هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

هیوای آسمانی من

تمام شد.

1392/6/24 0:41
نویسنده : ساحل
2,506 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان

 

نمایگشاه تموم شد .

 

خستگی این چند روز با تصور چهره همه شما عزیزان از تنم بیرون میره. این نمایشگاه برام بهترین روزها رو داشت. کلی دوستای جدید رو دیدیم. شما عزیزان رو دیدم. تجربه های بسیار خوبی رو کنار فروزنده عزیزم همسر مهربونش دو دوست دیگر همکارهای خوبش داشتم. با دوستاین هم غرفه ای همره شدم که لطف داشتن به ما و به هیوا. و هیوا چقدر لذت برد. کلی برای مادر بروشور بدر و پخش کرد بین مردم. امروز در رادیو شعر انگلیسی و فارسی خوند و بطور عملی کار مادر رو تبلیغ کرد :) . چند کتاب انگلیسی خرید. چقدر دوست پیدا کرد با دوستان وبلاگیش بازی کرد و آشنا شد . با آقایون وارد غرفه می شد و می گفتن اومدیم غرفه هیوا خانم رو ببینیم :)))))))))

و خانم دکتر تغذیم رو دیدم!!!!!!!!!!1 از شیراز اومده بودن برای یک کنفرانش تغذیه . فکر کنید ایشون اونجا چقدر عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی. اطلاعات زیادی بهم دادن . از دیدن و صحبت با همگی مشعوف شدم. بزودی اطلاعات تخصصی سی دی ها و دی وی دی هارو همسر خانم عماد که زحمت کار بسیار تخصصی روی پک سی دی هارو انجام دادن برام ایمیل میکنن و میذارم روی سایت. دوستان بدونن برای تک تک سی دی ها و دی وی دی ها ایشون چقدر وسواس بخرج دادن و چقدر کیفیت کار بالاست.

 

منتظر پیامهای شما هستم و نظراتتون راجع به کار .

 

دوستتون داریم. من و دخترم هیوا .

 

 

پسندها (1)

نظرات (12)

شقایق
24 شهریور 92 1:31
سلام نازنیم.واقعا خسته نباشید.
امیدوارم انطوری که شایسته و بایسته بود از محصولتون استقبال شده باشه.متاسفانه هنوز محصول به دستم نرسیده ولی یک سوال داشتم.متن سی ذی simply kidsدرون بسته هست یا نه ؟چون من سی دی رو داشتم ،دیگه نخریدم.ممنون از وقتی که واسه پاسخ دادن می زاری گلم.شیرین دختت رو ببوس.واسه خودش خانومی شده.


شقایق عزیز سلام. مرسی عزیز دلم. بلی متن تماما سی دی های صوتی در کتاب دوم هست. من برای همین سی دی simply kids , baby can read رو نذاشتم چون خیلی از دوستان این دو مجموعه رو دارن. موفق باشی عزیزم.
مامان مهرتاش
24 شهریور 92 8:11
سحر عزيزم خسته نباشي گلم

هيوا جون چطوره ؟ بهتر شده دختر گلم ؟ ايشالا كه بهتره و سرحال و بانشاط مثل هميشه

اميدوارم بزودي فرصت ديدار حاصل شه عزيزم

هيوا جون و ببوس از طرف من
مراقب خودت باش گلم


سارا جانم منهم امدیوارم عزی زدلم. هیوا خوبه بهتره. ممنون از احوالپرسیت . مهرتاش رو ببوس عزیزم.
سلن
24 شهریور 92 11:22
سحر جان پکیج رو برا نمایشگاه های شهرستانا نمیفرستید؟








کتاب اینترنتی هست برای همه جای ایران فرستاده میشه .


مامان عبدالرحمن واویس
24 شهریور 92 11:26
همیشه لبت خندون ودلت شادباشه عزیزم
واقعا نمیدونی ازشادیت من چقدرشادم عزیزم
میبوسمتون


مرسییییییییییییییی. منهم میبوسمت .
فاطمه
24 شهریور 92 13:43
سلام
ساحل جون،بازم ممنون.حيف كه ما شهرستان بوديم و نتونستيم بيايم و ببينمتون.
اميدوارم زودتر بسته بچه هاي 6 ساله هم برسه.()
راستش پسر من تو شش ساله و بايد بره پيش دبستاني،با فلش كارت باهاش كار ميكردم و تقريبا 300 تا كلمه رو ميدونه،majic english,brainy baby و بيّي انيشتين رو هم دارم كه بعضي وقتا ميبينه و حروف انگليسي رو ميشناسه ولي نميدونم براش چي كار كنم كه اصولي و خوب باشه،خصوصا كه توي پيش دبستاني حروف فارسي رو بهش ياد ميدن و بايد روي فارسي هم متمركز بشم.
ساحل جون خيلي موندم كه چي كار كنم براش
ممنون ميشم كه بهم كمك كني تا بتونم روي شنيداري احسان كار كنم .هرچند كه ميدونم يه مقدار دير شده


