هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

هیوای آسمانی من

لیست کارتون های کودکان همراه با سن و خصوصیات آنها :

1392/9/6 16:58
نویسنده : ساحل
34,037 بازدید
اشتراک گذاری

لیست کارتون های کودکان همراه با سن و خصوصیات آنها : 

پیش از پرداختن به این مقوله متذکر می شوم ، کلیه سنین یاد شده تجربه شخصی من بعنوان یک مدرس زبان کودک می باشد و جنبه شخصی ندارد. لذا دوستان میتوانند ضمن شناخت

استعداد و سلیقه کودک خود به خرید در سنین بالاتر یا پایین تر نیز اقدام فرمایند.

 ضمنا سایت من و مامان و نی نی سنتر را بعنوان مرجع مناسب خرید با کیفیت همراه با پشتیبانی و  معرفی میکنم. 



little princess /   سه سال به بالا . در مورد این باید بگویم شخصیت پرنسس کوچولو یک شخصیت لوس و زیاده خواه است و برای هر چیزی جیغ میزند. این میتواند در سن هر

کودکی مخرب باشه. چون میدانید  بچه ها چقدر سریع با شخصیت های زیبای این انیمیشن ها خو می گیرند و الگوبرداری میکنند. باید زمان پخش این محصول در کنار کودک باشید. 

 



peppa pigs /  بالای 2 سال . محصولی بسیار زیبا همراه با کاراکترهای خوک. شمال دو بچه خوک و یک مادر و پدر و طی روند کلی هم به قصه گویی های بسیار زیبا مشتمل بر آداب اجتماعی ، روشهای تربیتی و

آموزش ضمن دیدن تصویر می پردازد. همچنین در آخر هر دی وی دی برنامه هایی برای بازی کودکان طراحی شده که کودک ضمن بازی با آنها میتواند بطور همزمان به یادگیری رنگ و اعداد

و اشکال و دیگر موارد نیز بپردازد.

علاوه بر این روند کلی این کارتون به کار بر روی جملات کوتاه می پردازد. که برای سن بالای 2 سال بسیار مهم است. بخصوص که این روند ضمن دیدن تصویر و بطور ناخودآگاه و غیر

مستقیم نیز باشد. 



cailou /  سن بالای 3 سال .کارتونی بسیار زیبا و آموزنده همراه با جملات کوتاه می باشد. 



Mazzy / بالای 2 سال و نیم.این مجموعه با کیفیت بسیار عالی برای کار بر روی جملات کوتاه طی سری داستانهای بسیار جذاب و رنگهای بسیار زیبا برنامه ریزی شده است. 



barney / سن بالای 3 سال. من وقتی دخترم کوچک بود این کار رو براش دانلود کردم. خوب چون مکالمت زیاد هست و باید حتما متوجه بشی مکالمات رو همراه با بازیها وقتی 5 ساله بود م میذاشتم با دقت

میدید و خیلی بهتر متوجه میشد. برای همین کلیه محصولاتی که کارهای بلند هستند و داراری مکالمات و بازیهای طولانی رو در سن بالاتر توصیه میکنم. 



Disney Mickey Mouse / بالای 4 سال. این محصول رو بخصوص برای دختران خیلی توصیه میکنم. به علت میکی ماوس شخصیت قدیمی و دوست داشتنی که داره. داستان ها

جالب و کودکانه هستند. 



Dora The Explorer 2 بالای 4 سال مجموعه ای که شنیدم برای دختران بخصوص خیلی جالبه. من هنوز امتحان نکردم. چون سلیقه بچه ها بخصوص در سن بالاتر بواسطه

انتخاب خودشان با هم متفاوت هست . 

 



- Bob The Bob the Builde بالای 4 سالاین کا رو بیشتر بواسطه وجود کاراکتر محیوی پت پستچی همگی به یاد داریم. خوب این محصول هم به همان زیبایی و قدمت انگلیسی زمان خودمان است . 



Friends Tigger & Pooh/بالای 4 سالاین محصول هم محبوب نه تنها کودکان بلکه مادران نیز هست. وجود کاراکترهای محبوب و صمیمی و ساده به محبوبیت آن نیز می افزاید.

مکالمات کمی طولانی هستند . اما داستانها جذاب و تکراری نیز نمی باشند.

