هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

هیوای آسمانی من

نمایشگاه مادر و کودک

1392/6/19 23:43
نویسنده : ساحل
2,637 بازدید
اشتراک گذاری

ممنون از فرونزده عزیز :

 

 

آدرس نمایشگاه مادر نوزاد کودک MBC که از فردا بیست شهریور 1392 شروع میشود و غرفه من و مامان: 

بزرگراه چمران شمال، خیابان سئول، ابتدای جاده اختصاصی نمایشگاه، اولین درب سمت چپ = پارکینگ = درب جنوب غربی
بعد از ورود به پارکینگ تا جایی که میشود مستقیم بیآیید و بعد سمت راست بپیچید و کمی جلوتر سمت راستتان سالن 38A دیده میشود. وارد سالن 38A که شدید از راهروی سمت چپ یکم جلو بیآیید غرفه من و مامان را مشاهده میکنید. محصولات اوریجینال خارجی کودک و مجموعه های متعدد صوتی و تصویری کودک و مجموعه جدید بازی کنید و انگلیسی بیآموزید و .... 

مسیر دیگر = یادگار شمال، سئول جنوب، دوربرگردان نرسیده به نیایش، سئول شمال، خیابان نمایشگاه، اولین درب سمت چپ = درب جنوب غربی نمایشگاه بین المللی تهران = ورودی پارکینگ، سالن 38A، غرفه من و مامان 

یک مسیر پیشنهادی دیگر برای رسیدن به نمایشگاه فردا که تا 23 شهریور 92 ادامه دارد: 
میدان هفت تیر، مدرس شمال، همت غرب، ورودی کردستان ملاصدرا، سمت چپ از روی پل به سمت نیایش ولیعصر، ورودی نیایش ولیعصر، ورودی نیایش غرب چمران، ورودی سئول شمال نمایشگاه بین المللی، ورودی سئول چمران نمایشگاه، بعد از وارد شدن به این ورودی سمت چپ پل میبینید، درست بعد از وزارت ورزش سمت راست خیابان نمایشگاه شروع میشود، اولین درب سمت چپ پارکینگ جنوب غربی میباشد = درب جنوب غربی و ... 
اگر خیابان نمایشگاه را ادامه دهید به درب جنوبی میرسید که مورد نظر ما نیست. 
من و مامان عمادشاپ www.manomaman.com 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مینا
20 شهریور 92 0:43
سلام سحر جان
من مدتهاست که با شما آشنا شده ام و از این آشنایی بسیار خوشحالم
از اینکه تمامی اطلاعاتتون را اینگونه بی ریا در اختیارمون قرار می دی بسیار ممنونم
من یه دختر 4 ماه و 10 روزه دارم می خوام از همه لحاظ و جنبه ها قوی باشه و من واقعاً در نقش مادر همانند شما بتونم عمل کنم
سحر جان شما برای هیوا توی این سن چیکار کردی؟
اگر ممکنه برای دخترم کتاب معرفی کن؟
من لیست کتابهایی را که معرفی کرده بودید تهیه کردم (برای خودم) ولی به نظرتون چه کتابهایی را برای دخترم بخونم
همچنین موسیقی و بازی؟
می دونم این روزها درگیر نمایشگاه هستید ولی اگر تونستید بهم جواب بدید
ممنون
راستی اگر مشکلی نباشه لینکتون کنم؟
حتماً سعی می کنم شنبه بیام نمایشگاه از نزدیک باهاتون آشنا بشم


سلام مینای عزیز. از آشنایی باهات خوشحالم. راستش خیلی گرفتارم و اصلا یادم ینست در چهار ماهگی هیوا چه میکردم!!!! راستش کار خاصی نمیکردم کتاب میخوندم آهنگ براش میذاشتم شیر میدادم میبردم بیرون خیلی کم البته. حرف میزدم همین. امیدوارم بتونم از نزدیک ببینمت. با کمال میل عزیزم.
فاطمه
20 شهریور 92 23:27
ساحل جان قیمت نمایشگاه با فروش بعدتون خیلی اختلاف داره؟
راستش یه دختر عمو تهران دارم،اگه قیمت مناسب تر میشه،بهش بگم بیاد ممایشگاه
ممنون


عزیزم 5 درصد ارزونتره. قیمت 60 هزار تومان هست. موفق باشی.
anisa
21 شهریور 92 15:06
سلام ساحل جون.خسته نباشيد.قيمت مجموعه دراسة نمايشگاه چنده؟


عزیزم از دیدنت خوشحال شدم
سلنا
22 شهریور 92 2:42
سلام من بسته رو خریدم اما توش یوربی بی کن رید و اون یکی سی دی نبود چرا؟


توضیح دادم حتما موقع خرید.!!!! بیبی کن رید و سیمپلی کیدز جدای از بسته هست. باید جداگانه خریداری بشه.جزو بسته نیست.
سعيده
22 شهریور 92 12:33
سلام ساحل عزيزم مدت زياديه با وبلاگ قشنگ و پر از محتوات آشنا شدم اما نميدونم تا حالا کامنت گذاشتم يا نه چون يه بار خيلي تلاش کردم نشد اما حالا برات کامنت ميذلرم اميدوارم ثبت بشه


عزیزم تا حالا کامنتی ازت نداشتم . اما الان خیلی خوشحالم که ازت نوشته داشتم. ممنون عزیزم.
سعيده
22 شهریور 92 14:28
من برنامه زيادي براي کوچولوم ندارم فقط کتابهاي اخلاق و رقتار ميخونم کاش ميشد مي تونستم بيام نمايشگاه


