هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

هیوای آسمانی من

عیدانه

1392/12/2 11:37
نویسنده : ساحل
1,703 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزانم. اسفند زیبا شروع شد. تولد دو عزیزم در این ماه زیبا هست. تولد همسرم و پدر خوب هیوا و خواهر خوب و مهربونم. همین هفته یکی از بهترین هفته های سال هست :)))

 

هیوا حسابی مشغول بازی با اسباب بازی جدیدش هست. براتون حتما تصویر و طرز استفاده رو میذارم. 

 

دوستان سایت مادران امروز من تخفیف نوروزی شروع شده. همین هفته فلش کارتهایی که صحبت کرده بودیم در سایت قرار مییگره. در مورد فلش کارت خیلی صحبت کردم.

 

فلش کارت یکی از مهترین ابزار یادگیری غیر مستقیم زبان انگلیسی هست. برای بچه ها و حتی برای شما.

کار با فلش کارت بسیار راحته و حملش در مسافرت خیلی کاربردی و اسان. میتونید انواع بازی هارو براش طراحی کنید که من این کارو برای شما انجام دادم. به محض شروع فروش پست میذارم و بازی های فلش کارت رو براتون مینویسم.ضمنا برنامه ای خواهیم دشات برای آموزش های دوران عید بچه ها برای زابن انگلیسی. ویزه دوستانی که دارن با بسته های من کار میکنن. نگران زمان عید نباشید :)

خریدهای عیدانه هیوا تمام شده.  اگر راهنمایی خوساتید برای خرید رد شیراز میتونم حسابی کمکتون کنم :)))

ما عید امسال شمال هستیم. پیش پدرم. میخوام یک هفته یا از عالم اینترنت و دنیای مجازی دور باشیم و فقط با دخترم بریم جنگل و دریا و بازی کنیم. هیوا اونجا یک دوست شمالی داره. از اون بچه های سبز و خوب. :) 

دخترم این هفته در مدرسه بسیار عالی بوده. یک روزنامه دیواری درست کردیم با موضوع " زندگی پنگوئن ها " با یک کاردستی و جزوه. به این کارها " رجیو امیلینو " میگویند دوستان. انجام یک پروزه عملی . براتون تصویر و مراحل رو حتما میگذارم.

لطفا پستهای کارتونها رو که میذارم حتما بخونید و با دقت محصولات رو انتخاب کنید. خواهش میکنم هر محصولی رو با در نظر گرفتن چیزی که نوشته شده نخرید. حتما یکی دو قسمت رو از یوتیوپ دانلود کنید ببینید و نوشته ای زیر رو با دقت بخونید . من تمام محصولاتی رو که در سایتم میذارم اول میخرم میبینم دانلود میکنم حتی واکنش های هیوا و دیگر بچه هارو میبینم بعد میذارم در سایت. سنی رو که مینویسم سن واقعی هست . 

این هفته وقتی رفتم سر کار دیدم همه جا ماهی گلی اومده و بساط عیدانه :))) شیراز زود بهار میشه. در برنامم بازار گردی داریم و براتون مثل پارسال عکس میذارم و جای همگی رو خالی میکنم.

دلم در طول نبودنم براتون تنگ میشه دوستان خوبم جدی میگم. اگر شمارم رو دارید میتونید بهم اس بدید خوشحال میشم.

و ما در واتس آپ دو گروه تشکیل دادیم دوستان به نامهای " مادران دوزبانه " و " کودکان دوزبانه " . در گروه اول انگلیسی صحبت میکنیم برای تقویت زابن مادرهای عزیز. در گروه دوم درباره بچه ها صحبت میکنیم. اگر عزیزانم دوست دارند عضو بشن شماره همراهشون رو برام بذارن اینجا یا خصوصی یا ایمیل کنید . 

و چه میکنید با خانه تکانی؟؟؟؟؟

 

من کلا بی وقتم میدونید که. :))) خیلی بهتون قول دادم که فعلا فقط فلش کارتو تونستم عمل کنم. چندین کارتون و محصول مخصوص مکالمه دارم میذارم در سایت و یک مجموعه بزرگ کاردستی . برام دعا کنید بتونم تمومشون کنم.