 

 

دوستان مجموعه های زیر را می توانید از سایت http://www.mercimaman.ir/ تهیه نمایید. محصولات زیر یکی از جدیدترین محصولات زبان

انگلیسی است که از هفته اینده در سایت مادران امروز نیز قابل خرید می باشد برای رفاه حال عزیزان.  

 

My Little Pony  بالای 3 سال . مجموعه  My Little Pony مجموعه ای بسیار شاد و جذاب و آموزنده برای کودکان می باشد . این مجموعه با انتخاب رنگ های بسیار شاد و انیمیشن 

بسیار قوی  توجه کودکان را به خود جلب می کند . این مجموعه در آمریکا و ونکور تهیه شده است . دارای شخصیتهای کارتونی معروف و بسیار زیبا می باشد .

 

Ben and Holly's little kingdom /  بالای 2 سال و نیم .مجموعه ای جدید از شرکت nickjr.سازنده آن همان سازنده مجموعه موفق peppa pig می باشد.

این مجموعه داستان یک شاهزاده خانم کوچک به نام Holly و دوستش بن را نشان می دهد . 

 دیدن و تهیه آن را به تمامی عزیزانی که قبلا کارتون زیبای peppa pig  را تهیه و لذت برده اند توصیه میکنم.  همانطور که ذکر شد سازنده این مجموعه نیز همان سازنده مجموعه زیبای پپا

پیگ می باشد.

 

 

مجموعه زیبای تقويت زبان Doc Mcstuffins /  بالای 3 سال .اگر ماهواره داشته و کانال زیبای دیزنی را داشته باشید حتما با شخصیت و تم این کارتون نیز آشنایی دارید. ضمن آموزش جملات کاربردی و زیبا به آموزش مشاغل و کاربرد هر کدام با بازی و بصورتی کاملا کودکانه می پردازد . خرید این محصول را نیز به عزیزان توصیه میکنم.

 

جورج کنجکاو curious georg / بالای 3 سال . جورج  کنجکاو شخصیت اصلی از یک سری از کتاب های محبوب کودکان به همین نام می باشد ، نوشته شده توسط هانس

آگوستو ری و مارگارت ری است.

داستان این کتاب ویژگی های یک میمون قهوه ای کنجکاو به نام جورج، است با یک مرد کلاه زرد در آفریقا آشنا می شود. تصاویر زیبا و رنگارنگ و شخصیتهای زیبای درون آن هر بیننده ای

را بطرف خویش جذب می کند.  

 

مجموعه آموزش زبان Word World/ بالای 2 سال و نیم . همانطور که از نامش پیداست به آموزش کلمات فقط از طریق کارتون و با استفاده از تصاویر زیبا و رنگارنگ و بسیار جذاب می پردازد. این کار برای هماهنگی با عزیزانی که مجموعه من را تهیه کرده اند توصیه می شود.

 

مجموعه peg + cat / بالای 2 سال . مجموعه تولید شرکت PBS امریکا می باشد و شخصیت اصلی آن  peg که با یک گربه انیمیشن جذاب و پر محتوایی را تهیه کرده اند .  با کمی

تعلل و تفکر

در تصاویر موجود در سایت میتوانید بخوبی دریابید دیدن این شخصیت زیبا و دوست داشتنی همراه با یک گربه چقدر در آموزش غیر مستقیم کودکان میتواند موثر باشد.

 

مجموعه jojo circus /  بالای 3 سال. مجموعه ای بسیار زیبا و جدید که تصوایر و شخصیتهای بسیار زیبایی دارد. اهمچنین یک مجموعه یادگیری موضوعات پیرامون کودکان به صورت 

تعاملی و زبان انگلیسی می باشد و در آخر هر قسمت یک شخصیت سوم از جوجو می پرسد امروز چه یادگرفته است ؟

 

 

 



لیست محصولات انگلیسی غیر کارتون : 



mommy & me /  سن زیر 4 سال مجموعه تصویری همراه با بازی تمام اشعار معروف انگلیسی. مناسب برای پیشرفت در یادگیری زبان انگلیسی  . 



classical baby / برای هر سن . بهترین محصول بریا ارتقا هوش موسیقیایی و انگلیسی کودک. همراه با بهترین آهنگهای کلاسیک به زبان کودکانه همراه با اشعار شکسپیر و کارکتر

محبوب و دوست داشتنی. 



