. 

خوب باشید دعا کنید منهم خوب شوم :)

 

پسندها (1)

نظرات (13)

مامان فاطمه
8 مهر 92 5:32
سلام
عزیزم پس من ان شالله سه شنبه حوالی ساعت 10 میبینمت. اگه نخواستی بری شرکت از همین طریق شب قبل منو میتونی خبربدی گلم
ان شالله که زودتر خوب خوب بشی آب نمک و استراحت فراموش نشه


چشم عزیزم. من در خدمتم. به امید دیدار
سیما
8 مهر 92 9:39
ان شاالله همیشه سلامت باشی.


ممنون دوست خوبم
مامان مهرتاش
8 مهر 92 10:40
بلا دوره سحر عزيزم
ايشالا هر چي زودتر سلامتيت و بدست بياري
چه تصادفي منم سرما خوردم البته نه به شدت شما يكمي شدتش كمتره
سحر جون فكر مي كنم مال اينه كه ضعيف شديم و اين مدت به خودمون زياد نرسيديم ...
من كه قبلا اينطور نبودم تند تند مريض نميشدم اما از فروردين تا حالا اين سومين باره سرما مي خورم

خيلي به خودت رسيدگي كن عزيزم هيوا الان بيشتر از قبل به تو احتياج داره عزيزم
ماشالا كه خودت يه پا خانم دكتري و ديگه نيازي نيست نكات تغذيه اي رو بهت بگم فقط يادآوري مي كنم كه اونچه مي دوني براي قواي جسماني لازمه حتما استفاده كن تا ايشالا پاييز و زمستون به خير بگذره
يادت كه نرفته تازه يه خورده اي بهتر شده بودي و اون بي رمقي ها از بين رفته بودن ...

واسه هيواي گلم هم خيلي خوشحالم ... ايشالا كه توي مدرسه بتونه حسابي چيزاي جديد ياد بگيره و كشف كنه ...

مواظب خودتون باشين بوووووووووووووس





سارا جان مرسی. اینقدر که خوشگل نوشته بوید همین الان رفتم لیمو شریرین و پرتقال خوردم . مرسی از نگرانیت. ممنون از اینهمه لطفت. شاد باشی و همیشه سالم دوست مهربونم. دوستت دارم زیاددددددددددددددد
حسنا
8 مهر 92 11:10
عزیزم ان شالله زود خوب شی


مرسییییییییییییییییییییییی
مینا
8 مهر 92 13:55
ممنون از پاسخت
بخش فروش بقیه کتابها در سایتت کی فعال میشه؟
کاش تهران بودی


من فعلا کتاب ندارم مونا جان. اما بزودی یک سری کتاب نوشته خودم رو میذارم. فعلا از خانم عماد خریداری کنید عزییزم کاش تهران بودم کاش.
مامان پارسا
8 مهر 92 21:50
اخی عزیزم پاییز که میاد اولش همه مریض میشن با این تغییر هوا باید بیشتر مواظب باشی بابت موفقیت تو تنها خوابیدن هیواجون هم تبریک ایشالله هرچه زودتر خوب شی.دعا کن منم بتونم پارسا رو از شیر بگیرم یا ماهی میشه فقط موقع خواب و قصه خوندنمون میخوره حتی میگه موقع خوابه به به مخوام امروز دیگه موقع خواب ظهرش خودش خوابش برد الانم از بیرون که اومدیم خوابید کاش شب نخواد و بخوابه تا صبح


عزیزم حتما یروزی میرسه راحت راحت میخوابی. میدونی خوابیدن شب و بیدار شدن صبح برای من یروزی رویا بود. اما الان دیگه نه. شاد باشی عزیزم.
شقایق
9 مهر 92 0:03
سلام عزیزم.خدا بد نده.انشاالله هر چه زودتر خوب شی گلم.بخاطر هیوا جونم شده باید زودتر خوب شی. چون وقتی مامان خونه مریض می شه خونه خیلی خسته کننده و بی روح می شه.یه اهنگ شاد بزار و یه کمی هم حرکات موزون اونوقته که روی بیماری رو کم می کنی.شربت لیمو ترش و عسل - آب نمک -بخور گرم معجزه می کنه.بیشتر مراقب خودت باش دوست عزیزم.واسه سلامتیت دعا می کنم.
راستی استامینوفن با زیر نویس دگلوفین امده که طبق ا طلاعیه بیمارستان الزهرا به هیچ وجه استفاده نکنید که چند مورد مرگ آورده.


ممنون عزیزم خوبم.مرسی
نسیبه
9 مهر 92 8:05
سلام سحر عزیزم. مدتی بود نت نداشتم نمی تونستم سر بزنم. عزیزم ان شاالله زود خوب بشی دوست خوبم. مواظب خودت و هیوای گل باشید.موفقیت هیوا جونم رو بهتون تبریک می گم.ان شالله تمام مراحل زندگیشو با موفقیت و شادی بسر ببره.


شاد باشی عزیز دلم. مرسی
مامان طلا
10 مهر 92 2:36
دوست ندارم بیمار باشی سحر .. خوب شو


خوبم دوستمممممممممممممممممممم
123
10 مهر 92 10:31
سحر عزیز امیدوارم زود خوب شی و همیشه پر انرژی و مقاو؟ باشی کاش من شیراز بودم اینقدر میومدم میدیدمت که از دستم فرار کنی)))
عزیزم توی سایت عماد شاپ نوشته خرید بی بی کن رید برای مجموهه زبان شما الزامبه. از خودشون که سوال کردم گفتن الزامی نیست. چه کنم؟؟؟


عزیزم اگر 2 ساله هست بهتره خریداری کنی اگر نه لازم نیست دوست خوبم. مرسی از احوالپرسیت
شقایق
10 مهر 92 16:43
سلام عزیزم.مثل اینکه خیلی بد حالی.انشاالله زود زود خوب شی گلم.راستی اخبار اعلام کرد خبر قرصها کاذب بوده.و همش شایعه بوده.مراقب خودت باش


خبرهای خنده داریه)))


مرسیییییییییی
فاطمه
10 مهر 92 18:59
امیدوارم زودتر خوب بشید و باز هم مثل گذشته پر شور و حرارت باشید


ممنون عزیز دلم
مهناز مامان روزبه
11 مهر 92 15:17
سحر جون ایشالله زودتر خوب شی عزیزم


ممنون دوست مهربونم خیلی بهترم