هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

هیوای آسمانی من

جشن الفبای هیوای من

1394/2/29 14:36
نویسنده : ساحل
7,442 بازدید
اشتراک گذاری

روزهایی هست که همیشه در یاد آدم می ماند. با یادآوریش دل آدم می لرزد. حتا وقتی پیر شده ای و دیگر توان به یاد آوردن هم نداری این روزها را هرگز فراموش نمی کنی. نمی اشک شوق به چشمانت می نشیند . به فکر فرو می روی شاید ساعتها و می مانی کنار تنهاییت تا بیشتر در ان خاطرات فرو روی. معلم کلاس اول و اتمام کلاس اول و کسی که به تو خواندن و نوشتن آموخته کسی که شیطنت های بی حدت را تحمل کرده کسی که برایت از الفبا گفت از اعداد و علوم گفت کنارت بود و به تو محبت کرد. با تو خندید و اخرین روز مدرسه از دوریت اشک ریخت. 

تو کنارش بزرگ شدی و دوستی را آموختی. دوستهای خوبی که اگر هرگز نبینیشان باز در یادت هستند. قهرها و آشتی هایی که پاکیش را در هیچ وزش نسیم و بارش بارانی نمی توان یافت. 

تو عشق مادر، دیروز این روز را در خاطرت ثبت کردی. روزی که بی حد خوش گذشت. مدرسه ای که از مدیر تا معاون و معلمهایش کنار تو بازی کردند و راه رفتند. هدیه ای که همیشه در یادت می میانند. جیغ ها ،فریادها، بازی ها، شعرها ،رقص ها و همراهی معلم مهربانت.

تا به دیروز چنین مهمانی زیبا و بی نظیری را در مدرسه ای حتا بزرگترینش که سال پیش بودی و تمام  مدت فقط اشک ریختی تا زودتر بیرون بروی ندیده بودم. از اینجا از پذیرایی گرم همراه با شام و مراسم شاد و بی نظیر مدرسه ی " شکرانه " سپاس گزاری می کنم. از سرکار خانم رمضانی مدیریت بسیار مهربان که واقعن مانند مادری با چنان شوق و محبتی کودکان را در آغوش می گرفت و می بوسید که اشک از چشمانم جاری شد. معاونی که بر عکش نام " ناظم " سرشار از لطافت و همراهی تفکر بزرگ و خلقی بی نظیر و مهربان است. مربی پرورشی که بر خلاف نامی که در یاد ما مانده از قدیم پر از شور و شوق و سخاوت است. به جدیت نظم همراه با نرمش را در تمام کادر مدرسه می توان دید. 

و سرکار خانم " شیما امینی " عزیزم معلم خوشرو و زیبا صورت هیوای عزیزم که لحظه ی آخر با اشکهایی که ریختند من را تا امروز منقلب کردند. ایشان محبت و تلاش را تمام کردند در حق کوکان ما و هیوا بی حد دوستشان دارد. از شیمای عزیز برای لطف و مهربانی و وقتی که برای هر حرف الفبا گذاشت برای تلاشهایش و تحمل بی حدش قلبن سپاسگزارم. ایشان بدانند تا اخر عمر هر زمان هر موفقیت و موقعیت هیوا رد زندگیش مرهون تلاش بی حد ایشان برای آموزش الفبای شرین فارسی بود و هرگز فراموشتان نمی کنیم. 

و من مادری که غرق در زیبایی کودک هفت ساله ام و شادمان از پیشرفت او....

 

کیک جشن هیوا :

معلم مهربان هیوا سرکار خانم امینی

هیوا و معلمش                               سرکار خانم رمضانی مدیر و مادر مهربان کودکان شکرانه

جشن و سرود الفبا

سرکار خانم ستوده مربی پرورشی / سرکار خانم رمضانی / سرکار خانم میراب معاونت محترم

و عشق بی کران سرکار خانم رمضانی که تمام کودکان به سوی آغوشش پناه می برند...

هیوا و دوست صمیمی اش در لباس مهمانی :)))))))))

هیچ عشقی به میزان ثروت نیست.

هیچ محبتی به مکان زندگی ربط ندارد.

هیچ دوستی وابسته به مقام و درجه نیست.

هیچ دانشگاه و مدرکی شعور و درک نمی آورد.

در وجود ساده ترین آدمها بی نظیرترین احساسات است.

در بین دورترین دوستی ها در دو نقطه ی دورافتاده بی غل و غش ترین رابطه هاست.

من سعی کردم این ها را به تو بیاموزم دخترم. از این پس وبلاگ را با کمک دختر با سوادم خواهیم نوشت. 

هیوا نوشته هایش را با نام خود مزین خواهد کرد.

به امید روزی که دوستان عزیزش با نوشته های خود او را همراهی کنند.

عشق بی کران مادر تبریک می گویم جشن با سوادیت را موفق و همیشه شاد باشی.

