هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

هیوای آسمانی من

کتاب کاردستی

1392/8/16 17:54
نویسنده : ساحل
1,790 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان دانستن یک زبان حق هر کودکی است. و بهترین سن آموزش زبان دوم زیر 6 سال است. به یاد داشته باشید همانطور که اسفنج آب را جذب میکند ، ذهن این کودکان بدون هیچ فشار و تنها با کمی برنامه و تمرین همچون اسفنجی انگلیسی را جذب خواهد کرد. پس در این راه با این نوگلان همراه باشید. با کمی وقت میتوانید کودکانی داشته باشید که از پیشرفت روزانه آنها انگشت به دهان بمانید. 

آرزوی هر مادری پیشرفت کودکش است. اما نباید از هر روشی برای بروز کردن کودک استفاده کرد. باید مراقب لحظات شیرین کودکی او بود. باید فقط و فقط بازی کرد. همیشه به خاطر داشته باشید این کودکان فقط با بازی است که میتوانند کودکی مفید همراه با آموزش داشته باشند. در گیر و دار وبلاگها و سایتهای بسیار همیشه خود انتخاب کنید. بخوانید و تحقیق کنید. و بدون دیدن تاثیر یک کار سریع آن را تهیه نکنید. به داشتن مجوز و اثر گذاری و نوع چاپ و کیفیت دی وی دی اگر در حال خرید سی دی هستید بسیار توجه کنید. شاید داشتن یک دی وی دی بی کیفیت و بدون لیبل و چاپ برای شما عادی باشد و با دیدن همان هم شما به هدف خود برسید ، اما شما در حال تهیه محصولی برای کودک خود هستید. برای چیزی که چشمان زیبای او میبیند حتما ارزش قائل هستید. دیدین یک دی وید زیبا با چاپ خوب با کیفیت خوب برای کودان بسیار تاثیر گذار است. این را از زبان یک مادر بشنوید. 

افتخار میکنم به داشتنن همگی. اآنهایی که افتخار دادید کار رو تهیه کردید و اآنهایی که میخوناید و همراهید. بخاطر داشتن شما من روز بروز بیشتر انرژی میگیرم. همیشه دوست داشتم روی کودکان زیر 6 سال کار کنم. ایران ما سرشار از کودکان باهوش هست. کودکانی که توانایی و قالبیت زیادی دارند. اما یا در شهرهای بدون امکانات هستن و یا بی اطلاع. من دوست دارم مادرهای ایرانی بدون نیاز به ابزار و مربی و کلاس بدون صرف هزینه های گزاف بتوانند به تنهایی کودکان خود را آموزش دهند. و این آموزش کاملا غیر مستقیم باشد. من دوست دارم کودکان بازی کنند و یاد بگیریند. کودکی کنند. و از همراهی کنار مادر لذت ببرند. برای همین عمده کارهای من روی محور " همراهی مادر و کودک " میچرخد. حتی در ماشین و خواب هم یادداشت میکنم چیزهایی را که به ذهنم میرسد. کامنته و پستهای شما را مینویسم برای کارهای بعدی. در کارم همیشه وجود مادران حضور گرمی دارند و بسیار از این وجود نازنین استفاده میکنم. 

متاسفانه در کار مجموعه اجازه خیلی کارها را نداشتم. یکی داشتن تصویر بود. ادراه ارشاد مجوز گذاشتن تصاویر و ترجمه منابع کودک را به من نمیداد. همینطور اجازه نام بردن از نام ویدیو یا سی دی . چون در آن صورت باید سی را همراه با کار میکردیم و مططمئنا با چاپ کتاب موافقت نمیکردند. بهمین خاطر من در حال حاضر برنامه زیر 3 سال و بالای 3 سال را بصورت کاملا باز نوشتم برای عزیزان. 

و از امروز کار دیگری را با کمک هم آغاز خواهیم کرد. 

وجود عنصر " کاردستی " و " نقاشی " در روش ما بسیار حیاتی است. منابع بسیاری برای ایده در این دو مورد وجود دارد. که من در مجموعه خود به برخی از آنها با تصویر اشاره کردم. 

اکنون منابع خارجی و سایت های بسیاری در دست من است که همگی ترجمه شده و در اختیار شما قرار خواهند گرفت. این روشها با تصویر خواهند بود و در ارتباط با مجموعه و آموزش زبان و کلمات انگلیسی. من بصورت روزانه کارها را خواهم گذاشت و بزودی کلیه کارها بصروت یک کتاب جامع کاردستی در خواهد آمد. 

کارها را در وبلاگ گذاشته و در اینجا نیز مینویسم. در سایت مادران امروز نیز نوشته خواهد شد. 

کلیه کارها با نام بردن از قسمتهای مختلف کتاب اول play& learn English خواهد بود . 

علاوه بر این فلش کارتهای جدیدی بصورت جداگانه بزودی در اختیار شما برای خرید قرار میگیرد که در راستای کار زبان انگلیسی می باشد. 


