هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

هیوای آسمانی من

تراشه ها و فعالیت

1392/4/7 14:35
نویسنده : ساحل
1,109 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها هیوا در حال اتمام مرحله آخر تراشه هاست. کتابهای داستان را با هم می خوانیم و شعر فروغ را تمام کرده است. اما همچنان نگران مدرسه هستم. ساعات بیشتری به بازی میگذراند چون واقعا فکر میکنم بیشتر از هر چیزی به بازی نیاز دارد. مرحله آخر تراشه ها در واقع مرور کل سه مرحله دیگر است. من چند کارت را باهم به هیوا یاد میدهم و این روند نوشتن صداها و بعد اتصال انها با هم برای کلمه جدید خیلی خیلی مفید است. پس از پایاین این مرحله من فقط داستان هایی را تایپ کرده و به کمد میزنم تا هیوا بخواند و واقعا اجباری برای اینکار نیست. فکر میکنم بچه ها شاید در سن 3 و 4 سالگی و در ابتدای هر اموزش دقیق و مشتاق باشند اما به مرور شوق بازی در انها کم میشود و تشنه بازی کردند. من از این بازیها برای اموزش های غیر مستقیم استفاده میکنم ...مثلا کتاب " سفر به سرزمین وحشی ها " را یادتان هست گفته بودم ما صورتکها را درست کردیم و یک روز هر دو وحشی شدیم. بعد چند هفته مشغول جمع آمری این تیوپ های خالی دستمال توالت بودیم. و عروسکهای نمایشی درست کردیم :

و بخشهای دیگر هم ...

سفر به سرزمین وحشی ها

رنگ و درست کردن اینها زمان زیادی گرفت اما خوب بود.

اتاق هیوا را هم تغییر دادیم البته. که بسیار زیباتر شد. باز هم برمیگردم با یک کتابخانه پر از کتاب :)

پسندها (1)

نظرات (4)

♥متین من♥
7 تیر 92 16:06
سلام دوست خوبم یک لحظه میای وب پسر من عکسشو ببینی واگه دوس داشتی بهش رای بدی ممنون میشم کد 174 پیامک کنید به شماره 20008080200(دوهزار هشتاد هشتاد دویست) یه دنیا ممنونم
مامان عبدالرحمن واویس
8 تیر 92 10:10
همیشه موفق باشید شاد


تو هم همینطور دوست خوشگلم.
مینو
8 تیر 92 15:35
مامان هیوای عزیز سلام، بسیار خوشحالم که اتفاقی با وبلاگ پر محتوای شما آشنا شدم ، بر حسب اتفاق و جهت جستجوی معلم نیتیو زبان برای دختر 5 ساله ام با وبلاگ شما آشنا شدم.در صورتیکه معلم نیتیو ترجیحا در شمالغرب تهران می شناسید بسیار سپاسگزار می شوم معرفی کرده و شماره تماسی برایم میل کنید.دختر من حدود دو سال است که در مهد دو زبانه با روش فونیکس آموزش می بیند و پیشرفت بسیار خوبی داشته است و همانطور که شما نیز در پستهایتان مطرح کرده اید فکر می کنم بهتر است از همزمانی معلم نیتیو هم بهره ببرد.از راهنمایی و معرفی شما بسیار ممنون می شوم.


متشکرم دوست خوبم. منهم از آشنایی شما خوشوقتم. من از معلم هیوا سوال میکنم و از خواهرم و شماره تماس را برایتان میفرستم. موفق و پیروز باشید.