هیواهیوا، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

هیوای آسمانی من

نمایشگاه مادر و کودک

1392/6/19 12:33
نویسنده : ساحل
2,218 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی :

 

آدرس دقیق نمایشگاه :

تهران. بزرگراه یادگار امام ، سئول جنوب ، ذوربرگردان نرسیده به نیایش ، سئول شمال ، خیابان نمایشگاه ،اولین درب سمت چپ ، درب جنوب غربی نمایشگاه بین المللی تهران ، ورودی پارکینگ ، سالن 38A ، غرفه من و مامان . 

 

از فردا بیستم تا بیست و سوم . از صبح تا عصر در خدمت شما خواهیم بود. به دلیل عدم هماهنگی قبلی با مسوولان نمایشگاه و کسب اجازه از حراست قادر به همایش نخواهیم بود اما من هر روز و تمام وقت حاضر بوده و به تمام سوالات شما پاسخ خواهم داد.

 

به امید دیدار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

من و مامان
19 شهریور 92 22:53
آدرس نمایشگاه مادر نوزاد کودک MBC که از فردا بیست شهریور 1392 شروع میشود و غرفه من و مامان:

بزرگراه چمران شمال، خیابان سئول، ابتدای جاده اختصاصی نمایشگاه، اولین درب سمت چپ = پارکینگ = درب جنوب غربی
بعد از ورود به پارکینگ تا جایی که میشود مستقیم بیآیید و بعد سمت راست بپیچید و کمی جلوتر سمت راستتان سالن 38A دیده میشود. وارد سالن 38A که شدید از راهروی سمت چپ یکم جلو بیآیید غرفه من و مامان را مشاهده میکنید. محصولات اوریجینال خارجی کودک و مجموعه های متعدد صوتی و تصویری کودک و مجموعه جدید بازی کنید و انگلیسی بیآموزید و ....

مسیر دیگر = یادگار شمال، سئول جنوب، دوربرگردان نرسیده به نیایش، سئول شمال، خیابان نمایشگاه، اولین درب سمت چپ = درب جنوب غربی نمایشگاه بین المللی تهران = ورودی پارکینگ، سالن 38A، غرفه من و مامان

یک مسیر پیشنهادی دیگر برای رسیدن به نمایشگاه فردا که تا 23 شهریور 92 ادامه دارد:
میدان هفت تیر، مدرس شمال، همت غرب، ورودی کردستان ملاصدرا، سمت چپ از روی پل به سمت نیایش ولیعصر، ورودی نیایش ولیعصر، ورودی نیایش غرب چمران، ورودی سئول شمال نمایشگاه بین المللی، ورودی سئول چمران نمایشگاه، بعد از وارد شدن به این ورودی سمت چپ پل میبینید، درست بعد از وزارت ورزش سمت راست خیابان نمایشگاه شروع میشود، اولین درب سمت چپ پارکینگ جنوب غربی میباشد = درب جنوب غربی و ...
اگر خیابان نمایشگاه را ادامه دهید به درب جنوبی میرسید که مورد نظر ما نیست.
من و مامان عمادشاپ www.manomaman.com


ممنون عزیزم.
Rosa
20 شهریور 92 22:09
سلام به شما و هیوا کوچولوی خوشکل دی ماهی. من خودم متولد دی ماه هستم و می دونم چه دختر بی نظیری دارین شعری که واسه هیوا نوشتین بی نظیر و زیبا بود می خواستم بدونم شما کتاب شعر دارید. اگر دارید که مشتاقم که شعرای زیباتون رو بخونم واقعا زیباست شعرتون تبریک می گم به این حس خوب شاعرانتون و امیدوارم این عشق همیشه تو وجودتون باشه و بیشتر و پررنگ تر بشه.
هیوا کوچلوی خوشکل هم از طرف من ببوسید

سلام مرسی رزای عزیزم. بلی من دو تا مجموعه شعر دارم یکی چاپ شده. ییک در حال اخذ مجوزه. اولی اسمش " بی نام " هست . دومی به نام " هیوای فصل سرد " حتما وقتی چاپ بشه اون رو هم میذارم طوری که بتونید بخرید اینترنتی. ممنون عزیز دلم. حتما.



مامان فاطمه
21 شهریور 92 20:03
شقایق
23 شهریور 92 0:14
سلام ساحل عزیزم.سلام، سلام و هزاران سلام به تعداد تمام بازدیدهای منِِـ مادر از وبلاگ بسیار اموزنده و دلسوزانه شما. خیلی خیلی خوشحالم از اینکه توسط وبلاگ آلا جان با شما و دختر شیرین تر از عسلتون آشنا شدم. من مدتهاست که خواننده هر شب وبلاگ شما هستم و درس می گیرم و می آموزم از تجربیات شما،مادر دلسوز و زحمت کش،اما چراغ خاموش. تا اینکه شما لطف زیادی در حق مادرانی چون من کردید و کتابتون رو چاپ کردید.خواستم از این طریق از زحمات فراوونتون از صمیم قلبم تشکر کنم و از راه دور روی ماهتون رو می بوسم که حرکت در ثبت آثاری در جهت اموزش این فرزندان شیرینتر از جانمان نمودید.ساحل جان بی صبرانه منتظر دریافت محصولتون هستم.زحمت خریدش رو از نمایشگاه به خواهرم دادم ،که گویا روی ماهتون رو زیارت کردن.نازنینم من از سواحل دریای خزر ودر جوار منطقه کوهستانی کلاردشت و از میان درختان خوش عطر و بوی بهار نارنج میهمان وبلاگ شما و نوشته های شما هستم واز همین جا با قلبی مادرانه از شما تشکر و قدردانی می کنم و تنها می تونم از خداوند مهربونم برای شما و خانواده عزیزتون طلب سلامتی و خوشبختی کنم.هر زمان تشریف آوردید شمال افتخار میزبانی به بنده بدید.من مامان شقایق مادر یک پسر دوست داشتنی و مهربونم که تا امروز یک سال و یک ماه و 27روزشه.پسری که چراغ خونمونه ،شیرینی زندگیمونه،طاهای دوست داشتنیمونه.روی گل خودتون و دختر زیباروتون رو می بوسم.


شقایق گل همیشه عاشققققققققققققق

ممنون مهربونیت عزیز دلم. به قدر دریای زیباتون و جنگل سبزتون تشکر میکنم ازت. خیلی مهربونی و زیبا نوشتی. امیدوارم بزودی بسته رو بگیری و هر سوتالی داشتی بپرس عزیزم. ببوس اون دردانه دلت رو. امیدوارم بتونم مربی خوبی براش باشم