و بتونم خونه تکونی کنم. من چون کمر درد دارم خیلی سخته برام . دیروز کمد اتاق دخترم رو تمیز کردیم. در این گیر و دار های خانه تکانی فعالیتهای زیادی هست میتونید با بچه ها انجام بدید. اصلا نگران وجود و حضور بچه ها نباشید و فکر نکنید بچه ها در دست و پیا شما هستند. زود براشون یک برنامه و کارتون نذراید تا سرشون گرم بهش و شما به کارهاتون برسید. این همراه بودن با شما و کمک با دستهای کوچکشون بسیار در استقلال فردی ، عزت نفس و احترام به خود در اونها مهمه. بگذاردی کنارتون کمک کنند. ظرف هارو جابجا کنند. با دستمال گردگیری کنند. ما دیروز آلبومهای بچگی من را با هیوا دیدیم. هیوا فکر کرده بود عکس من مال خودشه :)))) و مامانم رو با خواهرم اشتباه گرفته بود :)) . همین دیدن آلبوم دوستان یکی از فعالیتهای مونستوری هست میدونستید ؟؟؟

خبر دیگر یهم دارم. من تمام فعالیتهای مونستروی رو در صفحه فیس بوک که آدرسش در پست ثابت وبلاگ هست مینویسم و همینطور در صفحه کودکان دوزبانم در فیس بوک/ دوستانی هستند نمیتونن این هارو دنبال کنند . با اینکه من مطالب رو در سایت کودک سالم هم مینویسم. خوب حالا میخوام بهتون وعده بدم بزودی در همین وبلاگ خودمون این جمع دوستانه که مثل یک مهمانی گرم و خودمونی می مونه برای من ، یک بخش خواهیم داشت و من مطالب رو براتون میذارم همینجا :)

یک گروه دیگر هم در واتس آپ داریم به نام " هیکل خیوش را کنیم آباد " :)))))))))) درباره رژیم هست اگر دوست دارید اونهم میتونید باشید.

 

منتظر هستم. 

 

موفق باشید

پسندها (1)

نظرات (5)

شيرين
2 اسفند 92 13:59
سلام عزيز دلم من خيلي مشتاقم فعاليتاي مونته سوري رو تو وبت بذاري شايد بم بخندي ولي من با وبت اخت شدم وتك تك كلماتش رو حفظم دوست دارم همه چي اينجا باشه كه از هيچ كدوم جانمو.نم اخه وقت زيادي واسه وب گردي و... ندارم همينو كه دنبال مي كنم خيلي خوبه يه دنيا لطف ميكني سفر خوبي داشته باشين از شلوغي شيرازم دور ميشين بعدهم كه همه مسافراي نوروزي برگردن سر فرصت تو ارديبهشت بهشت واقعي رو تو شيراز ميبيني خوش بحالت زرنگ خانم
ساحل
پاسخ
سلام شیرین جان. ممنون از توجهت به ما. اره واقعا. شیراز عید خیلی زیاد شلوغه....)
زهره مامان مرسانا
2 اسفند 92 14:12
خیلی کار حوبیه عزیزم منم میخوام واسه تقویت زبانم عضو بشم شماره مو واستون اس مس میکنم عزیزم منتظر شمارت هستم
مامی
4 اسفند 92 8:27
سلام سحر عزیزم.خوبی؟ ببخشید من هفته 20 بارداری هستم و متاسفانه دیابت بارداری گرفتم تصمیم دارم با تغذیه کنترل کنم تا انسولین.خیلی ها بهم می گن گلک و یا ترشی گلک بعد از هر غذا بخورم به نظر شما واسه جنین ضرر نداره؟ممنون می شم کمکم کنید.پیش مشاور تغذیه هم رفتم می گه نان روزی کف دست و برنج 7 قاشق وچیزهای شیرین ممنون.امااااااااااا من همش گرسنه هستم چون فقط نون و برنج سیرم می کنه.برام دعا کنید.متشکرم
ساحل
پاسخ
عزیز دلمممممممممممممم. چقدر بارت ناراحت شدم. چون میدونم مادر چقدر گرسنه میشه و دلش غذا میخواد. میتونم از دکترم برات بپرسم و بهت خبر میدم عزیزم. نگران نباش. ارامش از هر تغذیه ای برای جنینت بهتره.
anisa
4 اسفند 92 16:42
سلام. این جمله ها برای چه سنی مناسب؟ خیلی ممنون بابت جملات کاربردی که می‌نویسید.[پاسخسلام. عزیزم میتونید در هر سنی بسته به میل خود و استعادا بچه ها استفاده کنی. معمولا برای بالای 2 سال هستش.
مامی
6 اسفند 92 8:17
سلام سحر عزیزم.متشکرم
ساحل
پاسخ