هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

هیوای آسمانی من

توضیحی درباره فرمهای مشاوره

1392/9/20 14:31
نویسنده : ساحل
1,306 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان خوبم. لازم دانستم چند مورد رو بنویسم و توضیح بدم. هم برای اطلاع دوستان هم برای ممانعت از هرگونه سوء تفاهم . شما فقط خریداران مجموعه من نیستید دوستان خوب من هستید و مادرانی که خود در حال مربی شدن هستند پس باید از همه چیز بطور واضح با خبر باشید. 

چندی پیش قرار بود در فرم های ثبت نام مشاوره که در سایت مادران امروز موجود هست ، ما یک آیتم دیگر داشته باشیم تحت عنوان " آموزش مکاتبه ای " . 
قرار بر اینب ود که دوستانی که مجموعه play & learn رو تهیه کردن بتونن برنامه هفتگی مخصوص به کودک خودشون رو از من بگیرن. بعد از کمی تفکر در این باره این آیتم رو بهتر دیدم حذف کنم به چند دلیل : 

اول دوستان شعار ما این است " هر مادر یک مربی است " . وقتی بسته رو تهیه میکنید و میخونید کاملا متوجه میشید که نیازی به مربی ندارید چون قرار است تمام کارها رو خودتون انجام بدید و کودک هم با شما آموزش ببینه. در این میان ممکنه بخاطر جدید بودن روش و اینکه واقعا و حقیقتا این بسته اولین بسته آموزشی جامع بدون مربی و غیر مستقیم برای کودکان زیر 6 سال هست ، متوجه بشید خیلی سوالت دارید و نیاز دارید نویسنده به شما کمک کند. 

برای این منظور فقط کافی بود فرم رو تکمیل کنید و متذکر بشید بسته رو تهیه کردید و نیاز به مشاوره دارید. ببینید شما برنامه رو دارید. هفته به هفته . مو به مو . برای تمام اقلام موجود در بسته. علاوه بر اون وقتی خرید میکنید من از این به بعد برنامه خاصی رو که در این تاپیک و سایت گذاشتم تحت عنوان " برنامه آموزشی 1 تا 3 سال و بالای 3 سال " را در بسته شما خواهم گذاشت بصورت کپی. تا بهتر بتوانید دسترسی داشته باشدی و نیازی به اینترنت و مراجعه به سایت نداشته باشید. پس همه چیز کامله فقط من باید کمی کنار شما همراهی کنم شما رو. 

دوستانی که تماس گرفتن میدونن تمام سوالات رو جواب میدم. وقتی فرم رو تکمیل میکنید من خودم شخصا با شما تماس می گیرم حتی دوست ندارم برای تماس تلفنی هزینه قبض تلفن هم داشته باشید. چون شما قبلا هزینه کردید و بسته رو خریداری کردید. پس برای همین من اون آیتم رو حذف کردم. چون شما کاملا توانا هستید به انجام روش و من هم راهنمایی میکنم. حتی اگر هر هفته هم مشکلی داشته باشید بعد از تماس اول خودتون میتونید با دفتر من طبق روزهایی که در صفحه اول تاپیک و سایت خودم هست تماس بگیرید. نه تنها برای خرید محصول ، بلکه برای خرید هر سی دی آموزشی چه زا سایت من چه هر سایت دیگری میتونید فرم پر کنید و من تماس می گیرم. 

دوم من هنوز هیچ مربی دیگری رو برای مشاوره برای محصولم تایید نمیکنم و ندارم. برنامه ای اگر داده میشه بجز برنامه درون بسته من اطلاعی از درست بودن اون ندارم. 

دوستان اگر تمایل دارند با من مشاوره کنن در سایت خودم فرم رو تکمیل کنند لطفا . تا من شرمنده اونها نشم . من برای تماس و مشاوره و دادن برنامه مربوط به مجموعه به منظور راهنمایی شما هیچ هزینه ای نمیگیرم. در صورتی که تماسی گرفته شد از طرف من و هزینه ای درخواست شد من تایید نمیکنم. برای همین فقط در سایت مادران امروز فرم رو پر کنید و البته در سایت مرسی مامان هم خانم پناهی داردن این امکان رو فراهم میکنن برای مشاوره با خود من. 

تعداد تماسها زیاده. من هم مثل شما کارهای خانه دارم بچه دارم :) دو سه کار رو دارم همزمان انجام میدم اگر کمی طول میشکه من معذرت می خوام . میدونم دوست دارید سریع تماس گرفته بشه و میدونم متوجه هستید دوست دارم با انرژی باهاتون صحبت کنم. سعی میکنم یک هفته بیشتر طول نکشه . فقط یک بار تماس می گیرم اگر شماره خاموش باشه یا پاسخ ندید منتظر تماس خودتون خواهم بود. تمام فرم ها رو من پرینت شده دارم. اگر باز مشکلی داشتید زمان تماس کافیه اسمتون رو بفرمایید من تمام اطلاعات قبلی رو و صحبت هامون رو یادداشت کردم و کاملا شما و کوچولوتون رو میشناسم. 

 

موفق باشید.

پسندها (1)

نظرات (1)

زهره مامانی مرسانا
20 آذر 92 20:31
سلام سحر جان . من متوجه نشدم ایا من فقط سی دی simply kidبخرم یا سی دی های دیگه رو هم بخرم مرسانا یک سال و پنج ماهشه و کتاب play and learn هم میخوام بخرم اخه شما تو سایت تون نوشتین واسه یک سال و یک سال به پایین همین سی دی کفایت میکنه اگه یادتون باشه گفتم سی دی بی بی انیشتن گرفتم ولی خداییش نسبت به اونچه که تعریف میکردن خوشم نیومد . ممنونم خانمی که با حوصله به سوالاتمون جواب میدید