هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

هیوای آسمانی من

بیماری

1392/8/6 18:47
نویسنده : ساحل
1,364 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همراهان.

 

دو کار رو در نظر دارم انجام بدم. یکی اضافه نمودن یک بخش جدید به وبلاگ و همینطور سایت مادران امروز با نام " مدرسه آشپزی کودکان " . که به نظرم برای همه مادرها لازمه. هر مادری دوستی میتونه خوراکها دسرها یا هر چیزی رو که برای بچه ها مناسبه برای من بفرسته من با نام خودش در وبلاگ و سایت میگذارم.

 

و دومین مطلب گذاشتن بخش های جدید آموزشی .

 

هیوا تمام این هفته رو در منزل بوده. تب شدید و سرفه و ویروس جدید و امروز من هم بیمار شدم. نتونستم برم دفتر و هیچ تلفنی رو نتونستم پاسخ بدم. الان هم واقعا با بدن درد شدید و تب دارم تایپ میکنم اما لازم بود بیام و به سوالت پاسخ بدم. 

چند لینک رو اضافه میکنم در بخش هایی با نام خودش. از این به بعد تمامی محصولات مربوط به بازیهای آموزشی رو در بخش خود میتونید ببینید. لینک خرید رو هم میذارم اگر موجود باشه.

هیمنطور کتابها رو هم. 

 

موفق باشید.

پسندها (1)

نظرات (1)

123
7 آبان 92 14:21
عزیزم خدا بد نده امیدوارم هر دو زودی خوب شید.
سحر جون نیومدی نیومدی حالا هم که اومدی ترکوندی ها
البته محصولات اینقدر زیاد بود که من نغهمیدم همراه با مجموعه ات برای اموزش دختر یکسالم کدومارو بگیرم


برای یک سال من نداشتم محصولی عزیزم. چون معتقدم زیر 2 سال کارتون نباید ببینن بچه ها. فقط بیبی انیشتین هست که میتونی تهیه کنی و بیبی جنیوس .