هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

هیوای آسمانی من

یک داستات به زبان انگلیسی

1392/9/29 14:44
نویسنده : ساحل
2,110 بازدید
اشتراک گذاری

روزهای ما بیشتر با کار می گذرد. اما این دلیل نمی شود با دردانه مان وقت نگذرانیم. دیشب یک عروسک درست کردیم که بزودی تصاویر را برایتان خواهم گذاشت. هیوا دیشب تمام داستان عروسک ساخته دست خودش را به انگلیسی بطور کامل برای من تعریف کرد. فیلم کامل این کار بزودی در سایت کودک سالم گزارده خواهد شد . هیوا تمام قصه را ساخته ذهن خود و به زبان دوم پردازش می کرد. این یعنی مهمترین خصوصیت دو زبانی. فکر کردن و بیان به زبان دوم همچون زبان مادری. 

 

از این ماه تبلیغات مربوط به بسته های play & learn  در نی نی وبلاگ موجود خواهد بود و من دوباره مجوز تبلیغ را دارم. پس براحتی میتوانیم در این باره با هم صحبت کنیم. 

 

بسته های آموزش زبان هم اکنون در شیراز در فروشگاه و انتشارات " امامزاده ای " برای خرید موجود می باشد و همینطور در کتابسرا و فروشگاه " کودکانه " واقع در خیابان معالی آباد .

 

در مشهد و همدان نیز نمایندگی فعال وجود دارد در تهران هم که کلیه مسولیت محصول با سایت من و مامان می باشد . امیدوارم بتوانیم در کنار هم کودکان را بیشتر با این روش بسیار جدید آشنا کنیم. امیدوارم مادران پس از کار با این بسته باور کنند می توانند بدون نیاز به کلاس و فقط با دانش خود هرچند کم به زبان انگلیسی ، خود مربی کودک خود باشند. 

خصوصیت دیگر این بسته همراه بودن و تقابل زمانی زیادی است که مادر و کودک با هم دارند. در طی آموزش انگلیسی کودک به نقاشی و درست نمودن کاردستی نیز می پردازد. بدینوسیله میتوان به جرات گفت این بسته نوعی تفکر خلاق و محوریت کار خلاق را در کودک نیز ایجاد میکند. سه کار همزمان با هم و همسو با یکدیگر انجام می شود. 

1 . آموزش غیر مستقیم زبان انگلیسی

2 . مکالمه و آموزش لغات به زبان انگلیسی

3 . گذراندن وقت در کنار هم و صحبت به زبان مادری.

4 . ایجاد روحیه همکاری و خلاقیت در کودک توسط درست نمودن کاردستی.

5 . تحریک قریحه هنری و استفاده از ذهن خلاق کودک در طی انجام نقاشی در راستای آموزش لغات.

6 . تبدیل روند خشک آموزش زبان انگلیسی به یک کلاس کوچک و عاری از آموزش.

7 . ترغیب کودک به پرسش لغات جدید و ایجاد علاقه ذاتی برای آموختن زبان دوم.

و .................

 

دوستان لطفا لطفا و لطفا تجربیات خود را در هنگام استفاده از این بسته برای من بنویسید. ایمیل کنید یا در وبسایت بگذارید. اجازه دهید دیگر دوستان نیز از تجارب و نظرات شما بهره مند شوند.

متذکر می شودم تهیه این بسته در شیراز بصورت حضوری نیز در دفتر من امکان پذیر است . تمامی کتابها و سی دی های موجود در سایت مادران امروز جزو آموزش زبان دوم برای کودکان می باشند. 

صرف هزینه برای آموزش مفید است. کتابها را حتما تهیه کنید. چون تعداد بسیار کم است.

برای مشاوره در هر مورد حتما فرم درون وبسایت را تکمیل کنید. من با شما تماس می گیرم و بصورت رایگان مشاوره داده و با هم صحبت می کنیم.

 

 

پا نوشت :

به مناسبت آغاز زمستان ، فصل تولد دخترم و نزدیک شدن به تولد فصل زمستان در یلدا بست های play & learn با تخفیف بسیار ویژه در دسترس شما قرار گرفت. این تخفیف فقط تا 18 دی ماه ادامه خواهد داشت.

موفق باشید.

