هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

هیوای آسمانی من

هفته جهانی کودک

1390/7/16 15:45
نویسنده : ساحل
1,104 بازدید
اشتراک گذاری

روزت مبارک

دختر زیبایم....امروز اولین روز هفته جهانی کودک هست. روزت مبارک. هر روز من برای تو هست . هر روز و هر لحظه من. با خنده های زیبات و حرفای شیرینت. امروز در مهد کودک حسابی سورپریز شدی..چهر شنبه جشن دارید و حتما عکساشو میذارم. خوشحالم از مهدت راضی هستی . خوشحالم منو مامان کردی تا معنای این روزو بهتر بفهمم. خوشحالم کنارمی و گرمای زندگی مایی. تو شاهکار خلقت خدایی و از هوش و استعدادت هر روز مارو بهت زده میکنی. امروز کلاس زبان داشتی و افتخاری بس بزرگ که میتونی جای مربیت درس بدی. میتونی بنویسی کلماتو میشناسی مینویسی و حرف میزنی. خوشحالم این همه وقت برای اموزشت گذاشتم و بازهم میذارم چون تو نابغه هستی دخترم. آفتاب پاییز کنار تو زیباست و قدم زدن زیر ریزش برگها با تو رویایی تره. دوستت دارم عزیز دل مادر. دوستت دارم سراسر وجودم. دوستت دارم...بی نهایت بی نهایت باران پاک مادر.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مهسا مامان رونیکا
19 مهر 90 11:59
مامان هیوای عزیز نوشته هاتون بسیار زیبا و دلنشینن از جنس بلور از جنس مادر.
دوستون دارم
هیوا رو ببوسید


عزیزم ممنونم از احساس قشنگت. برای تو هم مبارک باشه. منم دوستتون دارم. میبوسمتون.مرسی دوست خوبم.
t & h
23 مهر 90 0:59
هادی
3 فروردین 91 12:16
چه زشته کجاش ماه شب 14 دس ماه شب 1کم نیست
خدایی گوشت تلخه


شما که زیبایی به وبلاگش نگاه نکن زیبای خفته!!!!!! دنیا پر از آدمهای نادون و کم فهمه تو هم یکی از اونا....الان راحت شدی. برو حال کن. )))