هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

هیوای آسمانی من

دومین صدای هیوا به انگلیسی

1392/10/24 14:43
نویسنده : ساحل
1,489 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان همیشگی و یاران خوبم. 

 

قول داده بودم برای هر هفته با یک صدا از هیوا . بقولم عمل کردم. قبل از گزاردن لینک توضیحی مختصر می دهم.

گاهی اشتباهات تایپی یا حتی گرامری در نوشته های من وجود دارد. قبل از هر چیز عذر میخوام اما واقعا برام سخته وقتی وقتم کمه و باید براتون مطلب بنویسم. نوشتن این اشتباهات به منزله ادای اونها نیست. خواننده ای برام خصوصی گذاشته بودن ایراد گرفته بودن. عزیز وقت من بسیار کمه و علی رغم اونچه تصور کردید کودکان به هیچ وجه مقلد کورکورانه اشتباهات ما نیستند. دوستانی که بسته های من رو استفاده کردند میدونن بچه ها هم تلفظ هم ایرادات گرامری رو کلا تصحیح میکنن. این نظریه که هر چیزی رو بد ادا کنیم در ذهن بچه ها میمونه در حال حاضر هیچ جنبه و پایه علمی نداره.

و ما ایرانیها عادت کردیم بجای نوشتن مثبت ها منفی ها رو تذکر بدیم. بعضا سی دی هایی می خرم از بهترین سایتها باور کنید دو تا خرابه اما هرگز نشده تماس بگیرم اعتراض کنم. یا متن میخونم از اساتید بزرگ اشتباه داره هرگز بخودم جرات نمیدم چون فکر میکنم من از درون اون آدم و وقتش خبر ندارم . و البته من باز هم عذر میخوام از دوستان واقعا دارم سعی میکنم برای نوشتن هر هفته .

مساله دوم آدیو یا همان صداهایی که از هیوا میذارم صرفا برای اطلاع شما از آینده بچه هاست. من بدون هیچ تمرین و آمادگی قبلی از هیوا میخوام حرف بزنه. با تمام اشتباهات و حتی من من کردنها براتون صدا رو میذارم  تا واقعیت رو متوجه بشید.

هیچ چیزی رو به هیوا نمگیم تمام صحبتهاش همون لحظه از ذهن خودش میاد. میخوام بدونید فقط یک کودک دو زبانه هست که میتونه در آن واحد به زبان دوم فکر کنه و در همون لحظه حرف بزنه. در حقیقت حرفهاشو بدون تاخیر ترجمه که نه بیان بکنه. 

بعد از آپلود کردن دو یا سه صدای دیگر فکر کردم شاید دوست داشته باشید صدای مادر رو هم بشنوید:)))))))))) بدونید این مادر مربی خودش چطور حرف میزنه و وقتی مادر با کودک حرف میزنه پیشرفت و سرعت او در جواب دادن تا چه اندازه تغییر میکنه. 

زمانی که من با کودک حرف میزنم و از اون سوالاتی می پرسم آمادگی او برای پاسخ دادن خیلی زیاده. میدونه باید در چه موردی حرف بزنه و سریعتر ذهنش واکنش نشون میده. میتونه از دایره لغتی بالاش خیلی بهتر و گسترده تر استفاده کنه. برای همین از دو هفته دیگر سوالاتی رو می پرسم و هیوا جواب میده. البته بدون هیچ آمادگی و تمرین قبلی . :)

این صدای هیوا. لطفا کل لینک رو انتخاب کنید بعد رایت کلیک فرمایید سپس گزینه go to http///...  رو انتخاب کنید . صفحه جدیدی در سایت مگا آپلود باز میشه و میتونید صدا رو براحتی دانلود کنید.

https://mega.co.nz/#!c8JTnRLB!OjdwpEQtY0lpMdvN9F6vAgMt5btawuNMt0Qw8P1rl9s

 

پسندها (1)

نظرات (10)