پسندها (1)

نظرات (14)

مامان آرشين
25 آذر 92 16:03
خيلي دوستون دارم دلم ميخواد دنياي خيالي رو تو ايران بسازيم.. كاش با پرورش صحيح كوچولوهاي پر استعداد بتونيم... كاش بتونيم استعداداشون رو ناديده نگيريم... كاش واقعا دست در دست هم دهيم به مهر ميهن خويش را كنيم آباد...
ساحل
پاسخ
ممنون عزیزم. منهم همینطور. این اروزی قلبی منه. در کنار هم خواهیم توانست به امید خدا
مامان سما
25 آذر 92 20:05
سلام سحر جان تولد هیوای زیبا مبارک . قیمت با تخفیف چثدر میشه اگر دو سری بخوام یا بیشتر بازم تخفیف داره؟؟
ساحل
پاسخ
ممنون عزیزم. بلی برای مشتریانی که مقدار خرید بسته ها محصولات یا کتابهایشان زیاد باشد تخفیف ویژه ای در نظر میگیرم. الان قیمت بسته از 60 هزار تومان به 50 هزار تومان رسیده. اگر چند کار رو باهم بگیرید باز هم بیشتر تخفیف داریم.
مامان محیا
26 آذر 92 14:26
سلام دوست مهربونم.خوش به حال شما که دخترتون اینهمه با استعداد و باهوشه و خوش به حال هیوا جون که مامانش پر انرژی و فعال و مهربونه. عزیزم ما با تراشه های الماس بیشتر از مرحله دوم نتونستم پیش بریم. الان میخواستم برای محیا مجموعه آواورزی با سی بی لک را سفارش بدم به نظر شما کار و وقت گذاشتن زیادی میخواد یا نه؟ راستش دوست ندارم مثل تراشه های الماس نیمه کاره بمونه. اوایل اسفند اگه خدا بخواد زمان زایمانمه و نمیدونم با یه نوزاد دیگه زمان کافی برای محیا خواهم داشت یا نه.و یه سوال دیگه مجموعه فعالیت آموزشی برای بچه های 3.5 تا 4 سال مبتکران را با هیوا جون کار کردید؟ به نظر شما خوبه؟ مجموعه شما را هم شروع کردیم البته اگه محیا از کارتون پپا پیگ دل بکنه بیشتر وقت میذاریم .
ساحل
پاسخ
sسلام عزیزم. بلی مجموعه بسیار خوبی هست و با تراشه ها خیلی فرق داره. با قصه و تصویرهای رنگی کار میکنه. زیاد وقت نمیبره. چون خیلی اروم پیش میرید. قدم نورسیده مبارک عزیزم. میوبمست.
زهره مامان مرسانا
26 آذر 92 16:25
سلام تولد دختر نازتون مبارک. سحر جان سی دی ها و کتاب کی به دستم میرسه چند روز طول میکشه؟ منم چند روز پیش سفارش دادم دیگه تخفیف شامل حالم نشد
ساحل
پاسخ
زهره عزیزم. هنوز یکی از کارتونها به دستم نرسیده برای ارسالت. بنابراین شما هم شامل تخفیف میشی. شماره حسابت رو برام بذار من مبلغ تخفیف خورده رو که 10 هزار تومانه برات میفرستم عزیزم. خیلی ازت معذرت میخوام بابت اینهمه تاخیر
فرانک
26 آذر 92 23:55
سلام ساحل جان . عزیزم مشکلی در ارسال کارتون pega pigs پیش اومده. ما همچنان بعد از حدود 3 هفته منتظر ارسال اون هستیم. ممنون عزیزم.
ساحل
پاسخ
واقعا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من دو هفته پیش بسته رو برات ارسال کردم..... امروز پیگیری میکنم شماره ارسال رو برات میذارم عزیزم.... فرانک جان من 21 برات فرستادم . اینهم شماره مرسوله برای پیگیری عزیزم: 43752000611900382932 حتما به من هم خبر بده عزیزم.
فهيمه
27 آذر 92 10:23
سلام سحر جان ج.ادرس و تلفن نمايندگي مشهد رو ميدي؟ضمنا كتاب ها رو هم داره يا نه؟و تخفيف براي نمايندگي ها هست؟من يه پسر 5ساله و يه پسر 16ماهه دارم.براي هر دو تاشون قابل استفاده ست؟ممنونم از وقت و سرمايه عاطفي,مالي و جاني كه ميذاري عزيز عز.
ساحل
پاسخ
