هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

هیوای آسمانی من

آموزش تلفیقی با فلش کارت

1392/8/6 19:24
نویسنده : ساحل
1,079 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوباره

 

این فلش کارتهایی بود که قبلا فقط تصویرش را گذاشتم. مجموعه ای از فلش کارتهای با کیفیت خوب که در آن رنگ اسم و صفت در تلفیقی خوب با هم آمده و کودک همزمان هم پازل تصویر را درست میکند برای تقویت حافظه و هوش سه بعدی و هم به درک مفهوم " رنگ " " اسم " و " عدد " می پردازد .

کل کارتها را برمیداریم و هر شکل به سه قسمت تقسیم شده است . سه کار ت مربوط را دادیم به دست دخترکم تا ببیند و بچیند 

زبان

بدین صورت در می آید...

همانطور که میبینید در هر کارت شماره رنگ و اسم حیوان آمده است و همزمان کودک باید شکلها را کنار هم بچیند . ابتدا از هیوا خوساتم کل کارتها را به ترتیب پشت هم بچیند و خودش شماره را میخواند و میگذاشت . اضافه کنم این کار برای کودکان بالای 4 سال بسیار مناسب می باشد و کودک باید اعداد را تا 20 رنگها و اسامی حیوانت را کاملا بداند .

زبان

و بعد تکرار میکردیم با هیوا one white sheep 

و اعداد رو مرور کردم...به هیوا اعداد رو فقط نشون دادم و خوساتم بدون رعایت نظم بخونه عدد رو. اگر همیشه از اول پشت سر هم عدد رو نشون بدیم کودک حالت حفظ کردن براش پیش میاد بهتره بعد از اموزش صحیح و مرور زیاد این کار رو بکنیم. و بعد با انگلیسی پرسیدم :

what number is this ?

what color is this 

what do you see here

count from 1 to 10 for me

و بسیاری سوالات دیگه رو میشه در این کارتها جا داد. بعد هم شکلهایی رو که هیوا نمیدونست برای چند روز روی در اتاقش چسباندم و هر روز صبح تکرار کردیم تا یاد گرفت :)))

 

خوب باشید دوستانم.

پسندها (1)

نظرات (5)

sara
7 آبان 92 13:45
با سلام و تشکر
من محصول شما رو دیدم
اما پسرم 2سالو هشت ماهه است و گوشش به شنیدن انگیلیسی آشناست حدود 40 تا 50 لغت بلده الفبا و اعداد رو میگه
باید چکار کنم همچنان شنیداری کار کنم ؟
و برای اموزش حروف انگیلیسی چکار کنم با فلش کارت جلو برم یا با مجموعه خودتون ؟؟
البته از نظر دیدن هم با حروف آشناست ولی جدی کار نکردم
تو رو خدا راهنماییم کنید
این مجموعه شما مناسب موقعییت و سن پسرم هست و یا اینکه پیشنهاد دیگه ای دارید ؟
ممنونم


سارای عزیز شما لازم نیست سیمپلی کیدز رو بذاری براش و گوشش آشنا بشه چون هست. شما باید از روی کتاب دوم آهنگهای ساده رو بذاری و شروع کنی به کار کردن روی معنی و حفظ کردن شعرها. با بازی. باید ببینی بازیهارو در کتاب دوم و همراه با اون بازیها روزی یک ساعت همراهش باشی. برای بازی. بعد اون شعر رو اگر میتونی خودت بخونی در طول روز. اگر نمیتونی بخونی فقط همون اهنگ رو بذاری تکرار بشه و ازش بخوای خودش بازی رو بکنه. در کنار اون فلش کارت رو خیلی خیلی زیاد استفاده کن. اصلا در مجموعه من ما روی حروف الفبای انگلیسی کار نمیکنیم. آموزش حروف بچه هارو از دنیای اصلی مکامله و بالا بردن دایره لغتی دور میکنه پس این کار رو انجام نده . فقط برای اموزش کلکات از فلش کارت استفاده کن. اگر مجموعه ور داری از روی همون فلش کارتها. من ادرس خرید فلش کارتهای دیگه رو هم کذاشتم در کار. اون رو هم میتونی بخری و اضافه کنی به کلکسیون فلش کارتها. در کنار اینها کارتون هایی رو که در وبسایت من هست ببین. و لیست کارتونهایی که در وبلاگ گذاشتم با سنش. peppa pig fv برای سنش بسیار بسیار عالی هست. کایو خیلی خوبه. حتما این پست رو که تازه گذاشتم ببین. باز هم سوالی دشاتی بگو عزیزم.
مونا
7 آبان 92 15:50
سلام عزیزم

چطوری ازت تشکر کنم که واقعاً خستگی از تنت در بره
فقط با سه روز پشت هم با گیسوی 27 ماهه ام کار کردن همه اعضای بدنش رو و همچنین فیل ،ببر ،گربه و سگ + دست زدن ،بچه ، خوابیدن و خیلی چیزهای دیگه رو که یادم نیست به انگلیسی یاد گرفته و من انگشت به دهن موندم که چطوری با دو روز می شه اینهمه یاد داد و یاد گرفت
برای اینکه ببینم واقعاً یاد گرفته یا نه حفظ کرده یک هفته هیچی نگفتم می خواستم به خودم ثابت بشه می دونم شاید اشتباه کردم
اما بعد یک هفته مثل روزی که یاد گرفته بود جوابم رو داد و من خیلی خوشحالم
ممنونم از اینهمه وقتی که گذاشتی


ممنون مونا جان. موفقیت شما عزیزان برای من بهترین و ارزشمندترین هدیه هست. بچه ها ذهن بسیار خوبی دارن و بعضی از اونها در زمینه یادگیری زبان بسیار قوی هستن. شما مجموعه من رو تهیه کردی یا خودت کار میکنی دوست من؟ گیسوی زیبا رو ببوس و بگو بهش افتخار میکنم.
مونا
7 آبان 92 20:58
بله عزیزم من از مجموعه شما استفاده می کنم و تو نمایشگاه هم زیارتتون کردم


چقدر عالی. چقدر خوشحالم از پیشرفت نوگلت.
anisa
8 آبان 92 8:34
سلام عزيزم.ممنون از اين همه زحمتي كه ميكشي . اسم اين مجموعه فلش كارت چيه؟لطفا برامون كاردستي بذار.


اسمش رو اول گذاشتم. چشم فردا میذارم براتون آماده کردم عزیزم
دختر یلدا
8 آبان 92 11:00
سلام
خسته نباشید

خانومی سفارش من هنوز به دستم نرسیده و قرار بود برام ایمیل بزنید و برنام بچه های بالای 3 سال را برام بنویسید
میدونم سرتون شلوغ و لی ممنون میشم پیگیری فرمایید


عزیز دلم تمام بسته هارو فرستادم. و شماره مرسوله رو هم ایمیل کردم هم گذاشتم رد سبد خرید. لطفا اسمی رو که باهاش خرید کردی برام اس ام اس کن کد رهگیریت رو برات اس ام اس کنم. ممنونم.برنامه رو فردا مینویسم هم در وبلاگ هم وبسایت هم نی نی سایت.