هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

هیوای آسمانی من

نخستین کتاب انگلیسی در لیست مادرانه

1392/8/17 23:18
نویسنده : ساحل
1,567 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااام

 

در حال نگارش کتاب قصه هستم. اولین مجموعه کتابهای داستان انگلیسی با جملات بسیار ساده. کار سختی هست. چون دقیقا از روی علاقه هیوا بعنوان یک کودک دارم کار میکنم. سری کتابها برای سن 3 سال به بعد هست. برای همین در مجموعه آتی بصورت جداگانه بفروش می رسه. همینطور این مجموعه با چاپ بسیار عالی و تصویر سازی بسیار خوب هست. کتابی در خور کودک ایرانی. ترجمه نیست و از زبان خودم هست. کار بزرگی هست و طول می کشه. اما دارم کار میکنم. در اون کار جملاتی که میخوای هست. اما قبل از اون همین هفته لیستی از جملات کوتاه رو میذارم بخصوص برای دوستانی که بچه های بالای 3 سال دارن. :)

 

برام دعا کنید و اگر نظری در این مورد دارید مشتاقانه پذیرا هستم.

پسندها (1)

نظرات (6)

مام
18 آبان 92 8:03
سلام سحر جان .من هفته 6 بارداری هستم و گلودرد دارم چکار کنم؟روشی برای درمان سرماخوردگی داری عزیزم؟متشکرم
ساحل
پاسخ
ببخشدی که اینقدر دیر پاسخ دادم عزیزم. از شربت آبلیمو عسل استفاده کن. زیاد مایعات و لیموشیرین بخور و آب نکم قرقره کن. چهار تخمه یکی از بهترین داروهای گیاهی هست برای سرفه و گلو درد. امیدوارم به سلامتی فارغ بشی عزیز دلم.
سارا مامان باران
18 آبان 92 10:33
سلام دوست همیشه فعالم موفق باشی
ساحل
پاسخ
مرسییییییییییییییییییییی
سارا
18 آبان 92 20:37
سحر عزيز سلام و خسته نباشيد هنوز چهره مصمم و بامتانتت كه توي نمايشگاه ديدم يادم هست. مشتاقانه منتظر كتابهات هستيم. صبا كه اين روزها پيشرفتهاي خوبي داره و اينها همه رو مديون شما هستيم. باز هم ازت ممنونم.
ساحل
پاسخ
خیلی ممنونم سارای عزیزم. واقعا از شنیدن پیشرفت کودکان شیرینم مشعوف میشم. ببوس صبای نازنین رو .
حسنا
18 آبان 92 23:54
عزیزم چه خوب برات حتما دعا می کنم ممنونممممممممممممممممم
سعیده ، مامان هومان
20 آبان 92 15:29
سلام از طریق مدرسه کلاب با وبلاگ شما اشنا شدم و باید بگم شیفتۀ نوشته ها و اندیشه هاتون شدم دختر بسیار بسیار زیبا و دوست داشتنیی دارید در پناه خدا باشد/ امیدوارم در کا ر نوشتن این قصه موفق باشید
ساحل
پاسخ
سلام دوست عزیزم. از آشنایی با شما خوشوقتم. متشکرم در پناه خدا باشید و سلامت.
مهشاد
21 آبان 92 19:56
عالیییییییه ...