❤خونه نمدی❤
24 دی 92 14:44
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به خونه نمدی بزن گیفت تولد -گیفت نوزاد-گیفت دندونی کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی منتظرت هستم www.namadi.ir ارسال به سراسر ایران با تشکر خونه نمدی
نسرین
24 دی 92 16:04
عزیزم همین که وقت میذاری ویه کلاس رایگان برای همه مادرها راه انداختی ممنون مطالبتون اینقدر مفیده که نمیدونم چه جوری ازتون تشکر کنم اگه کسی آزرده خاطرتون میکنه من از شما عذر خواهی میکنم
شيرين
24 دی 92 18:52
سلام گلم نتونستم دانلود كنم كاش مث قبليه ميذاشتيش اونو ريختم رو هاردم بهداد از گوش دادنش سير نميشه انگار ميدونه صداي يه گلدختر ايرونيه نازه از جنس خودشون برام ايملش ميكنييييييييييييييييييييييي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هي مستقيم و غ مستقيم بگو وقت ندارم آخه مگه درخواستاي من تمومي داره
ساحل
پاسخ
عزیزم دانلود راحته.همونطورى که گفتم عمل کن بدون فیلتر شکن. ازمدت بذار امردادگان یادم بمونه عزیزم
YSt9ZSYorte0Ph_jmnKxR8Axma1sTi07srMCGR5CrxA.
25 دی 92 1:07
سلام عزیزم سحر جان به خدا صدای دخترت رو میشنوم امید و تلاشم چند برابر میشه فقط میتونم بگم خسته نباشی سحر جان میدونم تجربه ات بیشتره منه برای همین از شما میپرسم دخترم 2 سال و 10 ماه و نیمشه اصلا پیش کسی نمیمونه حتی پدرش البته صمیمی میشه ولی خوب چون کسی نیست و نبوده که براش وقت بذاره با کسی نمیره کلاس پرورش خلاقیت دارم که دخترمم هم میاد کلاسه ولی میخوام یکم مستقل بشه و از من جدا بشه نمیدونم اصلا تو سن وابستگیه هنوز یا باید اقدام کنم با اینکه خودم دارم با راهنمایی های خودتون باهاش زبان کار میکنم ولی کلاس زبان گذاشتمش که یکم از من جدا بشه 1 جلسه رفته که سر کلاس نرفت و برگشت نمیدونم کارم درسته یا نه ؟ صبر کنم بازم بهتر میشه ؟ یا زبان مناسب نیست بذارمش مثلا باله ؟ اخه خودم اینجوری حتی نمیتونم مغازه برم یا یه کلاسی چیزی همش درگیر هستم با دخترم گفتم مثلا بره کلاس زبان و خودمم برم کلاس و یا حتی یکم درس بخونم تورو خدا بگو چکار کنم بد جوری گیر کردم اگه بتونی تا فردا جوابمو بدی ممنونم که برم کلاسشو انصراف بدم یا بذارم بمونه
ساحل
پاسخ
سمیرای عزیزم سلام. خوبی . دخترگلت چطوره. سن دخترت سنی هست که وابستگیش کاملا طبیعیه و اگر بخوای کمتر باشه باید خیلی اروم عمل کنی.بدترین راه کلاسه.اونهم زبان!!!!! اذیت میشه و از زبان متنفر نیشه. شما باید با تایم مشخص و برنامه اروم اروم پیشبری.پس کلاسو در این سن حذف کن و با یک مشاور خوب صحبت کن. کتاب کلیدهای برخورد با کودک 2 ساله انتشارات صابرین رو بخون. من و مامان داره کل کارارو. موفق باشی عزیزم. از بابت لطفت به هیوا ممنون بزودی صدای زیبای دختر خودت رو خواهی شنید
سمیرا
25 دی 92 1:19
سحر جون پست قبلی که برای دخترم پرسیدم از منه اسمم وارد نشده بود بسته و دوتا کارتون سفارش دادم یادت نره برام بفرستی 7143395706 کد سبد خریدمه
ساحل
پاسخ
عزیزم جواب دادم. بلی سفارشت ر میفرستم حتما
نسرین
25 دی 92 2:24
سلام دوست عزیز من با اجازه شما رو لینک کردم در ضمن چون برای تهیه بسته آموزشیتون خیلی تحقیق کردم وبعد تهیه کردم ودر حال حاضر خیلی خوشحالم از این انتخاب برای تشکر یه پست تو وبلاگ دخترم در رابطه با این بسته گذاشتم فقط برای قدر دانی از زحمات شما
ساحل
پاسخ
نمیدونم چطور تشکر کنم. ممنونم. واقعا متشکرم
maryam
27 دی 92 14:55
احسسسسسسسسسسسسسنت به هیوا جون و مامان مهربونش
ساحل
پاسخ
زهره مامان مرسانا
27 دی 92 20:33
سحر جان من هنوز موفق نشدم صدای هیوا رو بشنوم هر کار میکنم واسه من باز نمیکنه
ساحل
پاسخ
باز سعی کن. حتما میشه.
anisa
27 دی 92 20:58
سلام عزیزم . میتونم ازتون خواهش کنم مطالبش که راجع به مونتوسوری توی فیسبوک نوشتید تو اینستاگرام هم بدارید چون فیسبوک فیلتر بهش دسترسی ندارم.
ساحل
پاسخ
عزیزم نمیتونم. اینستاگرام خیلی محدوده. وقتش رو هم ندارم. صفحه اجتماعی نیست. مطالب رو در فیس بوک براحتی میتونید ببینید. و در سایت کودک سالم هم هست البته. دقیقا همون مطالب. که البته رد فیس بوک مطالب کمی بیشتره.
مامان شراره(راحله عباسی)
27 شهریور 93 0:40
عزیزدلمه هیواجون . خیلی عجیبه ولی از رو شکل نازش صداش رو قبلا خیل شبیه به این تو ذهنم تصور می کردم باور نمی کنم فدای این فرشته خوش صدا ااااا
ساحل
پاسخ