امیدوارم همراه با شما در کنار هم روزی برسد که تمام کودکان من در هر جای این ایران هر روستا هر ده هر شهر کوچک قادر به صحبت به زبانی دیگر باشند. در کنار تکلم زیبای زبان شیرین فارسی. 

همراه مشتاق خواندن پیشرفت کودکان خود هستم و مشتاق خواندن نظرات شما. 

موفق باشید.

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان بابای الیسا
16 آبان 92 20:59
دوست عزیزم خصوصی داری .


عزیزم با شماره من تماس بگیر. در سایتم هست. هم دفترم هم موبایلم. 091309402927

و 07112308657
شيرين
17 آبان 92 23:04
سلام عزيز بسته زبان دوسه روزه رسيده دستت درد نكنه واقعا عاليه من خودم كه از شنيدن سروداش اصلا سير نميشم بايد روش حك ميكردي 0 تا 30 ساله كه من باشم
فلش كارتاي باكيفيت و سي دي و دي وي دياي با كيفيت و قاب عالي و مضمون خوب و پر محتوا خلاصه ظاهر و باطنش خيلي توپه .خ خوب همه چيو تلفيق كردي اگه تصوير و ويديو داشت همه چي تموم ميشد البته زيادم ضروري تبوده چون رو شنوايشون تاكيد كردين و قراره خوب شنيدن كار بشه. راستي ماماناي عزيز اگه خوب نگه داري كنن واسه نوه هاشون هم مفيده چون اولا حالا حالاها رو بورسه دوما آدم شعري رو كه بچگياش حفظ كرده و باش خاطره داره بهتر ميتونه به بچش ياد بده و لذت بي پايان مي بره ازش.
نم نم باران سبب بيداري خاك گشته و آن را شكوفا ميكند،خرد هم ناگهان پديد نمي آيد، زماني بس دراز مي خواهد و رواني تشنه باران
بابت اينكه روان كودكان مارو تشنه ميكني و باران هم ميباراني ممنون.


. عزیزم خیلی لطف کردی و بهم خیلی انرژی دادی. من دو تا دی وی دی تصویری هم دارم در پک . روش آرم و علامت کار خودم هست

حتما اونهارو ببین.

امیدوارم بتونی حسابی کار کنی

موفق باشی و بارانی و سبز.
شيرين
18 آبان 92 2:02
ديدم دي وي ديارو ايول عاليه كورو بينا ميكنه واسه ترجمش مشكل دارم عزيز به چندتا مادر كه بروشور دادم اومدن يه مادري با ديدن كتاب گفتش من بچمو غ انتفاعي گذاشتم و كلاس زبان و ...ولي فلش كارتاشون ترجمه نداره هم اون مشكل داره هم من بچش كلاس دومه اين كارم به خاطر نداشتن ترجمه ورنداشت(سوادش كمه ونتم نداره) فلش كارتاي تراشه هارو پسنديد چون پشتش ترجمه داره و تويه سي دي هم لهجه تقويت ميشه.راستش منم وقت ندارم ترجمه كنم براشون وتايپ.خودشونم كه انقد ماشااله راحت طلبن كه ... توسايت فايل ترجمشون هستش؟ اگه اشكال نداره نظر بدم 1توفهرست كتاب اشعار بعد از نام سي دي اسم تك تك شعرا هم بيار و صفحشون واسه كساني كه سليقه اي انتخاب ميكنن شعرارو مستقيم برن ص مورد نظر البته ديگه يه فصلش كلن ميشه فهرست 2كتاب ترجمه رو هم روش واسه كساني كه ميخوان بذارين سي دي هاي پيش نيازشم مث سيمپلي كيدز و يور بيبي كن ريد واسه كساني كه قبلش كار نكردن اگا صلاح ميدونين پشت ف كارتا معني بذارين واسه سنين بالاتر كه يه لغتاي رونميدونن و ترجمه كردنو دوست دارن البته اينجا اينطورين وگرنه منم نظرم اينه ترجمه كلن حذف شه مث زبون مادري كاربشه (سخته يامه وقتي گفتم ديكشنري ميخوام داداشم اكسفوردو دادو... مث روش شما بردم مدرسه نه كسي سر درمياورد نه كسي ميپسنديد) توسايتم از قول من يا خودتون بگيد كه واسه سنين بالاترم كاربرد داره و نظم ذهني جالبي بشون ميده خانم ساحل عزيز كامنتاي منو اگه ميخواين بذارين و اگه نخواستين حذف كنيدچون از طريق ايميل زحمت ميكشين و جوابمو ميدين برام فرقي نميكنه كامنتم تو پستتون باشه يا نه و خودمم معمولا يادم ميره كجا كامنت گذاشتم تشكر ويژه بخاطر اوقات گرانبهاتون كه به دوستدارانتون اختصاص ميديد
کتی مامان نادیا
18 آبان 92 9:37
سلام عزیزم خسته نباشی میخواستم ببینم بسته سه تا شش سال آماده شده؟ چون میخواستم برای ارسالش آدرس جدید بهت بدم عزیزم. باتشکر
ساحل
پاسخ
عزیزم هنوز خیلی وقت لازم دارم. منتظر باش لطفا