هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

هیوای آسمانی من

کتاب دستی دو زبانه

1392/10/27 11:40
نویسنده : ساحل
1,328 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان. روزهای سردتان با نفسهای گرم کودکانتان گرم باشد.

سومبن صدای هیوا با موضوع داستان گویی حاضر است برای هفته آینده. این روزها شنیدن صدای شما باز هم مرا دلگرمتر کرد.کتاب  کاردستی بزودی آماده میشود. و تمام سعی من بر اتمام هرچه زودتر ابن کار و فلش کارتهاست. امروز داستانهای صوتی را که قبلا دانلود کرده بودیم برای هیوا گذاشتم . بزودی لینک دانلود این داستانها در وبلاگ و وبسایت آپلود شده و میتوانید از آن استفاده کنید.داستان علی مردان خان را گوش کردیم و تاثیر این داستانها درذهن بچه ها بسیار زیاد است.طوری که هیوا بعد از این  استان زمان بازی حتی تصنیفها و اهنگ کلام قصه گو را تقلید میکرد.باید در انتخاب این نوع کارها بسیار دقت کرد. یک کتاب داستان دو زبانه درست کردیم و داستان را به انگلیسی گفتیم و به فارسی. که تصاویرو بعد صدا را خواهم گذاشت. یک ساعتی به انگلیسی حرف زدیم و کارتون زیبای چارلی لولا را دیدیمو لیتل پرنسس. که دیدن هر دو کارتون را توصیه میکنم. بخصوص چارلی لولا که سرشار از دنیای زیبای کودکی و داستانهای اموزنده و اپیزودهای بسیار زیبا بود. اینقدر که منهم محو تماشای ان میشوم. 

هیوا در مدرسه در مسابقه اسپلینگ شرکت کرده و در تمام چهار سطح عالی بوده و بسیار از دخترم ممنونم. دوستان تخفیف ویژه سایت مادران امروز تا اخر دی ماه ادامه دارد. موفق باشید

پسندها (1)

نظرات (5)

maryam
27 دی 92 14:58
سلام سحر جون.امیدوارم سالم و سلامت باشی .عزیزم احتمال داره من 22 تا 25 بهمن یه سر بیام شیراز .خواستم ببینم تو این تاریخا دفتر تشریف دارید؟؟؟
ساحل
پاسخ
بلی عزیزم قبلش حتما بهم اس بده
مهناز مامان روزبه
27 دی 92 20:58
سحرجان تبریک و بازهم تبریک
ساحل
پاسخ
ممنونمممممممممممممم
مامان
28 دی 92 9:29
سلام سحر عزیزم.ببخشید کارتون لولا و چارلی برا فروش ندارید؟؟ یک سوال دیگه چه جوری می تونم یک ویدیو رو از یو تیوب دانلود کنم با اینکه اینترنت دانلود منجر هم نصب کردم اما پیام دانلود نمی آد؟؟ ممنون می شم کمکم کنید؟
ساحل
پاسخ
عزیزم فعلا ندارم اما بزودی اضافه میشه. باید دانلود منیجر باشه. اگر نمیاد حتما مشکل داره . دوباره سعی کن و فیلتر شکن هم نصب باشه .
مامان اریسا
28 دی 92 22:44
سلام ساحل جان.ازت خیلی ممنونم انشاالله به زودی کتابت رو ببینیم
ساحل
پاسخ
ممنون عزیزم. به امید خدا .
مامان شراره(راحله عباسی)
27 شهریور 93 0:31
مهربونم اسپلینگ رو از چه سنی و به چه روشی می شه به کودک آموزش داد؟
ساحل
پاسخ
مقاله های سایت رو بخون دربارش نوشتم گلم