هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

هیوای آسمانی من

بدون عنوان

1390/6/8 14:48
نویسنده : ساحل
944 بازدید
اشتراک گذاری

تابستانی که رفت....دوست قدیمی ام را تهارن دیدم...6 سال از دوستی دورمان میگذشت و من بعد از اینهمه سال دیدم و صدایش را شنیدم. دلم برایش زیاد تنگ میشود....بیشتر از پیش. روزگار غریبی است....همیشه به یادش هستم...از اینکه نمیبینمش نگرانم...تنها برایش اروزی جاودانگی تازگی و زندگی شیرین میکنم. دوست خوبم بخاطر دیدنت سپاس. از اینکه وجود داری سپاس...مادر خوب مریمناز زیبا.

پسندها (1)

نظرات (2)

مسیحا
8 شهریور 90 15:13
تقصیر خودت نیست , ذاتا مهربانی ... شیرازی هم هستی که دیگه هییییییییییییییییییییییییییییییچ

دلم برای تو و دختر نازنین خوشزبانت تنگ شده

شادی باشی دوستم


مرسی عزیزم..البته من شیرازی نیستمممممممم... واسه همین دوریت بیشتر اذیتم میکنه...البته ترجیح میدم از تهران غریب دور باشم. منم دلم برات زیاد تنگ میشه به امید دیدار دوست نازنینم.
سمانه مامان سنا
9 شهریور 90 2:00
هردوتون پاینده باشین

نه! هرچهارتاتون


>مرسی.....))))))