هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه سن داره

هیوای آسمانی من

دعای زیبای تو

1391/10/5 19:17
نویسنده : ساحل
2,111 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم.....دیروز با دستهای کوچکت به من سخاوت و مهربانی را آموختی . وقتی دستهایت را رو به آسمان گرفتی و این جملات را برایم گفتی :

 

وقتی که من کوچک بودم

در گهواره بودم

مادرم را نگه داشتی

تا به من شیر دهد و از من مراقبت کند

خدایا هیچ وقت من را تنها نگذار.

 

 

زیبای کوچکم بسیار مانده من به درجه انسایت برسم و هرگز معصومیت را آنچنان که در کلام توست با خدایم نخواهم داشت. عزیزم به داشتن فرشته ای چون تو افتخار میکنم بدان نفس نفس با تو زنده ام. 

عشقم

دخترم چهارشنبه اینده تولدت را در مهد خواهم گرفت به روش مونتسوری. و جمعه 15 دی سالروز تولد زیبایت در اوج سرمای زمستان است که گرما را تا ابد میهمان زمستانمان کردی. کیک و مراسم تزیین ساده ای در خانه داریم با چند تا از دوستانت. یک شب هم من و تو پدرت با هم برای شام بیرون میرویم بوقل پدرت فقط ما سه تا :)))) برای شام هنوز نمیدانم باید چکار کنم. و برای تولد مهدت همه ظروف و لیوانها را گرفتم و فقط مانده کاپ کیک. و هدیه هایی برسم یادگاری برای دوستانت. خوب تو بزرگ شدی و راحت به من میگی چه کیکی دوست داری. امسال تم جشن تولدت پیگلت و پو هست. :)))) ظروف را گرفتم . عکسها و کارت و کیکت را هم دانلود کردم و اماده پرینت هست. امیدوارم امسال بیشتر بهت خوش بگذره چون تعدادمون خیلی کمه و منهم خسته نیستم. دوستت دارم تنها دخترم. عزیز دل مادر

پسندها (1)

نظرات (6)

نسيم مامان پانيذ
5 دی 91 20:54
چيكن استروگانوف كيك مرغ لازانيا ساندويچ رولتي اگر مي خواي فست فود باشه اگر شام مي خواي كباب كوبيده و يا مرغ شكم پر راحته ..براي دسر هم تيراميسو رحته و شيك ژله خرده شيشه هم راحته اگر خواستي بگو دستورشو برات بزارم


وای نسیم من اصلا حوصله منوی تو رو ندارم )))))))) تو کدبانویی من اصلا نمیتونم این منوی خوشگلو داشته باشم. کباب بگیرم با چی؟ با برنج؟ دسر اره بلدم خوبه. یچیزی باشه من نرم تو آشپزخونه تو رو خدا ))))
آریانا
5 دی 91 21:04
تولدت مبارک هیوای خوشگلممم





مرسی دوست خوب و عزیزم. ممنوننننننننننننن
مصی
6 دی 91 6:45
الهییییییییییییییییی،خدایا همه مادرا رو حفط کن و هیچ وقت هیچ بچه ای رو تنها نذار.
آمین


انشالله عزیز دلم.
حسنا
6 دی 91 8:18
الهی امین
چه دعای قشنگی


ممنون عزیزم. میبوسمت.
لیلا
6 دی 91 13:34
تقدیم به هیوا جانم از طرفه دخترم رز :
وجود زیبایت وارد به دنیا میشود
هدیه سالروزش این آوا میشود
عاشقی چون من بی پروا میشود
در شعر تولد غرق رویا میشود
اینگونه سالی دگر از عمر تو آغاز میشود
تولدت مبارک




پشت هر کوه بلند،سبزه زاریست پر از یاد خدا وندر آن باغ کسی میخواند، که خدا هست ، دگر غصه چرا؟ آروز دارم : خورشید رهایت نکند
غم صدایت نکند
ظلمت شام سیاهت نکند
و تو را از دل آنکس که دلت در تن اوست حضرت دوست جدایت نکند.
تولدت مبارک

عززززززززززززززیزم نهایت زیبایی و لطف رز عزیزم بود. فدای اون حرفای زیبات خاله. مرسی مهربونم مرسی. دوستتون دارم. جای شما همه در جشنمون خالی عزیزم.
سمیه
11 تیر 92 10:51
دعای زیبای هیوا اشک به چشمام اورد
تصور کردم دختر کوچولوم چند سال دیگه اینجوری دعا کنه شنیدنش چقدر برای یه مادر لذت بخشه
با خوندن دعای زیبای هیوا دیگه از رسیدگی به هلیا و گریه هاش خسته نمی شم


خیلی خوشحالم سمی جانم. بلی همینطوره. شاد باشی عزیزم. میبومست.