هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

هیوای آسمانی من

دلم برات تنگ شده...

1390/11/24 1:09
نویسنده : ساحل
2,083 بازدید
اشتراک گذاری

دختر کوچکم....امشب هم خونه نیستی..و خونه واتاقت لبریز از بوی خوب شب بو و اقاقیاست..انگار وقتی نیستی این عطر برای من میپیچه تا احساس تنهایی نکنم. امشب خونه مامان هستی و من فردا راهی بیمارستانم برای سنگ کلیه. امیدوارم درد نداشته باشم و زود بیام خونه...چون میدونم نگرانی و ته دل حساس و نازکت همش فکر میکنی من درد دارم یا نه. دیروز بهم میگفتی میدونم دکترا نمیذارن زود بیای خونه و من گفتم حتما حتما زود میام عزیزم. بعضی وقتا فکر میکنم این وابستگی من به تو خیلی شدید هست و روزهایی که بزرگ شی و ازم دور باشی واقعا خوردم میکنه. امروز بارها و بارها پیرهناتو بو کردم و بغل کردم..باهات حرف زدم و دلم خیلی خیلی برات تنگ شده. انگار هفته هاست ندیدمت. این روزها نتونستم خوب بهت رسیدگی کنم...امیدوارم بتونم هفته دیگه بیشتر باهات باشم. عزیزم...از اینکه هستی و کنارمی..تو فکرمی..همیشه تو خواب و بیداری با منی خوشحالم. بدون تو واقعا دیگه این زندگی ممکن نیست. الان نیمه شبه و میدونم چشمهای زیبات بسته شده و خوابی. صدای نفسهای شمردتو نمیشنوم و صبح با صدای ریز و ارومت بلند نمیشم. دلم خیلی گرفته...خیلی. فردا زود میام و بغلت میکنم درخت نارون خوشبوی من. دوستت دارم عاشقانه و ناباورانه . نور زندگی من. خوب بخوابی عزیز دلم.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان طاها
24 بهمن 90 9:16
اخه خانومی امیدوارم خیلی زود سلامت شی
ودختر نازتو بغل بگیری
برات دعا میکنم گلم


ممنون عزیزم. سپاس فروان از تو و قلب مهربانت.
فرشته
24 بهمن 90 9:42
از خدای بزرگ میخوام هرچه سریعتر این دورانو پشت سر بگذارید و با سلامت کامل در کنار هیواجون روزهای خوبیو سپری کنید


ممنونم از شما که حرفهاتون بهم امید و دلگرمی میده.


نیلوفر(فرح) مامان آوا
24 بهمن 90 14:30
پیام قبلیم ارور داد مطمئن نیستم ثبت شده باشه. امیدوارم زود زود خوب بشی و هیوای نازنینتو تو بغلت بگیری و غرق در آرامش شی دوست خوبم. خدا برا هم حفظتون کنه. دوستتون داریم.


فرح جونم..ممنون هر دوتا پیامات اوده بود. مرسی..خیلی بهترم..هیوام پیشمه. سلام میروسنه. اوارو ببوس.
مامی کسرا
25 بهمن 90 13:52
سحرجون برات آرزوی سلامتی وشادکامی دارم . امیدوارم خیلی زود پیش دخترنازت برگردی. بااجازه لینکتون میکنم


ممنونم عزیزم. حتما. خوشحال میشم.
مامي هليا
8 اسفند 90 1:12
مي بينم كه خيلي اتفاقها افتاده وما بي خبريم.هميشه سلامت باشيد.نبينم ديگه مريض بشي ها.


ممنون عزیزم. مرسی.