هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

هیوای آسمانی من

دیدار مبارک

1392/6/22 22:56
نویسنده : ساحل
2,090 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااااااااام

 

به همه خاموشهایی که در نمایشگاه روشن شدنددددددددددددددددددددد

 

به همه مجازیهایی که واقعی شدنددددددددددددددددددددددددددددددد

 

به همه دوستان عزیزی که چشمم به دیدارشون مزین شددددددددددددددد.

 

خیلی خیلی خیلی خستم اماااااااااااااااااااااااااااااا فقط اومدم بنویسم 

 

خیلی دوستتون دارم و از دیدنتون خیلییییییی خوشحال شدم.

 

بسته هارو اگر خریدید مبارک باشه اولین مربیان خوب نخستین روش مدرن دنیا . هر سوالی داشتید در خدمتم.

 

اگر هم نخردید باز هم درود بر شما. 

 

بزودی یک پست خواهم گذاشت در باره جعبه قصه گویی . فکر نکنید تمام روزگار ما نمایشگاه و خرید و فروش شده اصلااااااااااااااااااا

 

 

اینهم یک عکس از هیوای عزیزم براش ما. تب  داره و عروسکم سرما خورده براش دعا کنید. فردا در نمایشگاه کنار مادر خواهد بود :)

 

شمال هیوا

 

به امید دیدارتان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

الهه
22 شهریور 92 23:49
موفق باشی سحر عزیز. خیلی تبریک میگم عزیزم.
من متاسفانه فرصت حضور تو نمایشگاه رو نداشتم تا امروز. اما برات بهترین ها رو آرزو می کنم.


الهه منتظر بودم ببینمت. حیف شد .امیدوارم بزودی ببینمت. گرفتار بودم عزیزم خیلی زیاد. گل زیبات رو ببوس از طرف من.
شقایق
23 شهریور 92 0:31
سلام ساحل عزیزم.
یه خسته نباشی درستو درمون به شما دوست خوبم.
از این لحظه تا سلامتی کامل هیوا جان واسش دعا می کنم.انشاالله زود زود خوب میشه.
منتظر پست جدیدت هستم گلم.


شقایق مرسییییییییییییییییییییی
مامان محیا
23 شهریور 92 9:10
متشکریم عزیزم و براتون آرزوی موفقیت و شادی دارم.صبح جمعه خواهرم رفته بود نمایشگاه و بسته را به همراه دو DVD دیگه برای محیا خریده .ولی هنوز به دستمون نرسیده میخواستم بدونم با برنامه و زمانبندی منظمی باید کار کنیم ؟ من باردارم و ناچارا نمیتونم با برنامه پیش برم. محیا cd اول تراشه های الماس و کارتون پپایگ را دوست داره و هر موقع دلش خواست میبینه. Tv تو خونه ما تعطیله و فقط همینارو میبینه و تو بازیاش که با خودش حرف میزنه از جملات و لحن ولهجه گفتگوشون استفاده میکنه. و این کارتونها رو هم هر موقع خودش میخواد میبینه من با برنامه پیش نمیرم. نمیدونم اینجوری خوبه یا نه.


دوست خوبم عزیزم امیدوارم بزودی فارغ بشی براحتی. کمتر بذار تی وی ببینه میدونم برات سخته اما هر چقدر بیشتر گوش کنه براش بهتره. بذار بسته به دستت برسه بخون سوالات رو کامل بپرس عزیزم.
سارا مامان مهرتاش
23 شهریور 92 11:21
سحر عزيزم سلام

حسابي حسابي خسته نباشي عزيزم

مي دونم خيلي خسته شدي ولي اميدوارم استقبالي كه ازت شده كمي خستگيت و رفع كرده باشه

هيواي عزيزم چش شده ؟!!!آخي عزيزم ...

عزيزكم ايشالا زود زود خوب شه و سرحال ...

من كه نتونستم بيام ولي خواهر همسرم اومده بود ...

مرسي سحر جون بسته هنوز به دستم نرسيده و خيلي چشم انتظار رسيدن بسته هستم

خسته نباشي دوست خوبم ...



سارای عزیز خواهر شوهرت رو دیدیم عزیزم. موفق باشی و در اموزش خوب جلو بری. امیدوارم یروز ببینمت. هر سوالی داشتی بپرس وقتی بسته رو دریافت کردی.
سلن
23 شهریور 92 12:58
سلام ساحل جان میشه کتابهای زبان هیوا جون رو با فلش کارتاش برامون معرفی کنی؟
و اینکه سایتی هس که خرید اینترنتی بکنیم ..