 

پسندها (5)

نظرات (10)

مادر بزرگ
29 اردیبهشت 94 15:29
وایییییییییییییی چه جشن خوبی بوده جای ما خالی
ساحل
پاسخ
شکوه
29 اردیبهشت 94 22:45
واااای سحر عزیزم چقدر اشک دار بود پستت چنان شعفی بر دلم نشست از با سواد خطاب کردن هیوای گلت ک حد ندارد .... کاش میتونستم هیوای گلمو ببینمو از نزدیک این موفقیت بزرگ و بیاد ماندنی رو بهش تبریک بگم و روی ماهشو ببوسم ولی حالا ک میگی دختر گلمون با سوادن براش مینویسم تا خودش با چشمای خوشگلش بخونه هیوای گلم با سواد شدنت مبارک خانم... خیلی خوشحال شدم عزیزم امیدوارم همیشه بتونی بهترینهارو بخونی مراقب خودت باش ... میبوسمت شکوه
ساحل
پاسخ
مرسی شکوه من. ممنون از همراهیت عزیزم.
شکوه
29 اردیبهشت 94 22:48
چقدر بعضی اشکها حال آدمو خوب میکنه درست مثل اشک حالای من .... دوستت دارم سحر مهربان...
ساحل
پاسخ
همیشه بخندی دوست من.
مهتاب مامان اشکان
31 اردیبهشت 94 8:03
سلام سحر عزیزم و هیوای نازنینم . این روز شیرین و پر از خاطره را برای هر دوتایتان تبریک میگویم. امید است اسم هیوا را در بهترین و ماندگارترین جاهای دنیا ببینیم . دختر گلم همیشه موفق باشی و مایه شادمانی مادر عزیزت برای سحر و هیوای عزیز
ساحل
پاسخ
ممنون مهتاب عزیزم.
رها
1 خرداد 94 16:07
عزیزم مبارکت باشه هیوای دوست داشتنی
ساحل
پاسخ
مامان شراره(راحله عباسی)
5 خرداد 94 7:59
سلام عزیزم این متن پیام قبلی منه امیدوارم جوابمو بد عزیزم اگه پاسخگویی گلم در وبلاگ پسرم براتون مقدور نیست منتظر جوابتون همینجا هستم بی صبرانه چشم انتظارم سلام عزیز و آرامش دلم به لطف آشنایی با وجود مهربونت اکثر کارهای زبان رو از موسسه شما تا کنون خریداری کردم و از این بابت خیلی خوشحالم. پارسا جون بسیار به زبان علاقه مند شده و بیشتر زمانها می گه مامان انگلیسی صحبت کن من دوس دارم و این منو خیلی خوشحال می کنه و سپاسگذار از شما متاسفانه زمانهایی که به دفتر تون مراجعه می کنم شما تشریف ندارید و سعادت دیدار روی گل تون رو تا کنون نداشتم و این به دلیل زمانهای محدود من درشیراز است ... ببخشید سخنم طولانی شد مهربانو سحرم زبان انگلیسی رو دارم ادامه می دم البته فعلا در منزل ، در مکالمات روزمره کم میارم با پارسا جون می تونید لیست منبعی از جملات پرکاربرد رو بهم معرفی کنید و اگه مجموعه ی شماره 2 بالای 3 سال پکیج آموزش زبانتون منتشر شده (بازی کنید و نگلیسی بیاموزید)اطلاع بدید خیلی کم میارم و این منو ناراحت می کنه که نمی تونم پاسخگوی نیاز فرزندم باشم پارسا جون الان 2سال و هشت ماهه است. بسیار سپاسگذارم عزیزم و موفقیت ، شادی ،سلامتی و آرامش رو همیشه برایتان آرزومندم اگه لطف کنید پاسخ رو در وبلاگم بدید بی نهایت ممنون می شم آخه ممکنه فراموش کنم تو کدوم پستتون درخواست کردم و نتونم جواب رو پیدا کنم
شیرین
9 خرداد 94 1:35
ساحل جون 2 تا سوال ممنون میشم هر موقع وقت کردی جواب بدی شهریه این مدرسه چقده؟ برا پیش دبستانی چه معیاری رو در نظر باید گرفت؟ مبارکه جشن الفبای گل دخترمون میبوسمتون
ساحل
پاسخ
سالی سه میلیون عزیزم. با برنامه ی فوق و بقیه مزایا. معیار ها زیاده اما مهمترینش نزدیکی منزل به مدرسه. راحتی کودک و شاد بودنش. عدم اموزش بیش از حد و فشار درسی . کادر خوب. والدین که نه زیاد مرفه باشند نه سطح بسیار پایین از نظر مالی و تربیت. و اصلن به اسم و رسم توجه نکنید. اکثر جاهایی که دارای اسم یمشه بعد از مدتی که به سطحی می رسه دیگه به دنبال رفاه دانش اموزان ینست و فقط از جهت نام پیشرفت میکنه. موفق باشی عزیزم.
مامان اندیا
20 خرداد 94 12:56
خوشحالم روزهای مدرسه رو به شادی تمام کردی فرشته زیبا.سلام سحر جان من میخواستم از طریق لاین واسه اندیا مشاوره بگیرم و جزء کارگاه بشم واسه برنامه لطفا بگیدباید چی کار کنم .منتظر م خانمی
پانیذ
22 خرداد 94 20:46
ساحل
پاسخ
مریم
26 خرداد 94 14:25
سلام. مبارک باشه عزیز جشن هیوا جون. عزیزم یه سوال داشتم؟! الف‌با‌ورزی با کاکا‌کلاغه که قبلا معرفی کردین از چه سنی برای بچه خوبه؟ یعنی از چند سالگی می تونیم باهاش کار کنیم؟ ممنون
ساحل
پاسخ
سلام عزیزم. ممنون. بلی این ومجموعه بعد از اوا ورزی با سبیلک کار میشه حدود چهار سالگی عزیزم . موفق باشید.