دوست عزیزم براش یک عالمه سی دی صوتی بذار. همیشه و هر زمانی که میتونی. منتظر بسته دوم باش براش سی دی کارتونهای خوب هم بذار. خیلی کمک میکنه بهت.
حسنا
24 شهریور 92 14:32
ساحل عزیزم خدا قوت امیدوارم اینقدر انرژی گرفته باشی که بتونی بسته دوم وهمچنین کتاب مونتسوریت را اماده کنی
ارزومند ارزوهای زیبایت هستم


حسنای عزیز ممنونم. برام دعا کنید که بتونم بزودی شروع کنم عزیزم
علامه کوچولو
25 شهریور 92 21:36
با نام رضا به سینه ها گل بزنید وز اشک به بارگاه او پل بزنید فرمود که هر زمان گرفتار شدید بر دامان ما دست توسل بزنید ********************* سلام عیدتون مبارک:التماس دعا
کتی مامان نادیا
26 شهریور 92 12:53
سحر عزیزم
سلام
خسته نباشی
از دیدن چهره مهربونت بسیار خوشحال شدم
و ممنون بابت بسته و راهنمایی هایی که به من دادی
موفق باشی
گل دخترت رو ببوس


سلام عزیزم. ممنون از لطفت منهم خیلی خیلی از دیدنت خوشحال شدم. نادیای خوشگلم رو ببوس. موفق باشی مامان مهربون.
ساناز
26 شهریور 92 19:04
سلام
واقعاً خسته نباشید،هنوزم با فکر کردن به غرفتون انرژی میگیرم،دو ماه و نیم مونده تا دخترم رو در آغوش بگیرم و مرسی،هزار تا مرسی به خاطر معرفی simply kids ،کلی از شنیدنش لذت میبرم(شعرهایی که تو مهد کودک میخوندیم رو داشت و چقدر این نوستالژی شیرین بود برام)،دخترمم با شنیدنش کلی برام میرقصه،خیلی خوشحالم که باهاتون آشنا شدم


عزیز دلم امیدوارم زودتر دختر نازت رو ببینی . خیلی خوشحالم که تونستم یک مادر جوون رو راهنمایی کنم. برات ارزوی موفقیت میکنم عزیزم.
سمیرا
27 شهریور 92 3:07
سلام عزیزم خوبی خسته نباشی
منم دوباره مزاحمت شدم
میدونستم درگیر نمایشگاه و کار هستی تماس نگرفتم دیگه
تو رو خدا زودتر این بسته هارو به دست ما هم برسونید ما که لیاقت دیدار شمارو نداشتیم
سلن سوال خوبی کرده میشه برای نمایشگاه های شهرستان هم بفرستین ؟؟


سمیرا جان الان یک پست گذاشتم حتما بخونید. من باید بتونم با نمایشگاه ها همکاری و صحبت کنم و این کار بسیار وقت گیری هست. چون نه زمان برگزرای نمایشگاه رو میدونم نه نحوه شرکت در اون رو
مونا
31 شهریور 92 16:48
سلام سحر جونم من مامان گیسو هستم بسته رو از نمایشگاه گرفتم
گلم از سایت من و مامان با من تماس گرفتن قرار شد سی دی رو که خرابه دوباره برام بفرستن ممنونم از شما
عزیزم گیسو دو سال و دو ماهشه من الان فعلاً فقط گوش کردن به شعرهای سی دی رو شروع کردم و نمی دونم قدم بعدی من چیه ؟ فلش کارتم نشون می دم روزی سه تا
اما نمی دونم دیگه باید چیکار کنم راهنمایی می خوام می شه زحمت بکشی شماره تماست رو برام بگذاری من شماره ام رو براتون نوشته بودم ممنونم از محبتت


مونای عزیزم شماره تماسم صفحه اول هر دو کتاب هست. حتما تماس بگیر. اما تا اون موقع . شما بیبی کن رید رو با برنامه سریعتر شروع کن. حتما. چون بچه ها رو من با این سی دی با کلمات آشنا میکنم. بعد از اتمام سی دی بیبی کن رید با فلش کارت کلماتی رو که توی سی دی کار کرده شده تو دوباره تکرار کن. عصر اون روز یا فردا ( چون بیبی کن رید سه روز در هفته هست ) با نقاشی و کاردستی کلمات رو دوباره تکرار کن. در خلال نقاشی و کاردستی ، سی دی سیمپلی کیدز رو بذار همینطور تکرار بشه. تو هر روز باید سی دی رو بذاری. روزهایی که بیبی کن رید رو کار نمیکنه شروع کن به مرور از شعرهای ساده که اسمش رو در کتاب اول نوشتم با بازیهایی که داره اشعار رو باهاش کار کن. هم کلمات رو متوجه میشه هم شاده و خوش میگذره هم تحرک داره هم شعر رو حفظ میشه. یادت باشه هر هفته فقط روی یک شعر و یک بازی کار کن. هفته بعد برو سراغ شعر بعدی. البته برای یادگیری شعر. وگرنه شما میتونی هر روز هر مقدار که میتونی بذرای سی دی هارو گوش کنه. نزدیک 3 سال دی وی دی تصویری هر دو دی وی دی رو شروع کن. باز هم سوالی دشاتی حتمااااااااا بگو عزیزم. از بابت سی دی هم خوشحالم
مونا
31 شهریور 92 18:04
ممنونممممممممممممم از همه مهربونیات مزاحمت می شم


وظیفست خانومی ممنونممممممممممممم