هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

هیوای آسمانی من

مسافرت

1390/11/29 16:14
نویسنده : ساحل
1,250 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگلم....دو روز پیش اومدم مهد کودکت و آبزرو کردم کارهاتو از نزدیک. خوب من خودم کاملا متوجه تغییرات خوب دانسته هات شده بودم. چون تو عادت داری همه چیزو برای من بگی. :) واقعا تو چه تخیلی داری...هر چیزی برات میشه سوژه برای حرف زدن. دنیای زیبایی داری همه بچه ها البته. درباره قاره ها و اقوام و ملتها و سوره های قران با معنی پرچمها حیوانات و گونه های مختلف جانداران و تولید مثل و هر چیزی که بگی. خیلی خوشحالم و بسیار راضی از مهد خوبت. این هفته بابا نیست و رفته تهران. خیلی زیاد بهانشو میگیری و سر هر چیزی بغض میکنی و میگی باابم کی میاد. من خوشحالم اینقدر با بابا راحتی و عاشقانه دوستش داری. امیدوارم بتونیم برات مامان و بابای خوبی باشیم. امروز قراره باهم کیک درست کنیم و من کتابهای انگلیسی جدیدت رو باهات کار کنم. یوقتایی نگات میکنم و میگم خدایا هیوام چقدر زود بزرگ شد. عزیزم....دوستت دارم. و همیشه همیشه بهت افتخار میکنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامی کسرا
30 بهمن 90 3:22
دوست دارم این هیوای احساساتی رو با مامانش که قلمی زیبا داره

مرسی عزیزم. ما هم دوستت داریم و ممنون که میخونی نوشتهارو.
نیلوفر(فرح) مامان آوا
6 اسفند 90 15:40
جیگر هیوای عزیز با عکسای خیلی نازش.