هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه سن داره

هیوای آسمانی من

تولد

1390/10/18 19:47
نویسنده : ساحل
1,944 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم....تولدت خیلی خوب برگزار شد. متاسفانه عکس زیادی نگرفتم..همه فیلما هم پر حجم هستن و نمیشه اینجا گذاشت...اما همین هفته قراره من و هیوا و بابا بریم آتلیه دوستمون و عکس بگیریم..حتما اونهارو میذارم. هیوا بسیار ذوق زده بود....منهم حسابی کلافه...شلوغ بود و واقعا نمیدونستم باید چکار کنم و به کی برسم....سال آینده اصلا اینطور تولدی نمیگیرم..فقط مهد کودک جشن میگیریم و مامان و بابا خونه...واقعا خوش میگذره..میتونیم حسابی عکس بگیریم از خودمون و شلوغ هم نیست و خودمون هستیم....امروز بعد از چند وقت رفتیم مهد کودک...خوب بود و تو با کیف و لباسهایی که هدیه گرفته بودی رفتی و خوشحال بودی. مهمون داشتیم و امروز نشد ببرمت کلاس فونیکس..اما از فردا برنامه هامون بجا برقراره. شب تولدت برامون باله رقصیدی و من اشکمو فرو دادم واقعا....خیلی دلم برات تنگ میشه هیوا..نمیدونی امروز که با دوستامون بیرون بودیم و تو پیش مامان بودی دلم پر میکشید حتی نتونستم غذا بخورم فقط میخواستم زودتر بغلت کنم و گرمای تنت رو حس کنم..واقعا وقتی کنارمی اینقدر ارومم که انگار رو ابرها راه میرم...حاضرم برم هر ساعتی هر جایی حتی اگه اذیت کنی و شیطنت اما تو باشی....نمیدونم. باید دیگه از اتاقت هم برم بیرون..اخه شبها پایین تختت میخوابم...از امشب اگه بشه...جان دل مادر...دوستت دارم....واژه دوستت دارم برای ابراز احساس من ناچیزه و بی ارزش. من از گفتن دوستت دارم ناتوانم...زیرا که دوستت دارمها از جهان بیهدگی ها می آید....

عزیزم...دخترم. باز هم تولدت زیبات مبارک .  

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان هلیا
18 دی 90 20:17
هیوا جون تولدت مبامررک راستش من هم امسال واسه هلیا تولد گرفته بودم به قدری هرج و مرج وشلوغ بازی شد که تا دو روز کلافه بودم.
راستی میشه ادرس یا شماره کلاس باله هیوا جون رو برا من خصوصی کامنت کنید


مرسی دوست خوبم. اره واقعا تولد برا بچهه ا کلافه کنندست....حتما برات کیذارم شماررو.
مامي هليا
19 دی 90 0:06
سحر جون اينجوري ننويس دلمون مي گيره.بدتر از من احساسيه اين دختره
نسیم
26 دی 90 4:51
هیوا جون تولذت مبارککککککککککککککککککک.


مرسی نسیم جااااااااااااااااان
سارا ( محيا)
13 بهمن 90 11:44
تولد گل دخترتون با تاخير مبارك ببخشيد روزاي خوبي نداشتم فراموش كردم دختر من متولد 19 دي هستش


ممنون. امیدوارم همیهش روزهایی خوب و فارغ از غصه و درد داشته باشی. میبوسمتون.