اگه بتونی شنبه بییا خیلی خوشحال میشم از دیدنت
فاطمه
22 شهریور 92 22:03
سلام مجدد.
ساحل جان پسر من 5سالشه و دیگه از مهر باید بره پیش دبستانی،راستش بسته رو واسه نینی بعدی مبخواستم!B-)که وقتی برای فروش گذاشتید میگیرم.میخواستم ببینم واسه پسرم،احسان،چی کار کنم،چون تقریبا همسن هیوا هستش البته من نتونستم بخوبی شما باهاش کار کنم،ایا بسته ای در حال کار دارید یا دیگه باید بفرستمش کلاس زبان!؟


فاطمه عزیز حدود 4 ماه دیگه بسته دوم میاد. 3 تا 6 سال. فعلا براش کارتون بذار و سی دی گوش کنه. سلامت باشی عزیزم
مامان آترینا
23 شهریور 92 1:02
سلام ساخل جان
کاش سی دی بیبی کن رید و سیمپلی کیدز رو رو هم کنار بسته خودت ی فروختی
آخه من خریدم فوق العاده کیفیتش بده
چون شهرستانم مجبورم از اینترنت خرید کنم اونم که اینجوری شد


عزیزم علتش رو نوشتم. خیلی ها این دو کار رو دارن. قیمت بسته با این دو کار میشد حدود 150 هزار توان. خیلی خیلی بالاست!!!!! از سایت من و مامان بخر دوباره کیفیتش خیلی خیلی خوبه. و اینترنت بسته میره روی سایت من و مامان هفته دیگه. همینجا لینک رو میذارم نگران نباش عزیزم.
مامان آترینا
23 شهریور 92 1:02
شرمنده انگار اشتباه تایپی داشتم نوشتم ساخل معذرت
مامی
23 شهریور 92 1:15
سلام
اینجا نوشتید سی دی your baby can read , simply kids همراه بسته است
ولی چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



مجموعه شامل دو کتاب یکی روش امزوش گام به گام ودیگر یمتن کلیه شعهرای موجود در سی دی های simply kids و چهار سی دی صوتی دیگر با نامهای happy birthday , preschool songs . babypants و jingle bells می باشد. علاوه بر این سی دی صوتی Flute for children نیز بدون متن اما با شعر و آهنگ برای بازیهای حرکتی موجود می باشد. در کتاب دوم علاوه بر متن شعرها به توضیح بازیها برای هر شعر بصورت مجزا با آموزش پرداخته شده است. همچنین یک دی وی دی قابل پخش در پلیر خانگی نیز مشتمل بر کلیپ های کوتاه اشعار کودکانه و مجموعه کلیپهای تصویری British council و مجموعه wow موجود می باشد. روش کلیه کار در بسته توضیح داده شده است.

تعداد 150 عدد فلش کارت برای آموزش کلمات با بسته همراه می باشد. سی دی your baby can read در بسته همراه می باشد . در کل کار شما با بهترین کیفیت سی دی ها چه دیداری چه شنیداری و طراحی زیبای کار روبرو خواهید شد. من برای مشاوره در کل کار با وبلاگ ، تاپیک نی نی سایت و شماره تماس مرقوم در کتاب و ایمیل در خدمت شما خواهم بود. برای هر نظر ، پیشنهاد و انتقادی نیز میتوانید با من تماس بگیرید.



عزیزم به یک دلیل ساده . قیمت سیمپلی 15 هزار تومانه. قیمت بیبی کن رید 34 هزار تومان. اگر در بسته میذاشتم خود بسته 60 هزار تومانه با این دو تا میشه در حدود 150 خزار تومان.!!!!!!!!!!!!!1 رقمی که بسیار بالاست . و بسیاری از دوستان هر دو سی دی رو از قبل دارن. و لازمش ندارن. بسته رو هم نمیشه ناقص کرد. پس ترجیح دادیم هر کسی اون دو سی دی رو نداره خودش تهیه کنه بطور جداگانه. تا همه قدرت خرید رو داشته باشند.
مامی آترینا
24 شهریور 92 3:29
سلام سحر جون
وای سرم گیج رفت بسکه تو این سایت من و مامان انواع سی دی با اسم هایی شبیه یور بی بی کن رید بود
من واقعا نمی دونم چیو باید بخرم
شما اینجا نوشتید قیمتش 34 هزار تومنه ولی من یه بسته دیدم تو این سایت که قیمتش 560 هزار تومان بود البته کتاب و فلش کارت هم داشت
می شه زحمت بکشی لینک خرید این سی دی رو هم تو وبلاگت بزاری
راستی من 5 تا دی وی دی به اسم یور بی بی کن رید از پروفسور تیزر از اینترنت دانلود کردم
آیا منظور شما همون سی دی هاست؟ البته تو سایت U تیوب که سرچ می کردم ظاهرا پروفسور تیزر کارهای زیادی با این عنوان داره
اگه دقیقا بگی چی رو باید بگیرم ممنون می شم

راستی بابت نمایشگاه هم خسته نباشید، من خودم بعضی وقت ها تو نمایشگاه غرفه دارم واقعا کار خسته کننده و البته جذابیه، من که نتونستم بیام ولی منتظرم تا کارت رو از سایت بخرم




سلام عزیزم. بلی همونهایی که دانلود کردی درسته. ببین این مجموعه گران قیمت در سایت من و مامان همون کامل هست. با کتاب و فلش کارت که اصلا مربوط به روش کاری ما نیست. من از این سی دی برای آشنا شدن کودک با کلمات از طریق دیدین کار میکنم. پس همونهایی که گذاشتی کافیه.و چشم همین امروز از فروزنده میخوام لینک حرید هر دو کار رو بذاره در تاپیک من و مامان در نی نی سایت و منهم میذارم در وبلاگ عزیزم.الان هم باهاسش تماس گرفتم و گفتم نگران نباش عزیزم.