Alpha blocks سن بالای 4 سال برای بالا بردن مهارت خواندن و نوشتن و شناخت حروف انگلیسی و صداها از طریق مهارت دیداری. 



baby boost  / سن بالای 2 سالشامل اشعار انگلیسی . بهمراه تصویر. 

 

آموزش زبان انگلیسی: مجموعه فیشر پرایس Fisher Price / سن زیر 2 سال . مجموعه بسیار جذاب فیشر پرایس یکی از بهترین نمونه ها برای آموزش مفاهیم اصلی به خردسالان و آموزش لغات و اصطلاحات انگلیسی به کودکان سه ماه به بالا است. این مجموعه با سه شخصیت عروسکی میمون، قورباغه و حلزون و استفاده از تصاویر بسیار زیبا، با کیفیت و رنگ آمیزی زیبا بچه ها را پای تلویزیون نگه می دارد و برای آموزش غیر مستقیم به آنها یکی از بهترین گزینه هاست.

لینک خرید : http://www.mercimaman.ir/products.php?88&sid=8c3014cb3529e091ce1db4b52ce13199

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فهيمه
3 آذر 92 14:46
سلام سحر عزيز ع.ممنون برأي توضيح سي دي ها.اما يك سوال؟ من سي دي peppa,alpha blocks ,بي بي انشتين,your baby can read, brainy baby رو دارم اما موندم حالا كه تعداد سي دي ها زياده با چه روندي اينا رو بذارم براي بچه هام.يه پسر 5ساله و يك پسر 15ماهه دارم.ممنون ميشم راهنماييم كنيد؟
ساحل
پاسخ
فهمی عزیزم اینهمه سی دی رو برای بچه زیر 2 سال!!!!!!!!!!!!! فقط از نظر من میتونی بیبی کن رید رو کار کنی اونهم خیلی محدود. چون این سی دی مال 2 سال به بالاست. بقیه مال سنین بالتره عزیزم.
فهيمه
4 آذر 92 9:59
سلام ساحل عزيز اما من يه پسر 5ساله هم دارم فكر كنم !!! منظورم بيشتر پسر بزرگم بود و شيوه تكرار ديدن سي دي هاش.؟
ساحل
پاسخ
فهمیه جان میشه دوباره سوالت رو بنویسی. هرچقدر میگردم پیدا نمیکنم تا یاد بیاد تو چی گفتی من چی گفتم
مامان کیامهر
5 آذر 92 14:07
ممنون سحر جان .peppa pig فوق العادست . یه مزیتی که علاوه بر آموزش زبان داره اینه که خیلی خیلی شاده و خندیدن را واقعا به بچه یاد میده . باز هم ممنون از وقتی که بی چشم داشت میذاری
ساحل
پاسخ
خوشحالم از شادی هر دوی شما عزیزم.
فهيمه
5 آذر 92 14:49
Site : http://mardanekoochak.niniweblog.com سلام سحر عزيز ,ممنون برأي توضيح سي دي ها.اما يك سوال؟ من سي دي peppa,alpha blocks ,بي بي انشتين,your baby can read, brainy baby رو دارم اما موندم حالا كه تعداد سي دي ها زياده با چه روندي اينا رو بذارم براي بچه هام.يه پسر 5ساله دارم.ممنون ميشم راهنماييم كنيد.
ساحل
پاسخ
وای ببخشید من فکر کردم گفتی 5 ماه!!!!عذر میخوام عزیزم. آلفا باکس رو خوبه بذاری اما لطفا باهاش کار نکن. بذار خودش یاد بگیره. در مجموعه بعدی من ورک شیت هست برای آموزش الفبا . یور بیبی کن رید که خیلی براش دیر شده کاش قبلش باهام هماهنگ کرده بودی . برای سن 2 سال هست. پپا خوبه برینی هم خوبه. برینی باید حتما توانایی درک انگلیسی خوبی داشته باشه عزیزم. چون جنبه علمی آموزشی هم داره. برینی رو هفته یا دو روز بذار. آلفا باکس رو هفته ای دو روز. این چهار روز. پپا رو میتونی سه بار در هفته بذاری. باز هم سوالی بود در خدمتم.
فهيمه
6 آذر 92 19:28
ممنون ساحل عزيز از راهنماييت
ساحل
پاسخ
خواهش مي كنم عزيزم