عزیزم این آدرس مشهد نمایندگی خرید در شهرستان مشهد خانم پناهی مدیر نی نی سنتر لینک خرید در سایت http://www.mercimaman.ir/products.php?214 همراه 09378817194 بلی برای هر دو قابل استفادتس. ضمن اینکه اگر از سایت خودم کتاب هم تهیه کنی برای اون کوچولوی دومت خیل زیاد موثره و برای دومی هم خیلی خیلی جالبه. بهت توصیه میکنم سایت و قسمت کتابهارو ببین حتما. باز هر سوالی داشتی در خدمتم عزیزم.
زهره مامان مرسانا
27 آذر 92 19:20
قربونت برم عزیزم مرسی نمیخواد اگه میشه تو اون رنج قیمت واسه مرسانا یک سی دی چیزی اگه میشه بفرست اگر هم که نشد فدای سرت عزیزم
ساحل
پاسخ
عزیز دلم به چه اسمی ثبت کرده بودی؟ برات گتاب میفرستم بجای اون ده تومن. ببین مطمئنم خوشت میاد اگر باز خواتسی زود سفارش بده چون تعداد کمه
مامان رادمان
28 آذر 92 2:04
سلام.من می خوام این بسته ها رو برای پسرم بگیرم فقط می خوام بدونم من که زبان خودم خیلی ضعیف هست با مشکل مواجه نمیشم .در ضمن من تا ده روز دیگه میام شیراز این کتاب ها که گفتید توی فروشگاه کودکانه معالی آباد موجود هست ؟
ساحل
پاسخ
سلام دوست من. شعار کار ما این هست که نیازی به درک بالای زبان دوم رو مادر نداره. ضمنا وقتی نیمه کار برسید و پیشرفت بچه ها رو ببینید خودتون شدیدا ترغیب میشید برید دنبال یادگیری زبان. بلی هست. در فروشگاه امامزاده ای هم هست و در دفتر خودم هم با حضور خودم در خدمتم. موفق باشی
فرانک
28 آذر 92 23:38
سلام ساحل جان ممنون که چون همیشه با سرعت و دقت نظر پاسخگویی . با تشکر فراوان. پیگیر میشم.
ساحل
پاسخ
مامان مرسانا
29 آذر 92 15:53
سحر جان من اینترنتی که سفارش دادم اس مس واسم اومد . به اسم خودم ثبت کردم هم play &learn و هم simply kids سفارش دادم و حدود نود و خورده ایی شد مگه سفارشم ثبت نشده؟ من به انتخاب شما اطمینان دارم عزیزم ممنون میشم این کتابی که خودتون میگین و هم بفرستین . مرسی
ساحل
پاسخ
بلی زهره هاشمی. چشم. میفرستم برات.
فهيمه
29 آذر 92 19:38
سلام ساحل جون.من فرم توي سايت مادران امروز رو پر كردم مشاوره ميخواستم براي اموزش زبان .من مشهدم ميخواستم بدونم مشهد هم كتاب هاتون رو دارند؟و تخفيف بسته رو هم دارند خانم پناهي؟من زبانم در خواندن و نوشتن عاليه اما متاسفانه در شنيدن و صحبت كردن ضعيفم.اما پدرش زبانش عاليه. ولي وقت نداره!
ساحل
پاسخ
salam azizam.majburam english benevisam. Na unja takhfif nist moteasefane.ketaba faghat dar site khodame. Daneshe zabanit lazem nist ziad bashe.aslan negaran nabash.formeto gereftam etelaa ham dadam ke ta 4 ruze bad tamas migiram.farda mzangam golam.
سعیده
1 دی 92 11:45
سلام سحرجان تولد هیوای نازنین روتبریک میگم عزیزم امید که شاهد موفقیت روزافزونش باشی دوستون دارم
ساحل
پاسخ
ممنون عزیزم.
مامان شراره(راحله عباسی)
27 شهریور 93 1:36
عزیزم فروشگاه معالی آباد که گفتید با نام کودکانه آدرس دقیقش چیه سی دی simply kidsو سی دی خودتون و کارتون ها رو هم داره
ساحل
پاسخ
بلی اما از سایت تهیه کنیبهتره
مامان شراره(راحله عباسی)
27 شهریور 93 9:29
مهربون فروشگاه کودکانه اگه از مجموعه کار خودتون داره جدیدش هست ضمیمه رو هم داره؟
ساحل
پاسخ
از سایت تهیه کنی بهتره عزیز