هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

هیوای آسمانی من

دخترم....

1390/11/22 13:29
نویسنده : ساحل
2,312 بازدید
اشتراک گذاری

هیوای عزیزم...این چند روز تعطیلی بار یمن خوب نبود اما خوشحالم به تو خوش گذشت. از هفته پیش درد عجیبی در مثانم داشتم و دو بار رفتم بیمارستان...از اونجایی که بیمکارستانهای حس دلسوزی رو هم به باد داد...چندین قرص خورم تا دیروز که رفتم سونوگرافی و با کمال ناباوری فهمیدم در کلیم سنگ دارم....داشتن اینهمه درد بارم عجیبه..نمیدونم چرا این مدت اینهمه درد داشتم و سنگ دارم...این یکی دیگه دردناکترینه...نمیدونم چطوری باید دفع شه...دارو میدن یا سنگ شکن..چون 5 میلیمیتره....بزرگه. اونروز واقعا امونم رو برید درد وحشتناکی رو تجربه کردم اما متاسفانه دفع نشد..بیشتر از درد برای تو نگرانم..چون خیلی نگران منی و همش میپرسی..بیمارستان نمری؟ خوبی؟ درد نداری؟ میخوای همرات بیام دستشویی؟ تنهام نمیذاری. امیدوارم زمان درد تو اینجا نباشی...دلم نمیخواد اینطوری بهت نرسم...کلی برنامه داشتم این هفته...کلاسهات...کارهات....نگران نباش عزیزم...تمام سعیمو میکنم زود خوب شم....علت اینهمه بیماری بارم نامشخصه.....نمیدونم چرا زمانه یک دفعه فقط بد واسه ادم میاره. باز هم ممنون که تو هستی. دیروز گفتم..خدایا تمام درد ها برای من..دخترم اروم باشه و مریضی و درد نکشه. وقتی بچه های بیمار رو میبنم..واقعا شکر میکنم خدارو....امیدوارم همیهش سالم باشی عزیزم..و همه بچه ها همیشه کنار خونواده هاشون باشن.

دوستت دارم عزیز دل مادر..دردونه من.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان دينا
22 بهمن 90 13:54
سلام وب جالبي دارين من با افتخار شما رو لينك كردم خوشحال ميشم اگه شما هم منو لينك كنيد كه با همديگه بيشتر در ارتباط باشيم


ممنون حتما. خوشحال میشم.


ادرس وبتو برام بذار عزیزم. نتونستم کانتکت شم.
مامان دينا
22 بهمن 90 19:12
حتما ،دنياي قشنگ ما دينا خانوم- dinanafasam-niniweblog.com
مامان دينا
23 بهمن 90 13:03
سلام دنياي قشنگ ما دينا خانوم dinanafasam-niniweblog.com
نیلوفر(فرح) مامان آوا
24 بهمن 90 14:34
واقعاً ناراحت شدم دوست خوبم. ایشالله زودتر خوب میشی و درد زیادی نمیکشی. خدا پشت و پناه همه بچه ها باشه. منم همیشه می گم 1000 برابر نی نی ام حاضرم درد بکشم اما اون بیمار نشه. مادریم دیگه. دوستتون داریم.