هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

هیوای آسمانی من

تولدت مبارک

1394/10/14 23:16
نویسنده : ساحل
1,584 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر عزیزم

جان دلم

زیباترینم

هشت سال پیش این ساعت ساکم را پیچیده بودم و با دلهره ای دلچسب نشسته بودم تا صبح زود قبل از طلوع خورشید به دیدارت بیایم.

هوا تاریک بود و زمانی که چشمم باز شد زیباترین نام دنیا رویم نهاده شده بود

مادر

زمانی که از شیره ی جانم نوشیدی دیوانه وار عاشقت شدم

عشقی الهی بی مثال تکرار نشدنی

امروز هشتمین سال تولدت است.

دختر نیمه دی ماهی من

زمستان سپید من

امروز بانویی شدی بی مثال

 

وقتی تو را دیدم

 

 

زندگی ار هزار باره بود

بار دیگر تو بار دیگر تو

ای فدایت مادر

جای گلها تو بخند

و تو چون مصرع شعری زیبا

سطر برجسته ای از زندگی من هستی.

در نگاهت آسمان آبی آرامش است.

در انبوه مروارید چشمانت غرق شدم

صبور بانوی من

نفسهایم محتاج صدای توست

تولدت مبارک عزیزترینم

هزار بار مبارک

پسندها (2)

نظرات (5)

فریبا
15 دی 94 10:43
هیوای عزیز تولدت مبارک خانم سحر عزیز هشتمین سالگرد مادر شدن شما هم تبریک بانو خواننده خاموش صفحه شما
ساحل
پاسخ
ممنون عزیزم. تشکر از مهربونیتون.
★مادر بزرگ★
15 دی 94 15:07
ٌ۞ٌ,¸¸,ّ¤؛°`°ٌ۩ تولدت مبارک ٌ۩ ,¸¸,ø¤º°`°ٌ۞ٌ
ساحل
پاسخ
مامان صبا
17 دی 94 23:58
سلام تولدت مبارک هیواجان، انشاءالله 120 ساله بشی،وسایه پدرو مادرت بالای سرت باشه))
ساحل
پاسخ
فدای شما دو گل نازم
رها
26 دی 94 20:55
سلام به طور کاملا اتفاقی با وبلاگ هیوا جان برخورد کردم ، از اینکه اینقدر جالب مطالب اموزشی رو با دخترتون کار میکنید واقعا خوشحال شدم متاسفانه نظام اموزشی ما به این مسائل هیچ توجهی نداره و مطالب ارائه شده در کتاب های درسی فقط برای حفظ کردن هستند ن تحقیق و ازمایش و مشاهده ی عینی ، این موضوع هر چقدر که مقطع تحصیلیشون بالاتر بره بیشتر نمود ، امیدوارم با همین انگیزه و نشاط با هیوا کار کنید ، منم زبان انگلیسی رو از کودکی اموزش دیدم و الان وضعیت خوبی دارم ولی مسلما اگه با منم مثل شیوه ای که شما دارید با هیوا جان کار میکنید ، کار میشد الان شاید یک زبان دیگه هم بلد بودم..... موفق باشید
ساحل
پاسخ
از اشنایی با بانوی پر دانی چون شما خوشحالم. چقدر عالی. می تونید در کنارمون در کانال تلگرام باشید و از تجربیاتتون رد زمینه ی زبان استافده کنیم. ممنونم از همراهی تون دست خوبم.
رها
26 دی 94 20:57
عه راستی تولدت مبارررررررررررررررک هیوا جان
ساحل
پاسخ
ممنونم رها جانممممممممممممممممممم