هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

هیوای آسمانی من

بررسی کارتون انگلیسی کودکان

1392/11/30 14:52
نویسنده : ساحل
1,633 بازدید
اشتراک گذاری

در تاپیک نی نی سایت ما کارتونها را از نظر زبان امزوی و ترببت کودک مورد بررسی قرار میدهیم از این پس متن را اینجا هم میگذارم برای عزیزانی که همواره از من درباره انواع محصولات و کارتونها سوال می پرسند .

 

این هفته می پردازیم به سی دی زیبای کارتون little princess 



این کارتون بسیار زیبا مربوط به زندگی یک پرنسس کوچولو هست که بداخلاقی ها و خواسته های زیادی داره و در طی همین خواسته های بیش از حد کودک آموزش می بیند که داشتن هر چیزی بنا به خواست او نیست . به شدت روی رفتارهای منفی کار میکند از این طریق که با داستانهایی که روی رفتارهای منفی کودکان زیر 4 سال متمرکز می شوند در نهایت به تمرکز مثبت بر منفی می رسد. همانگونه که میدانید ، گاهی توجه مثبت و گاهی از توجه منفی به مثبت می رسیم. این مجموعه زیبا همین کار را برای کودکان میکند. ضمن اینکه شخصیتهای داستان بسیار رنگارنگ و زیبا هستند و لهجه کارتون بریتیش است و موضوعات با داستانها بسیار تطابق دارند. در طی آموزش همزمان کلمات و جملات انگلیسی کودک به بررسی رفتار خود و سپس اصلاح الگوی نادرست این شخصیت در رفتارهای منفی وی می پردازد .



به موضوعات داستان توجه کنید :

چند درصد از شما مادرهای عزیز هستید که با بچه های 3 یا 4 ساله خود انواع بهانه های زیر را سپری نکرده باشید. روزهای یکه شاید گرفتار و خسته باشید و انواع و اقسام بهانه ها و خواسته های عجیب و غریب را از گوش عزیزان خود می شنوید :

I Want My Tooth دندانم را میخواهم . 

I Want To Whistle میخوام سوت بزنم

I Cant Remember یادم نمیاد

I Dont Like Salad سالاد دوست ندارم

I Dont Want To Tidy Up نمیخوام اتاقمو جمع کنم 

I Dont Want To Share اسباب بازیهامو با کسی قسمت نمیکنم

I Dont Want A Cold نمیخوام سرما بخورم

I Want A Shop میخوام برم خرید

I Want To Go To The Fair میخوام برم شهر بازی . 


میبیند که تمام ما در لحظات زندگی خود با سه ساله و چهار ساله هامان تمام این دیالوگها و بهانه ها و خواسته ها را شنیده ایم. زمان سرما خوردگی ، وقت بازی ، وقت بازی با همسالان و انواع دیگر .

در این داستانها که مجموعه کارتونهای " هدفمند " می باشند ، نویسنده و کارگردان از روانشناسان کودک برای ساخت مجموع هها کمک می گیرند تا تنها زا طریق تصاویر و شخصیتهای درون داستان بجای تذکر و تنبیه و محرومیت و صحبتهای طولانی که هر کدام از ما بعنوان والد با کودکان خود داریم ، با گذاشتن یک کارتون به اهداف خود دست یابیم. در پایان هر قسمت میتوانیم با کودک خود درباره موضوع داستان به گفتگو بپردازید . ( نمونه ای از فلسفه و تفکر در کودکان ) . این گفتگو میتواند از بیان مشکلات پرنسس کوچولو شروع وشد و در نهایت به بررسی مشکلات خاص کودک خود منتهی شود. 

لینک خرید در سایت مادران امروز :

http://madaranemrooz.ir/products/english_cartoons/110087


کارتونهای موجود در سایت همگی با هدف آموزش همزمان زبان انگلیسی و تربیت و آموزش درونی کودک تهیه شده و در اختیار شما قرار می گیرد.

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان سارا و بابا سامان
30 بهمن 92 19:15
خدا نگه داره دختر نازتون باشه...به ما هم سر بزنید...دوست عزیز
ساحل
پاسخ
ممنون
زهره مامان مرسانا
2 اسفند 92 14:10
سحر جان این کارتونها بیشتر واسه سه ساله ها به بالاست واسه یک و دوسال کارتونی نیست که خیلی کوتاه مدت باشه و اموزشی هم باشه؟ کتاب واسه مرسانا خریدم عزیزم همونهایی که خودتون معرفی کردین مثل تاپ کت و بقیه .
ساحل
پاسخ
زهره جان دارم کارتون کوتاه میارم . به سایت نی نی سیتی سر بزن کار خیلی داره اما صبر کنی خودم داره بارم میرسه عزیزم.