ممنون عزیزم فدات شم ..ممنون که وقت میزاری ...




عزیزم اگر منظورت همین بتسه هست بزودی میتونی از سایت من و مامان خریدا کنی. در مورد کل کار پستهای قبلی رو بخون کامل توضیح دادم. باز هم سوال خاصی هست دوباره بارم پست بذار حتما جواب میدم.
نیکو مامان محمد امیر
23 شهریور 92 21:50
سلاااااااااااااااااااااااااااااام دوستم خیلی از دیدینت خوشحال شدم ممنوناز راهنماییت دوست عزیزم .
خیلی مهربون و خونگرمی دختر نازت رو هم دیدم خدا برات نگهش داره .
بعضی از آدمها ذاتا سخاوتمندن به نرم تو هم جزء همونایی بوس مهلبون


نیکوووووووووووووو خواهش میکنم. پسر گلت رو ببوس. از دیدنت واقعا خوشحال شدم واقعااااااااااااااااا. ممنون از اینهمه لطفت عزیزم.
مینا
23 شهریور 92 23:57
سلام سحر جان
متاسفانه نتونستم به نمایشگاه بیام
اما بسته زبان را می خواهم از کجا و با چه اسمی خریداری کنم
من شما را لینک کردم


مینای عزیز منتظر دیدینت بودم. هفته آینده بسته میاد روی سایت من و مامان برای خردی اینترنتی با تمام اطلاعات. لینک خرید رو فروزنده میذاره در نی نی سایت منهم میذارم اینجا. نگران نباش اصلا.
فهيمه
24 شهریور 92 0:33
سلام .خدا قوت*پرتوان باشي.حيف شد كه نشد بيام از نزديك ببينمت.اميدوارم هميشه تندرست و شاد و سعادتمند باشيد.


سلام عزیزم. ممنون دوست خوبم. شما هم همینطور عزیزم.
سلن
24 شهریور 92 11:18
نه منظورم این بسته نبود ..
این بسته رو منتظرم بره رو سایت حتما تهیه میکنم ..

منظورم کتابهای انگیلیسی هیوا جون بود ...
مثلا این دیکشنری تصویریش و بقیه کتاباش ....


یه سوال دیگه این مجموعه simpl kids رو داره یا من خودم بخرم؟

ممنون که وقت میزاری عزیزم ...



سلن جان من فلش کارتهای هیوا رو از کتابفروشی میخرم. در واقع همیشه هر فلش کارت جدیدی بیاد براش میخرم
چون تاثیر کار با فلش کارت با بچه ها بسیار زیاده خیلی خیلی زیاد. برای همین زیاد میخرم براش. و کتاب رو یا از شهر کتاب میخرم یا براش میفرستن یا از کتابفروشیها . مثلا همین دیکشنری رو از انقلاب براش خریدم و البته در کتاب هم نام کتابهای پیشنهادی هست . در مجموعه دوم هم وقتی به چاپ برسه انشا الله نام کتابهای خوبی رو خواهم نوشت.
مهناز مامان روزبه
24 شهریور 92 14:24
سلام سحر جان من خواننده خاموش شما بودم و از دیدن تو مهرنوش چقدر خوشحال شدم توی نمایشگاه
مجموعه رو هم خریدم

دوست دارم هم خودت و هم هیوای عزیز رو
حیف شد هیوا نبود وقتی من اومدم نمایشگاه



منهم خوشحال شدم. امیدوارم بتونی از کار استفاده کنی. اگر هر مشکلی پرسشی داشتی حتما به من خبر بده. مراقب خودتون باشید.
نیلو
4 مهر 92 19:59
سحر گلم خیلی خوشحالم دیدمت وقتی پیشت بودم حس میکردم که خیلی سال میشناسمت خیلی امن بودی واسم خیلی دوستت داشتم ودارم اصلا واسم غریبه نبودیخوشحالم همین


ممنون نیلوی عزیزم.منهم همینطور. از محبتت دائمیت ممنونم.
مامان شراره(راحله عباسی)
27 شهریور 93 16:07
فدای اون نگاه شیرینش
ساحل
پاسخ